<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عزیز دل سلام از ماست...

 

 دوست داشتم

 معلم املای  تو بودم!

ودوستت دارم را املا بگویم

وهی بپرسم؛تا کجا گفتم؟

تو بگویی؛

"دوستت دارم"



****

****

#بعدخوندن  واژه های بالا ،

برای تصویر سازی یک باردیگه؛کلمه هارو تو ذهنم _مرور می کردم؛ که....

(می دونید؟من همش میگم توذهنم؟مامانم چی میگه؟میگه "مگه تو ذهنم داری؟!منم میگم؛گمون نکنم؛چون قلبم رو مخم میزنه!وبعدمیگه؛یهوبگو مُرخُسم همه رو راحت کن:))

ببینید عزیزان من،

همان طور که خودتان بهترمی دونید، بورخس شاعر و ادیب آرژانتینیِ ،که یکی از جملاتش بیشترتو ذهنم مونده وشلنگ تخته می زنه اینکه که ؛

"وقتی خوشبت  هستی که وجودت آرامش بخش دیگران باشد".ومن به این جمله خیلی فکرمی کنم.~▪~

واما مورخُس یعنی تعطیل.

مثلا کسی که بالاخونه اش تعطیل باشه میگن،فلانی مُرخُسِ.تعطیلِ بابا جان من.تعطیل.

پس مورخس مورخسه،بورخس بورخس/:)

لابد-درحین تصویرسازی لبخندم گرفته بود!!چه می دونم؟فرض کنید توی جمع یکی متصورِ و 

اندکی شیرین ؟نه بابا شیرین میزنه چیه!!!تارف نداریم کِ ؛هیشکی به اندازه ی ما شیرین نیست(می دونید؟همین موقع هاست که؛ جمیعا باید گفت؛من مره قُربان= خودم فدای خودم/:\:/)

که پرسیدن"هان؟چی شده؟

چهره چرخاندم سمت صدا و

خواندم؛دوست داشتم معلم املای تو بودم!

و دوستت دارم را املا بگویم.وهی بپرسم،تاکجاگفتم؟تو بگویی؛??مکث کردم!وبعدتکرار کردم ؛تو بگویی؟؟گفتن؛"داری کلک می زنیاااا!!

بله،ومن غش آوردم.(((((:


#اول قرار بود،عنوان ازترانه های  _ گلبانو+سلامِ _ستار،باشه،یعنی  مثال این شرکت هاو سازمان هایی که ادقام شدن،ادقام شون کنم :/خیلى هم  دوست داشتم تامین اشتباهی رو با منابع طبیعی ادقام کنم/:

ولی خوب...عنوان و موسیقی  پس زمینه ی این پست، قطعا"ترانه "سلام"ش هست.ولاغیر.


#برای تصویر درهم نوشت  ؛

بسان آینه از ساده لوحیم خبری/بذهن نیست هرچه هست ذرذهن است...

نرود هیچ خطابر دل و اندیشه تو/کزخطادور ترا ذهن زکای تو کند...