<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 10 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 12:23 http://notbookman.blogsky.com

رانندگی تواین جاده لذت بخشه

همین طور قدم زدن و
دوچرخه سورای

کیهان سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 10:19 http://mkihan.blogfa.com

نخیر... نچ نشد! باید یه دوره کلاس پیشرفته خدمت دایی جان ببینم!
شاید افاقه کنهدایی جان باحالبه
کلی از این سخن قصار شان خوشمان آمد.و البته کار بردی هم هست این جمله.
مرسی ماجان برای همه چی و برای همه مهربانی هات و برای وجود عزیز و شریف ات.
شما که نمی دونی من چقدر ذوق زده ام از داشتن عزیز خاخوری مثل شما
فدای ماجان عزیزمان هم هستیم



آیکن فیگور خان دایی ،درپستِ -به طریق ترجمانی-
خدای من:))))
اینجوروقتابه قول مامانم؛اللهو سبحان الله_
بله،دایی های من هرکدام شون یک جور باحالی و جالبی دارن ،مثال برادرهام

مرسی از شما بلامیسرجانت سلامت و
دلت خوش و خرم
باورکن من میدونم شما از ذوق داشتن خاخوری مثل من() ،درشرف دوبال پرواز داشتن هستین .لذا ممنون از همه ی لطف ها و مرحمت های شما_امیرکیهان برارِ عزیز و شریف و بامعرفتم
خدانکنهزنده سلامت باشی بلامیسر

مسعود سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 08:08 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

پاییز باید توی جاده بود بخصوصا همچین جاده ای

با ماشین عشقی نه این ماشین جدیدا . پیکان ماشین عشقی هست

بله،پاییز باید همش به گشت و گذار بگزره....

کیهان سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 08:04 http://mkihan.blogfa.com

درود ها و سپاس ها بر فرخنده خاخور همیشه و تا ابدم
صحبگاهانتان سر شار از نور و سرور و شادی باد .آمین
خوب ..ما در ایران اسمشو گذاشتیم "پیکان "انگلتاریایی ها بهش می گفتن "هیلمن هانتر"را ستش هیچکدام از دو اسم چندان با مسما نبودند نه پیکان و نه هانتر
البته من آپشنهایی را بهت بگم که بابا جان هم یادش نمیاد چه برسه به شما
پیکان دنده اتوماتیک
پیکان دو کار براتوره (اسپرت)
پیکان استیشن
پیکان جوانان
و پیکار کار (کارلوکس)
پیکان موتور کج!!
و البته پیکان بیش از 50 ساله که واقعن به مردم ایران خدمت کرد با جاده های آن زمان و با یه موتور بسیار ساده که به راحتی قابل تعمیر بود و هست و البته مردم هم قدر می دانستند و بر صدر می نشاندن!
سپاس ها خاخور عزیز تر از جان
راستی ماجان؟حالت چطوره همه خوبن اوضاع روبراهه
تی بلامیسر ماجان عزیز
آخیییییییش دارم ترانه گل پامچال را گوش می دم اول صبحی چه لذت بخش الان سه باره پشت سر هم دارم گوشش می دم از روحبخش....
عجب هی گوش میدم و هی دلم را می لرزانه ... نمی دونم چرا...
هم صدا و هم موسیقی و هم شعر ...هر سه فاخر

درود ها و سپاس ها خدمت شمایِ ؛عزیز برارِ همیشه وتا ابدم
قربانت،همه ایام تون سرشار از نور و سرورو شادی...آمین

به به،احسنت به شما و اطلاعات مخیله مبارک تان
بله،ماجزء نسلِ پیکان ندیده هاییم و
سن سال مونم ؛شش سال و سه روزاست

واما پیکان؛
استیشن؛ شبیه ی آمبولانس بود،من دوسش نداشتم.البته یک مدل پژو استیشن بود؟نبود؟اونم دوست نداشتم.ماشین باید صندوق باحال داشته باشه واین 206صندوق دار بنظرم مزخرف و من دراوردیِ و
من عاشق میتسو بیشی 2000پاجرو _اپتیما 2016هستم
والبته مینی ماینرِ مستربین هم شتاب خوبی داره و
فولکس گل2005 هم خوب و
دوچرخه هم که عااالیِ و
خط یازده هم حرف نداره

که پیکان دو کاربراته
هممممم.....مردم؛
مردمانِ ساده ی بی نصیب من
هوای تازه می خواهند
ترانه ی روشن،تبسمی بی سبب و
اندکی حقیقتِ نزدیک به زندگی.....سید علی صالحی

سپاس ها از شما برار جانِ خاخور.جانت سلامت و دلت خوش بلامیسر

جان ماجان؛الحمدالله همه خوبیم واوضاع روبه راهه .شکر.ممنون از احوالپرسی تونخدانکنه برارجانتی بلامیسر

کل پامچالآخه الان چه وقت گل پامچال شنیدنه
میدونید؟رادیو اسفندماه راه به راه گل پامچال پخش میکنه و
همه میدونن بهار نزدیکه و
آقایان باید بیل و گرواز به دوش باشن و
خانم ها چادربه کمر بسته..،،
شما هم که درو گر عزیزی و بامحبتی هستین

حالا اول صبحی دادای من داره ترانه آبادان برزیل تِ گوش میکنه
می بینی امیر کیهان برارم؟یکی به راه جنوب و
یکی براه شمال
+روح جناب محمد نوری شاد و
قرین رحمت؛ترانه ی "نشو نشو" لحن گیلکی فارسیش عالیِ
نشو نشو=نرو نرو
ایپچه بیس رنجه نکن جانا
نوشو نوشو
زندگی بی تو تاسیانا....

مهرداد سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 07:17

کاش بشر قدر درخت‌ها رو بیشتر می‌دونست.
درخت‌ها خیلی مهربونن.
چه جادوی رنگی دارن برگاشون.

درود و نور ومهرو
صلح و دوستی برشما؛کاکو جان
حرف های حساب شما جواب نداره.الهی شکر برای وجود عزیز وشریف تون
وای کاش اینقدر دم از_ علی_ نمی زدن...

مهشید سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 00:40

این جاده واقعی است یا نقاشی است؟
چقدر زیباست...

واقعیِ عزیز دلم

حمیدحوائجی دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 23:30 http://www.khodrofanni.blogsky.com

سلام!

وقت بخیر - بعد از چند روز تاخیر

این قهرمان 3 نسل و منظره زیبا...

خیلی خیلی عکس قشنگی بود - دلم میخاد حتی چاپش کنم بگذارم توی آلبومم.

سلام بر شما ؛آقای حوائجی عزیزوگرامی
ممنون تون_ همه ایام تون بخیر بلامیسر
خیلی خوش آمدین و صفا آوردین

خوشحالم پسندیدیناوه پسرآلبوم خودرو

مهدی دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 21:26 http://bivatan.blogsky.com

خوش به حال پیکانه

واون درخت ها

حمید عسکری دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 21:07 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام شبتون بخیر

جاده رویاها با رخش دوران جوانی
یادش بخیر چه جاههایی رو باهاش فتح کردم حالا نبینین پیر شدیم هم ما و هم پیکان اون موقع ها آپشانایی داشتیم دوتایی که دیوانه کننده بود یکیش به نام پیکان جوانان ...وااای نگووو

سلام و عرض ارادت
ممنون؛شب شما هم بخیر خوشی


خداشما رو همین جور سلامت و تندرست نگه داره، احسنت به حافظه مبارک تون،که خیلی خوب خاطرش مانده و
واسه ی ما ها ازاون موقع هایی که هنوز به دنیا نیومده بودیم()؛کل گب می زنید

لبخند ماه دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 19:05 http://paaezaan.blogsky.com

پیکانی در جاده ی رویایی

من و تو توی اون ماشینیم بانو

اجازه خانم؟
کرشمه رو هم بیارین ؛لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد