<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو با کدام باد می روی؟

 

  


چه ابر تیره ای گرفته سینه ی تو را

که با هزار سال بارش شبانه روز هم 

دل تو وا

 نمی شود....

 

#ابتهاج

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 22:23 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

فارغ از شعر زیبای هوشنگ ابتهاج چیزی که بیشتر به ذهن من اومد لمس اون هوای زیبای بارونی و پاییزی بود

در ضمن دعوت ب چالش شدید به وبلاگ حقیر سر بزنید

بله،
لمس اون هوای زیبا آدمُ زغوغای جهان .....
ممنون از دعوت تون

مهدی یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 18:37 http://bivatan.blogsky.com

چه شعر قشنگی

این شعر بلند بالارو خیلی دوست دارم
(برشی از شعر رو نوشتم)
ممنون از حضور عزیز و شریف تان

مهرداد یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 13:36

با بادخزان کاکو
قطره های باران روی برگ زیبان

گل چو از باد خزان پژمردو ریخت
بلبل افسرده از گلشن گریخت
چهرهِ شمشاد بن پر گرد شد
برگ ها چون روی عاشق زرد شد...رهی معیری"

کاکو جان؟
جمعه چند تصویر از برگ های درخت نارون گرفتم و
یادِ شما و گلاریژان افتادم ،آپلود میکنم ببینید

ممنون از حضور عزیز وشریف تان؛بلامیسر

بهامین یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 13:08 http://notbookman.blogsky.com

تصویر زیبایی
با قطرات روی برگ


زیبا چشم های شماست بلامیسر

حمید عسکری اطاقوری یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 11:28 http://sobhbabaran.blogfa.com

دیگر باد به چه کار آید
وقتی تمام شهر بوی تورا
آبستن است

عکسی زیبا از شکار لحظه ها

اینکه او وقت صوب چی حوصله ای داری بشی عکس بگیری بموند

دیگر باد به کار آید
وقتی تمام شهر
بوی تورا
آبستن است

درود و سپاس


خیلی ممنون از لطف تون


او وقت صبح و
هر وقت میزان ؛
حوصله دارم،ولو اینکه اینفر می اعصاب رو راه بوشون و
می دیووانه تاس..
والبته مو وقتی بعد شیمی پیله ننه خدابیامرز بدنیا بومام و
به چهار سالگی فارسم،می دایی جون پشت سر را دِ کیم ای باغ و بولاغان میون و
می حوصله باموته ببون
دونی چی هیسه؟امو گول موسان خوسیم و
گول موسان ورسیم


خیلیی ممنون از حضور تون

کیهان یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 10:58 http://mkihan.blogfa.com

دروه زکام من حد اقل یه هفته طول می کشه .چشم آنکه فرمودی انجام می دم پرتقال با عسل.
آویشن دم کرده کوهی که خودم اخیرن از کوه آوردم . عسل وحشی را با شیر ولرم به وفور....
اما یه هفته سر جاشه این لا کردار.
و البته من راضی ام و کمی تا قسمتی نافع هم هست این دفع مایعات گلو و بینی(با پوزش از این حرف)
دلتنگ ماجانمان هستیم همیشه

احسنت برشما،واین روش درمانی که در پیش گرفتینان شاءالله چشم بر هم زدنی این هفته بگذره و
سلامتی جایگزین کسالت تون بشه

مرسی از لطف تون،جان تان سلامت و دل تان خوش و
شاد زی
واینکه ؛ما جان نیز هم دلتنگ تان بود و هست

مهشید یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 03:44

سلام خواهر فرزانه خوبم
نوشتتون من را یاد یک قسمت از کتاب شازده کوچولو انداخت...

شازده کوچولو: یک روز چهل و سه بار غروب آفتاب را تماشا کردم!
و کمی بعد گفت:
-خودت که می‌دانی... وقتی آدم خیلی دلش گرفته باشد از تماشای غروب لذت می‌برد.
-پس خدا می‌داند آن روز چهل و سه غروبه چه‌قدر دلت گرفته بوده.

سلام به روی بهتراز ماهتون؛خواهر فرزانه ی عزیز دلم
ممنون که برام نوشتین

خدامیدونه که من از تماشای غروب چه لذتی می برم

ممنون از حضور تونبیادتون بودم

beny20 یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 00:27 http://beny20.blogsky.com

چقدر این قطره های آب رو برگ ها قشنگه ،
مه و شبنم و باغ سبز مگه میشه که بد باشه

و ابتهاج هم که غوغاس ،
دل خراب من دگر خراب‌تر نمی‌شود ،
که خنجر غمت از این خراب‌تر نمی‌زند ....

حالا این شعر ها غمگینه ،
ولی از خدا می خوام که بارانی دلت غمگین نباشه

مه و شبنم و باغ

وابتهاج غوغاس،
واین بیتی که انتخاب کردین شاهکارِ،
واین شعر رو با صدای ایمان جی و آدم گوش کردم؛بد نبود.
واینکه ؛تی با معرفت جانِ قُربان؛هزااااار تا پسری بنیامینی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد