<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

 

 محاکمه کردن خود از محاکمه کردن دیگران خیلی مشکل تر است.

اگر توانستی در مورد خودت قضاوتِ درستی بکنی،

معلوم می شود یک فرزانه تمام عیاری!


#آنتوان _دوسنت_اگزوپری


-اوه! آقای اگزو؟آقای دوسنت اگزو  ؟جناب آنتوان؟

 شما می خواهید؟ ما_ رازِ فرزانگیِ  خویشتنِ خویش را اقرار کنیم؟

هوووم!؟

خوب..صادقانه  اقرار می کنیم!

اگر توانستی  از سه صفت "حسد، تکبر،حرص "دوری گزینی !

معلوم می شود که یک فرزانه ی تمام عیاری!

لذا؛ 

چون خلیل حق اگر فرزانه ای 

آتش آب توست و  پروانه ای

واگر؛

 اگر فاسقى برایتان خبری آورد به خوبی وارسی کنید ،مبادا با نادانی به گروهی آسیب برسانید وبعد از آنچه کرده اید پشیمان شوید!<-آیه 6سوره حجرات.

چرا که خداوند به حضرت داوود(ع)  فرمود؛

"بین مردم به درستی قضاوت کن!واز هوای نفس پیروی نکن!"

چرا که فاصله ی بین حق و باطل چهار انگشت است.یعنی به اندازه فاصله چشم که می بینید وگوش 

که می شنوید!

خوب...آقای آنتوان؟بنابراین معلوم است که؛بین تبعیت از هواهای نفسانی و پیش داوری رابطه مستقیمی وجود دارد و...

لاکن!ان شاءالله هیچ وقت "من یعش عن ذکر الرحمن نقیص له شیطانا"به چونان عقوبتی گرفتار نشویم.

اوه آقای آنتوان؟

باور بفرمایید؛دیگران _به کارگردانی ؛آلخاندرو آمنابار"فیلمی بشدت گوتیک و ترسناک است و

ما به دیگران چکار داریم آخه/:


نظرات 6 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 13:08 http://notbookman.blogsky.com

دوست داشتنی ترین باران دنیا
باران جان این نوشته هاس

دوست داشتنی ترین بهامین بانوی دنیا
جانت سلامت و
همه ایامت خوش و
موفقیت تان افزون
با احترام فراوان،برپیشانی بهترازماهِ تابان تان

حمیدحوائجی یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 10:24 http://www.khodrofanni.blogsky.com

سلام

خیلی ممنون خانم باران که لطف می کنید و همیشه از بازدیدکنندگان وبلاگم هستید. علاوه بر این شما توجه ویژه ای به جزئیات ماشین ها دارید که خیلی برای من جالب و خوش حال کننده ست

در مورد جمله ای که نوشته بودید:

«هیچ کس کامل نیست»

من به این جمله معتقد هستم. یعنی باوردارم که هیچ کس حق ندارد درباره ی فرد دیگری حتی یک لحظه هم قضاوت بکند، حالا آن فرد هر چه می خواهد بکند یا باشد.

ممنونم

سلام بر شما آقای حوائجی عزیز
من از شما خیلی ممنونم بابت پست ها و تصاویر و ویدئوهای خوب و عالی.وبلاگ شما یکی از وبلاگهای مورد علاقه ی منهما به وجود عزیزی چون شما افتخار میکنیم
آرزومندِ سلامتی و توام موفقیت روز افزون تان هستم؛بلامیسر
.
.
عرضم به حضور مبارک تان که؛
همه اش علاقه مندی و
کنج کاوی و
هیجان سرعت و..باقی ماجرایی که خودتان بهترواقفید
میدونید؟خیلی برام مهمه ماشین درست کار بکنه و
صدای اضافه ای نداشته باشه...یعنی استارت بخوره به قولی جیگرمون حال بیادو
خوش خوشان مون بشه
راستش هفته ی پیش با آژانس رفتم ، تا دبیرستان.باور بفرمایید پرشیا لش...مثال خر مرده راه میرفت..
گفتم،خانم نهاوندی؟ماشین تون خیلی مشکلی دارهداره بد کار میکنه ...گفتن آره،وقت نمی کنم ببرمش تعمیرگاه
خلاصه رفت و برگشت حالمون خیلی گرفته شدو
هرکاری کردیم ،حال مون جا نیومد.
ماشین باید شتاب داشته باشه ...
خلاصه ؛شب شدو
باماشین خودمون رفتیم بیرون؛که آدرنالین سرعت نوش کنیم و
که قشنگگگ بشوره ببره


راستی ؛خیلی ممنون از توجه شما و
مخاطب نوازی تون؛آقای حوائجی عزیز

و در مورد جمله ؛
درود خدا برشما و تفکرمیزان ودرست تان

بله،("حالا آن فرد هرچه می خواهد بکند یا باشد" )این درستِ

سپاس بیکران
+ممنون از حضور عزیز و شریف تان

کیهان یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 08:12 http://mkihan.blogfa.com

درود بر آبجی عزیز تر جان
آره دقیقن همان نسخه بعلاوه اسپکترانت کدیین!!!
والبته من هم بد بیماری
قربان شما ماجان عزیزم

درود بر شما عزیز برارم؛جانت سلامت بلامیسر
اسپکترانت رو قرقره کنید.یعنی دکتر بهمون گفت ،خیلی بهتره
خان دایی منم بد بیمارِ ،اونقدر نازدارِ ،اونقدر
البته ایشان خود طبیب خودببوده اندو خوددرمانی میکنن
ان شاءالله زودی خوووب میشن برارم
خدا نکنه،زنده سلامت بمانی برای همه ما بلامیسر

کیهان شنبه 17 آذر 1397 ساعت 16:06 http://mkihan.blogfa.com

درود بر فرخنده خاخور همیشه و تا ابدم
راستش اگر بخوام صادقانه بگم از آن سه مورد که جنابآنتوان فرموده من یکی اش را دارم!
و آن هم غروره و نمی دونم چطور کم اش کنم راستش دست خودم نیست! اصلن نمی تونم به هیچ زوری سر خم کنم!
سالها پیش یه نفر بهم گفت تو "عجب آدم مستکبری هستی" و راستش معنی اش را آن موقع نمی دانستم و او هم بیش از این بلد نبود توضیح بده!
بعد ها فهمیدم مستکبر یعنی مغرور!خوب هستم چکار کنم! و به این نقیصه هم آگاهم و البته غرورم را هم هیچ وقت بی جا بکار نمی برم یعنی برای آدمهای مظلوم هیچگاه من غرور نداشتم و همیشه سعی کردم که از انها در حد توانم دفاع کنم!
یه چی بگم؟!!راستش من همیشه طرف آدمهایی بودم که شکست خوردن و ضعیفتر بودن.
و دیگر اینکه عذر تقصیر که امروز نیامدم بد جوری سرما خوردم و مرتب تب می کنم و چیزی بین خواب و بیداری هستم با این دارو هایی که دکتر تجویز کرده
مرسی ماجان برای همه چی و برای وجود عزیز و شریف ات

درود و سپاس برفرهیخته برارِ همیشه تا ابدم

زمستکبران دلاور بترس
ازآن کو نترسد ز داور بترس
مستکبر ؟هوم؟...چه واژه ای

من فکر نمی کنم شما
امپریالیست باشین
یادتونه؟پروفسور کریستین برومبرژه ؟از شما چه پرسشی کرده بودن ؟شما چه پاسخی گفتین ؟
خوب...من با تشخیص ایشان موافقم

واز نظرمن؛خیلی هم خوبِ که افسار غرور تون دست خودتونه و
درست و بجا ازش استفاده میکنید آقای امیر کیهان برارِ عزیز.

واینکه؛
خدابد نده بلامیسر
خیلی مراقب خودتون باشین و
ان شاءالله هرچه زودتر سلامتی جایگزین کسالت تون بشه
لطفا همان نسخه ای که برای حاج آقا پیچیدین رو برای خودتان هم بپیچین و
تاهرچه زودتر بهبودی حاصل نمایید

جانت سلامت برارم

beny20 شنبه 17 آذر 1397 ساعت 13:23 http://beny20.blogsky.com

زیاد متن دلچسبی نبود ..

بعد اینکه گفته :
محاکمه کردن خود از محاکمه کردن دیگران خیلی مشکل تر است.
اگر توانستی در مورد خودت قضاوتِ درستی بکنی،
معلوم می شود یک فرزانه تمام عیاری!

باهاش خیلی موافقم ،
فقط اون قسمتش که نوشته :
یک فرزانه تمام عیاری ، اینو قبول ندارم ..

چرا فرزانه ؟ چرا ننوشته مثلا یک بنیامین تمام عیاری ..

اینا رو باس رسیدگی کنن

شیخ؟قبلا رسیدگی شده
طبق تحقیقات و
پژوهش ها و
رسیدگی ها...؛مشخص شده است که،بنیامین پسر ، طلایِ تمام عیاری_ است .
چرا؟وبابت ؟
همان جمله ای که فرموده بودین:
"ببین دل رو فقط باید با خدا خوش کرد"

شیخ؟
این پاراگراف _ها و
معنا و
مفهومشون ؛پاراگرافهای طلای تمام عیاریِ...

لاکن زین پس می نویسیم؛
اگر توانستی در مورد خودت قضاوت درستی بکتی،
معلوم می شودیک بنیامین کاتِبُ وحیِ تمام عیاری!

لذا اندیشه و گمان و اعتقادتون شاهین ترازویی است بلامیسر
وبدین جهت است که ؛بحمدالله در انففان جوانی ،مسیر رسیدن به منطق درست زندگی را انتخاب نموده و
والهی دراین راه روش صحیح، موفق و موید باشید

سلام خدا بر شما شیخ بنیامین

بهامین شنبه 17 آذر 1397 ساعت 12:43

بیادجمله آلبر کامو افتادم...
انسان ها برای این که خود محاکمه نشوند،
در محاکمه کردن دیگران شتاب می کنند.

ومن هم بیاد این جمله که؛
هیچ کس در این دنیا کامل نیست
اگر از انسان ها بخاطر اشتباه هاتشان دوری کنی
همیشه تنها خواهی ماند!
پس کمتر قضاوت کن و
عشق بورز.

می دونی بهامین جان
منم میدونم انسان کامل وبی اشتباهی نیستم...
از محاکمه کردن خودمم و ترس ابایی ندارم ....
ودر محضر شما بانوی حقوق دان
اقرار میکنم که ؛وقتی مامان جانم میگن؛
این مُرخُسِ!
آری آری
درست میفرمایند وما مُرخوسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد