<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

روبه منزلی ....

 

من به مرور توانسته ام

تلکمِ تمامِ جهان را تصرف کنم.

می شودآیا یک لحظه از قضا

تو را دوباره 

به خواب خود ببینم....؟


 ماه!

هی ماهِ مَرحَبا!

دراین گیر و دارِ بی گریبان 

دستم را بگیر،

من پیراهن دریده توام از اندوهِ انتظار!

تنها اشباحِ این شبِ خسته

شاهد هزار پهلو از نخوابیدنِ من اند.


من غلتیده در تغزلِ این قیامت ام

که شب تا سَحَر 

مرثیه از مَحشَرِ مولوی می خوانم.

می خوانم

بلکه کبریا

به یاریِ کلماتِ من بیاید،

وگرنه یکی می گوید این گریه ازآن است و

یکی می گوید آن گریه ازاین!


حالا راهی بزن

روبه منزلی که نزدیک تر،

من بُریده ام...

#سید_علی_صالحى

نظرات 10 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 14:04 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام عزیزم

مث همیشه عالی

سلام به روی ماهتون
فدامدا عزیزدلم

کیهان سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 08:09 http://mkihan.blogfa.com


سلام
همه چی روبراهه؟
ما همم خوبیم مرسی خاخور جان


سلام و عرض ارادت
شکر،الهی شکر. والا،راضی ایم به رضای خودش.
جانت سلامت برار جان
الهی شکر ،الهی شکر که خوبین
تندرست باشی تاهمیشه

مهرداد سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 07:10

یادم از کشته خویش آمد هنگام درو.
تصویر و شعر زیبا بود.

گفتم ای بخت بخفتی و خورشید دمید
گفت با این همه از سابقه نومید نشو

درودو سپاس کاکو جان

مسعود دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 22:34 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

هیچ وقت نتونستم با سید علی صالحی ارتباطی برقرار کنم

ازنظر من،نتونستم به معنای نخواستنِ.
منظورم اینه که هرکجا گفتم،نتونستم یعنی نخواستم.یعنی دست خودمِ خواستن و نخواستن.چرا که از قدیم گفتن؛ خواستن توانستن است .
وآب و آتش
هردو درتضادن،
مثال دوست و دشمن
یکی بسوزاندو
یکی برویاند
یکی برویاندو
یکی بسوزاند
اشعار سید علی مثال آب روی آتیشِ.
بگذریم....
وممنون،
خیلی ممنون بابت نظرصادقانه شما

حریم دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 21:29 http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام بانو شبت بخیر داشتم میرفتم بخوابم یه سر اومدم پیشت
دیدم عکس ماه لاغر گذاشتی کنجکاو شدم
ابیات قشنگی بودن وحسابی سر ذوق اومدم انگار اینارو یه زمانی من سرودم مثلا
خداروچه دیدی شاید اون دنیا ملبس به لباس شعرا شدیم وخدایی چشمه ذوقمون جوشید چون واقعا خیلی دوست دارم شعر بگم ونوشته عالی بنویسم
حالا راهی بزن

روبه منزلی که نزدیک تر،

من بُریده ام...
آخرش خوب نیست تو نباید ببری هیچوقت هیچوقت
تی بلا میسر
اینقدی که تی بلا میسر نوشتی به منم سرایت کرد
خوابای خوب ببینی بانوی بهشتی

سلام عزیز دلم
وقت شما هم بخیرو خوشی
خوشحالم که قبل خواب ؛ماهِ لاغر کنج کاو تان کردو
قدم روی چشم ما گذاشتین؛تی جان قُربان

فدای اون دندونای مسواک زده تون <-حریم الشعرای بهشتی ام
(اَیِ چی کُنی لاکو؟بوشو بُخُوس =اینجا چکار میکنی دختر؟برو بگیر بخواب )
خدانکنه؛تی بلامیسرررررر


("حالا راهى بزن
رو به منزلی که نزدیک تر،
من بریده ام....
من خسته ام بانو
من ویرانم .....
من بریده ام بانو...)
ممنون برای دلداری و
قوت قلب تون،خیلی ممونممممممم

حمیدحوائجی دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 15:39 http://www.khodrofanni.blogsky.com

خیلی عکس و شعر قشنگی بود

خیلی ممنون تون

beny20 دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 14:38 http://beny20.blogsky.com

دیدی واقعا بعضی خواب ها اینقدر شیرینه
که آدم دلش می خواد بیدار نشه ..

البته من اکثر خواب های که می بینم
وقتی بیدار میشم خدا رو شکر میکنم خواب بوده

و این تصویری که از ماه گذاشتی ! چیه ؟
این ماه انگار مریضه +_+ ببین خیلیم لاغر شده ..

بله،تجربه اش رو داشتم،
دلمم نمی خواست بیدارشم....

والبته منم چند مورد ازاین قبیل خواب ها داشتم و
هزااااربار خدارو شکر کردم؛که خواب بوده .والبته چند مورد،منو بیدار کردن و
منم با حول ولا بیدار شدم و
پرسیدم؛تو أیه چی کُنی=اینجا چکارمیکنی؟

دیگه همین دیگه!
نه که همین که!
حالا بعدامیگم

شیخ ابن بنیامین

جناب حافط فرمودن؛
مزرعه سبز فلک
دیدم و داسِ مه نو.....
امروز دومِ ربیع الثانی و
داسِ مه نوهه بلامیسر


شما ببخشید دیگه شیخ جان ،چند روز صبرکنین؛مه نو تپل مپل میشه
چیه خو؟

دنیا دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 13:27

درود چشمت پرفروغ وبینا
عالی نگری عزیزم
سپاس ازحضورت
شادباشی وخوب

درود و سپاس؛ممنون از شما و نظرلطفت بلامیسر
خوب باشی و
موفق

اسماعیل بابایی دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 11:00 http://www.fala.blogsky.com

چه قدر زیباست این شعرها.


زور زور سپاس بابت نظرلطف شما و
حضور عزیز و شریف تان

دنیا غلامی دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:58

درود عالی بود

دعوتی گلم
www.bloodorange94.blogfa.com

درود برشما؛خیلی ممنون دنیا بانو جان

مرسی از دعوت تون؛ چشم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد