<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

 

 مرگ اگر مرد است

آید پیش من

تا کشم خوش در کنارش تنگ تنگ 

من از او جانی برم 

بی رنگ و بو

او زمن دلقی ستاند رنگ رنگ


#  حضرت_ مولانا 


نظرات 4 + ارسال نظر

با درود... با داستان کوتاهی به روزم ومنتظر شما ممنونم....[گل]

درود و سلام برشما؛ممنون و سپاسگزارم...

کیهان سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 08:05 http://mkihan.blogfa.com

ماجان؟
خوب....
کاری از من بر میاد؟لطفن اگر بنظرت من می تونم کاری بکنم بگو.
من همیشه هستم هر وقت بخوای

جان ماجان.جانت سلامت برارم.
ممنون.ممنون که هستین بلامیسر❤

کیهان سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 08:01 http://mkihan.blogfa.com

سلام ماجان صبح به خیر عزیز برادر
حتمن پدر و مامان را در جریان بگذارید.راه دیگری وجود ندارد.واقعیت همینه که هست و باید پذیرفتش.
هر چند ما ایرانی ها بسیار احساساتی هستیم اما تنها راهش صبره
فبشر الاصابرین اذا اصابتهم الاموت......

سلام و صبح شما و
همه ایامت بخیر؛عزیز خواهر
ممنون.خیلی ممنون برای همه همراهی هات و
همه مهرورزی هات بلامیسررر

به به عجب شعری
واقعا ک مولانا فوق العاده بوده

ممنون از لطف تون؛بله مولانا فوق العاده بودو
هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد