<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

میم مثلِ مهاجر

 

 کوچ غریب را به یاد آر

از غُربتی به غُربتِ دیگر

تا جست و جوی ایمان

تنها فضیلتِ  ما باشد...


#شاملو


+از شما بابت تصویر بالا ،خیلی ممنون و مچکرم؛ آقای حقدادی عزیز


*یه کارتی  بود،روش نوشته بود،تاکسی سرویس"مهاجر" وبعد شماره تماس ...

جایی رفته بودیم و

قرار شد با آژانس برگردیم...

وبعد لیلا گفت؛این یه کارت توی کیفش داره، زن عمو:)

_از نظر من"مهاجر" واژه ی خوشمزه ای هست .

واسه همین ؛هروقت روی کارت میخوندم"مهاجر"یک روز بهاریِ دلچسب 

با اصوات پرستوهای مهاجر...

و اون لحنِ _ بانو حمیرا_ توی سرم پلی میشد....

لذا -فقط و فقط ؛

بابت گاهی همین طوری ،یه دیدی به کارتِ بزنم و

سروصداهایِ پرستوها رو متصور بشم و...

نگهش داشته بودم و

طفلی لیلانمی دونست؛ تاکسی سرویسِ برای یه استان یگه اس :/






نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 13:25

مهاجر برای من یادآور دلتنگی است.
کوچ و غربت و خداحافظی....

انسانی که با سکوت نزیسته است

چگونه خواهد توانست عشق مرا حس کند

کسی که با چشمانش باد را نبیند

چگونه می تواند "کوچم "را درک کند؟

آنکس که به صدای سنگ گوش نسپرده

چگونه می تواند صدایم را بشنود

وآنکس که در ظلمت نزیسته

چگونه به تنهایی ام ایمان آورد؟

"شیر کو بیکس"

ان شاءالله همیشه و همه ایام دلتون درآرامش و
تن تون درصحت و سلامت باشه و
ایام خوشی رو در کنار خانواده عزیزسپری کنید

مهدی جمعه 30 آذر 1397 ساعت 11:47 http://bivatan.blogsky.com

یاد این افتادم
ای عاشقان ای عاشقان هنگام کوچ است از جهان
در گوش جانم می رسد طبل رحیل از آسمان

ای عاشقان ای عاشقان
هنگام کوچ است از جهان
در گوش جانن می رسد طبل رحیل از آسمان...

مهشید چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 23:59

بوی هجرت می ‎آید
بالش من پُر آواز پَر چلچله ‎ها ست

# سهراب سپهری

سلام بر خواهر فرزانه‌ام
من هم گاهی شبها این شعر را زمزمه میکنم و با پرهایی که در بالشم هستند همسفر میشم...

سلام برشما عزیز دل خواهر

فدای مهرورزی تون بشم بلامیسر
بوی هجرت می آید
بالش من پر آولز مر چلچله هاست

مسعود چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 18:05 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

خواهش میکنم
ممنون از شما

شیمی محبت قُربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد