<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

استعینو بالصبر و الصلاة ...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خدا وند بخشاینده ء بخشایشگر

و هو السمیع العلیم

و او شنوای داناست

و هو القاهر فوق عباده و هو الحکیم الخبیر

و اوست که بر بندگان خویش چیره است و

 اوست حکیم آگاه... 

قل ان صلاتی و نسکی ومحیای و مماتی لله رب العالمین

...


#سوره انعام_آیه ١٦٢_١٨_١٣ .


****

****

و بشر الصابرین....

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله انا الیه الراجعون...

.

.

بدرود خاله جان

بدرود دایه  جان

بدررود...

.

.

آدم _گاهی دلش میخواد ،

کسی رو  که واسش دعا میکنه...

جویای حالشِ...

 براش فاتحه میخونه؛چهره اش رو ببینه...

دوست داشتم خاله جان بزرگِ ام رو ببینید .دوست داشتم ،چهره ی پُر لبخندِ خاله جان رو ببینید.ایشان بسیارها خوش خنده و بذله گو_مهرورز بودن...

ایشان برای من و برادرهام مادری کردن...

دوست داشتم؛شما عزیزانم،ایشان رو ببینید.شما عزیزانم،که برای ایشان دعا کردین...جویایِ حال ایشان بودین .. .شما عزیزانم،که نائب الزیاره ایشان بودین...

شما عزیزانم ، که امید وار به بهبودی ایشان بودن ...

شما عزیزانم،که به ما امید بخشیدین...

شما عزیزانم ،که  تاکید کردین،

به مقدرات رضا باشین....❤

دیروز _شما عزیزانم،همراه  همه دوستان و آشنایان ما...؛در مراسم خاکسپاری خاله جان؛ در کنار من و خانواده ام ...

حضورعزیزو شریف تان احساس  میشد...

ممنون،مرسی که بودین و هستین؛ممنونم عزیزانم،...شیمی  قدم قُربان ❤


نظرات 21 + ارسال نظر
کیهان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 08:25 http://mkihan.blogfa.com

بی ناز نرگش ات خاله جان...

....
لطفا گریه نکن امیر کیهان برارم
قرار بود با لبخند از خاله جان یاد کنیم
گریه نکن،تی چومِ ارسو قُربان بشم

مهشید یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 01:55

سلام خواهر
خدا رحمتشون کند.
خدا به شما و خانواده محترمتون، خصوصا فرزندانشون صبر بده.
وقتی تیترتون را دیدم، یک لحظه دلم برای خالتون ریخت... گفتم نکند خدایی نکرده حالشون ناخوش شده. متن را که خوندم...
خدا رحمتشون کند.

سلام عزیز دلم
ممنون بلامیسر.خدا رفتگان شما رو بیامرزه و
به شما و عزیزان عزیز تون طول عمرباعزت عنایت کنه
ممنون بابت همه لطف و محبتت و
مهرورزی شما ،مهشید بانوی عزیز دلمفدای اشک چشمای قشنگ تون و قلب رئوف تون
این اواخر خاله خیلی درد کشید ...خیلی

ممنون از حضور تون عزیز دلم

صبیره شنبه 8 دی 1397 ساعت 22:05 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام
ممنونم بانوجانم
حالتون چطوره؟ خوبین؟

سلام به روی بهتراز ماهتون❤❤❤❤
جانت سلامت و
دلت خوش بلامیسر❤❤❤❤
الحمدالله خوبم.ممنون از احوالپرسی تون،گل دختر جانم❤❤❤❤

خدا رحمتشون کنه. روحشون شاد و قرین رحمت.
برای شما و سایر بازماندگان هم صبر آرزومندم.

شیمی محبت قُربان. خودا شیمی اموات بیامرزهُ ...شما رو به اتفاق عزیزان توام طول عمرباعزت خاس و خرم حافظ و نگهدار باشه
فره سپاس

کیهان شنبه 8 دی 1397 ساعت 08:40 http://mkihan.blogfa.com

ماجان عزیزم حالت چطوره؟روحیه شما و حاج رضا بهتر شده که؟
راستشو بخوای من تا عکس خاله جان را می بینم اشکم سرازیر ممی شه و البته..........خوبه
زندگی همینه دیگر
مردن عاشق نمی میراندش
در چراغ دیگری گیراندش
آره شاید در همان بوته گل سرخ و یا شاید در درخت چنار تناوری که از دور بتواند نظاره گر باشد
یا کودک نورسته دیگری و یا....
شک نکن در همین اطراف است و می بیند
برایتان سلامتی و شاد کامی آرزو می کنم و امدوارم که همیشه با شادی و لبخند از خا له جان یاد کنید.
مطمین باش من نیز با لبخند از ایشان یاد خواهم کرد.
آره ماجان عزیزم تی بلا میسر

جانت سلامت امیر کیهان برارِ عزیز.الهی شکر؛ خوبم.ممنون از احوالپرسی شما تی جان قُربان
خاخور تی چومانِ ارسو ره بمیره
بله،قطعا همین طور که می فرمایید.خاله در همین اطراف است و
می بیند
می دونید؟یکی از اون قلمه های گل سرخ رو چندوقت پیش واسه خودش توی گلدون درست کرده بود....
فردا روزی که خواب دیدم،به مامان جان زنگ زدم و
آدرس گلدونِ رو بهش گفتم.(آخه من و مرد شریف و پدر جان و رضا ،بعد فوتش خونه اش نرفتیم.همه اش خونه ی آقاجان هستیم.همه می پرسن؟اینا کجان؟خوب....واقعیتش دوست نداریم که بریم و
جای خالیش رو ببینیم.معمولا صبح جمعه ها خاله تماس می گرفت،بیایین پیش من،وبعد باهم بریم پیش آقاجان.دیروز اولین جمعه ای بود که تماسی از خاله جان نداشتم.سختِ.خیلی سخته آدم شماره ی عزیزش رو از گوشیش پاک کنه.ومن این کارو کردم.وبعد رفتم مدیریت تماس ها و
هرانچه نوشته بود"خاله مغرب" پاک کردم.تو قبلم تو دارم ،اگه خونه بدوشم ،من این عالمِ عشقو به عالم نفروشم..............این ترانه رو خوندم.خاله جان این ترانه رو دوست داشت)
آره تی بلامیسر
ادرس گلدونه رو بهش گفتم و
بعد چند دقیقه مامان تماس گرفت و
گفت؛باورت میشه؟قلمه گل داده؟عطرش تو هوا پخشِ؟
صبح دیروز طبق معمول،اول به خاله جان سر زدم و
بعد رفتم خونه آقاجان....واین اولین جمعه ای بود...
واما خاله توقلبمِ.خودشم میدونه.ومن مثالِ تخته پاره ی روی آب رهایِ رهایم...
ممنون.ممنون که بالبخند ازخاله یاد میکنید
ومرسی،برای یکایک واژه های کامنت های شما....درود ها و سپاس ها
والحمدالله حاج رضا هم بهتر شده.وانشاءالله که پدرجان بهترو بهتر شه....

خدا نکنه عزیز برارم
تی بلامیسر،تی جان قربان

طاها جمعه 7 دی 1397 ساعت 10:26

سلام

خیلی متاسفم، روحشون شاد.

سلام و عرض ارادت
تی بلامیسر؛خیلی ممنون و مچکرم.
خودا شیمی اموات روحِ شادو
قرین رحمت الهی. بکنه..

فرهاد پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 20:13 http://an-rozha.blogsky.com

سلام و درود
خیلی خوشحالم که این وبلاگ رو دیدم و خوندم بهترینید
مرسی که اومدین و به وبلاگ منم سر زدید بانو
لینکتون کردم اگر دوست داشتید منم لینک کنید
وبازم بهم سر بزنید
سپاس

سلام و درود برشما
ممنون از لطف ومرحمت تون.و بسیار سپاس از حضور شما
شما لینگ هستین و
ان شاءالله مزاحم تان خواهم شد

شاد و سلامت زی

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 16:18 http://gandom1370.blogsky.com/

خدایش بیامرزد

دیگه غم نبینی عزیزم

ممنون،خدا اموات شما رو هم بیامرزه
تی بلامیسر عروس گلم

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 16:15 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام عزیز دل خوبی؟

سلام به روی ماهتون؛فدات شم
الحمدالله،شکر خدا خوبیم.ممنون از احوالپرسی تون،عزیزِ جان و دل

مهدی پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 16:13 http://bivatan.blogsky.com

تسلیت می گم بهتون خدا به شما و خانواده ش صبر بده ...

بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای مهدی عزیز
خدا شما و عزیزان عزیزتون رو حفظ بکنه و
درپناه خودش نگهدار باشه

بهامین چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 18:16

باران جان
شوکه شدم:(
واقعا نمی دونم چی بگم....
تسلیت میگم .روحشون شاد
امیدوارم خدا به شما و خانواده عزیز ومحترمتون صبر بده

جان دلم❤
جان تان سلامت و
دل تان خوش؛بلامیسر❤
ممنون عزیزم
خیلی ممنون تی جان قُربان❤
خدا رفتگان شما رو رحمت کنه و
طول عمرباعزت به شما و عزیزان تون عنایت کنه...

ممنون از حضورت؛عزیز دلم

کیهان چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 13:40 http://mkihan.blogfa.com

من هستم خاخور جان
در کنار همه شما

جانت سلامت بلامیسر؛باشی تا همیشه امیرکیهان برارم❤

صبیره چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 09:14 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام بانوجانم
خدا رحمت کنه خاله جان رو.. روحشون شاد... چه لبخند زیبایی دارن❤❤❤❤
تسلیت میگم... و امیدوارم باقی عمرشون بقای عمر بازماندگان باشه❤

سلام عزیز دلم
جانت سلامت و
دلت خوش؛بلامیسر
آره،خنده هاو لبخندهای خاله جان دلنشینن
ممنون عزیزم...خیلی ممنون و مچکرمخدا اموات شما رو بیامرزه ... و سلامتی و طول عمر باعزت بقای عمر شما و عزیزان عزیز تون باشه

کیهان چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 08:08 http://mkihan.blogfa.com

ماجان عزیزم امیدوارم که توانسته باشید بحران را از سر بگذرانید.برای همه شما ها از جمله خودم آرزوی صبر و بردباری می کنم.
تی بلا می سر عزیز دل برار
حاج رضا را لطفن دلداری بدید نگاه به قیافه خشن ما مرد ها نکن در درونمان یه کودک کم ظرفیت نهفته است

خودا نکنه می جان برار؛تی بلامیسر برار جان
الهی شکر و الهی شکر و الهی شکر❤❤❤
درود ها و سپاس ها
بابت درکنارما بودن ها و
دعاهایی که درحق ماکردین....باشی تا همیشه برار جان

میدونید؟خاله جان همیشه،خیلی جدی میگفت"رضا از زنش خیلی بهترِ" .به قول اجی"بعدا رضا زن خنده گیتی=زن رضا خنده اش می گرفت.وبعد خاله همین جور میخندید

من مطمئنم خاله جان پاراگراف آخر تونو میخونه و
یکی از اون خنده های قشنگش ،که اکثرا، مابین گفتگوی ایشان و
رضا اتفاق می افتاد و
همه ی مااز خنده هاشون می خندیدیم،....

خدا به همه ما صبر جمیل عنایت کنه

دنیا سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 17:33 http://www.bloodorange94.blogfa.com

گاهی یک لیوان چای


چند صفحه کتاب


و یک پنجره ی نیمه باز


برایِ خوشبختیِ آدم کفایت می کند.


همین که قدم زدن چاره ی دردهایت باشد و


دلخوشی هایِ کوچک،دلیلِ لبخندهایت...


یعنی تو خوشبختی...


#نرگس صرافیان طوفان

درود و سپاس

دنیا سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 17:27 http://www.bloodorange94.blogfa.com

در اشتیاقت کسی نیست از من به تو آشناتر

سوی کدامین غریبه زین آشنا می‌گریزی؟



"حسین منزوی

درود ها و سپاسها عزیز دلم

دنیا سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 17:26 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود سپاس ازحضورت گلم

شادباشی وخوب

زمستونت قشنگ

سلام عزیز دلم
ممنون از حضور شما
شادو سلامت زی
و همه ایام تان قشنگ

کیهان سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 11:31 http://mkihan.blogfa.com

گریه مرد خیلی با شکوهه خاخور جان
نگران گریه من و رضا نباش.....
من که همینطور بی صدا اشکم سرازیر می شه......
نگران ما نباش
و البته من بسیار ها به تو امید دارم که هر طور می تونی به رضا دلداری بدی و به بقیه خانواده...
یه چیزی بگم و بدان که مرد ها بسیار شکننده تر از بانوان هستند بر خلاف ظاهر
برایتان صبر آرزو می کنم و برای خودم هم
.......
خاخور همیشه و تا ابدم هستی بلا میسر و همیشه در کنارتان خواهم ماند

جانت سلامت برار جان
خاخور تی چوم ارسو ره بمیره بلامیسر
ممنون از همه لطف و محبتت.خیلی مرسی که درکنار ما هستین،عزیز برارجان




کیهان سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 08:38 http://mkihan.blogfa.com

سوره انعام با صدای استاد پرهیزگار را گذاشتم امیدوارم ثوابش برای خاله جان باشد.

درود ها و
بیکران سپاس ها
همراه گلهای زیبا؛نثار شمابلامیسر

کیهان سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 08:15 http://mkihan.blogfa.com

اشکهایم جاری ست ماجان
همکاران هر که می بی ند می گوید چیزی شده!؟
زیباست هم خودش و همه خنده هایش و مطمینم که قلب بسیار زیبایی هم دارد.هزاران گل نثارش
چند سوره کوتاه که از حفظ بلد بودم را خواندم و نثار روحش.خداوند ایشان را ببخشاید و بیامرزد .آمین
و خداوند به شما و خانواده نیز صبر فراوان عطا فرماید.دلم می خواست حضورن خدمت برسم باور بفرمایید اما...................
به هر حال من هستم و تا زنده ام در کنارتان خواهم بود برادی کوچک اگر نه به سن و سال.
برایتان روز هایی سر شار از شادی و شور و خاطره های زیبای خاله جان که لبخند بر لب همه جاری کند را آرزو می کنم.
ماجان؟می دونم سخته اما سعی کن زیاد سخت نگیری تی بلا میسر عزیز دل داداش

تی بلامیسر
لطفا وخواهشا گریه نکنید ؛عزیزبرارم
بله،خاله جان بسی زیبا می خندید ،بسی زیبا همه را به خنده وا میداشت،باوجود درد هایی که شب هنگام داشت،یک هفته پیش از کما رفتن شان،همچنان میخندید....

مممنون و مچکرم؛برای همه دعاهایی که درحق خاله جان کردین....ان شاءالله .الهی آمین


وخداوند شما رو برای همه ی ما نگهدار باشه.فدای مرام و معرفت تان بلامیسر
بادعای شما عزیزان حالِ من و خانواده ام شکر خدا خوبِ.ویک آرامشِ عجیب غریبی رو همه ی ما احساس می کنیم حتی خودِ اَجی جانمبسیارباشکوه اشک ....
والهی شکر،الهی شکر و الهی شکر
خدایا شکرت

قطعا شما همپای برادرهام در کنارم هستینباشی تا همیشه عزیز برارِ تا ابدو یک عزیزم

جان ماجان.خدا نکنه،تی بلامیسر.چشم.من خوبم.آببین.من خوبمبه لطف حق و با دعاهای شما عزیزانم،خوبم.

....

مسعود دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 22:25 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

خدا رحمت شون کنه و خدا به شما و خانواده تون صبر بده

از دست دادن عزیزان واقعا سخته خیلی سخت

بسیار ممنون و سپاسگزارم.
خدا شمارو به اتفاق عزیزان عزیز تون ساق و سلامت نگهدار باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد