<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه جایِ خوبیه کشه؛برای های های من...

 

 کنارِ چای و آتش

بارها یادِ تو افتادم

چه دلتنگیِ شیرینی

چه خوشبختی کوتاهی...


#حامد_ عسکری

.

.

.

تا رسیدن به قرارِ ازلی راهی نیست

پا اگر بر سرِ دنیا بگذارم ،بروم...

کوله بارِ 

سفرم را 

تو به دستم بده تا

ساده تر

روی دلم

پا بگذارم و بروم...


*دلم سفر می خواهد.کجایش؟را نمی دانم."دلم دوسه روزی سفر میخواهد.جایی باشم  راحت و

بى هیچ دغدقه و مسئولیتی . همین را _دیشب _یهویی_بى مقدمه_بلند بلند _ درمیان جمع گفتم.منزل آقاجان بودیم.مردشریف لبخند زد.چوپان گفت؛هرکجامى خواى بری_من هم همراهت می آیم،وبعد ...از خانومش پرسید،بریم؟ایشان به علامت" آری"توام لبخند،سر جنباندن.هر دوتایشان خوش سفرن.دلم سفر میخواهد.کجایش؟را می دانم و نمی دانم...