<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چند تصویر:وده کلمه از _دنی _دیدرو_یِ فیلسوف:)

 

*****

****

*****

****

****

*****

*****


 آنجا که  هیچ نیست،

به یاد بیاور که" دوستت دارم!



نظرات 14 + ارسال نظر
صبیره چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 20:03 http://yebargesabz.blogsky.com

آنجا که هیچ نیست،

به یاد بیاور که" دوستت دارم!


+بسیار زیباا و غمگینه بانو

د
و
س
ت
ت
د
ا
ر
م




+عزیز دلی سرتونو بگیرین بالا بلامیسرررر

مهدی سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 19:25 http://bivatan.blogsky.com

قشنگه ولی غمگینن

ممنون از توجه شما.پدرمم همین نظر رو داشتن.وبهم گفتن؛غروب قشنگ و غمگینیه و
دلتنگم کرده.وبعد از چشم هاشون ...

مهرداد سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 13:40

رنگ ابرا هم اسم وبلاگ شده!
ابر ارغوانی
یا اشتباه می کنم؟

صد درصد درست و دقیقه بلامیسر
ابر ارغوانی ؛ غروب و اون تکه ابرهای ارغوانی
از غروب ارغوانی
به طلوع لاژوردی رسیدنِ..

بهامین دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 20:20 http://notbookman.blogsky.com

سلام
حال باران مهربون خودمون چطوره؟؟
خوبی باران جانم؟؟

سلام به روی بهتراز ماهتون
جانت سلامت عزیز دلم
الحمدالله خوبم.ممنون از احوالپرسی و
حضور دوست داشتنی شما؛بهامین بانوی عزیز دلم

کیهان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 14:42 http://mkihan.blogfa.com

lمرسی آبجی ماجان
مرسی از اینکعه کامنت دونی را باز کردی
آخه هر روز دلم می خواد برای عرض ادب و و دست بوسی خدمت ماجانم برسم
همه خوبن ماجان؟مامان جان؟پدر؟بنظرم پدر بسیار حساسه یه ریزه سر به سرش بزاری لبخدی بزنه خوبه!عیبی نداره بزار بگه خل و چل
حاج رضا می دونم که خوبه الان . و ...
یه چی بگم ماجان؟
می دونستی تو خیلی تکیه گاه محکمی هستی برای همه؟

جانت سلامت بلامیسر
شما خیلی لطف دارین....خدمت از ماست تی بلامیسر

الحمدالله رب العالمین ،با دعای عزیزانی چون شما،همه خوبیم....الهی شکر
وبله .پدرجان بسی حساس هستن و
منم جرات سر به سر گذاشتن ایشان رو مامان جان رو ندارم. یادمم نمی یاد سربه سر ایشان گذاشته باشم.ولی باهم خیلی صحبت کردیم و
خندوندمش....
مرسی از محبت ها و
همه لطف های شما ؛ امیر کیهان برارم

یه چی بگم امیر برارجان؟
واین یعنی رنج عاطفیِ عظیم؛والهی شکر و الهی شکر و الهی شکر

مهشید دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 10:15

سلام خواهر گلم
چقدر تصویر زیبایی است.
قلم نقاش که میگرده... ابر سرخ و...
بسیار زیباست.

سلام به روی بهتراز ماهتون؛مهشید بانوی گل گلابم
خداوند رو سپاس.بابت این همه زیبایی ها...

کیهان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 08:16 http://mkihan.blogfa.com

خاخور جانم به یاد بیاور که همیشه و همه جا حتا آنجا که همه چیز هست اما آنچه که اهمیت دارد بیش از هر چیز من خاخورم را عاشقم و همه خانواده را هم
ماجان عزیز همیشه و همه جا دوستت دارم
امیدوارم که همه چی به روال باشه ب بهترین شکل ممکن

جان و دل خاخور
خاخور تی مهرورزِ جان ره بمیره
ممنونِ همه محبت های خالصانه ات برارِ همیشه تا هنوزم
خیلی خیلی ممنون محبت ها بودن های شما در کنار مان هستم .
باشی تا همیشه عزیز برارم
به جانِ ماجان من هم دوستت دارم
والهی شکر
الهی شکر
الهی شکر

فرهاد یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 21:54 http://an-rozha.blogsky.com/

عشق خاص شماست بانو...

تی فدا بلامیسرررر...

donya یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 21:33

نازنینم !

از تو دور .... از خانه دور ... از خودم دورم

دلم تنگ است

برای خانه پدری

برای گلدان‌های شمعدانی کنار حوض

برای بوی زعفران شله زرد‌های نذری

برای باغبان پیر که پشت درخت بید یواشکی سیگار می‌کشید

برای قرمزی و شیرینی‌ یک قاچ هندوانه

برای خواب روی پشت بام, یک شب پر ستاره

برای پریدن از روی جوب

برای ایستادن در صف نانوایی

برای خوردن یک استکان کمر باریک چایی

برای قند پهلویش

برای پنیر و گردویش

برای بوی نمناک خاک کوچه پس کوچه

برایِ هیاهویِ بچه‌ها پشت دیوار هر خونه

خانه پدری یک بهانه بود

دلم برای کودکی‌هایم

دلم برای نیمه ی گم شده ام

دلم برای خودم تنگ شده است

دلم بی‌ نهایت ، بی‌ نهایت برای تو تنگ شده است

کجایی‌ تو ؟؟


((نیکى فیروزکوهی))

نازنینم !
از تو دور..از خانه دور...از خودم دور
دلم تنگ است.....

درود ها و سپاس ها؛دنیا بانوی عزیز دلم

donya یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 21:27

خواهش می کنم عزیزم

مطالبت وتصاویرهمیشه عاااااااااااااااااااااااااالی

شادباشی وخوب

روزگارت خوش

قربان همه لطف و مرحمتت عزیز دلم


سلامت باشی و
شاد زی


دنیا یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 21:11

کلمات

بعضى...

دیر به زبان مى آیند.

من یاد گرفته ام

چنین مواقعى با چشمهایم

سخن بگویم.

زندگى ... گاهى

چیزى غیر از خودِ زندگى ست.


((سید على صالحى))

آخ...

کلمات
بعضی ....
دیر به زبان می ایند.
من یادگرفته ام
چنین مواقعی با چشم هایم
سخن بگویم.
زندگی....گاهی
چیزی غیراز خودِ زندگی ست.



مرسی،خیلی مرسی دنیا بانو جان

دنیا یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 20:39

عالی نگری عزیزم

ممنون سرزدی


شادباشی وخوب

قُربانت عزیز دلم

ممنون از شما بابت دعوت

مچکرم؛ خوب و خوش باشی

مسعود یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 20:23 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

چه تصاویر زیبایی واقعا عالی هستند

چه غروب دل انگیزی

عکاسی هستید برا خودتون

ممنون ازاین همه لطف و مرحمت تون

جای شما سبز ،غروب دل انگیز وغوغایِ گوارایی بود

حمید عسکری یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 18:49 http://sobhbabaran.blogfa.com

به یاد بیاور...
به یاد بیاور
زمانی را که دوستت داشتم...

عجب شان سر دل انگیزی هیسه

درود و سپاس
جای شما سبز مو هیسام سل کول و
ای شان سر نظاره گرم ...بله. شان سر د ل انگیز و غوغایی بو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد