<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

من از من:)

 

 بلاخره

 من مانده ام و من

من از من رنجیده است 

هیچکس نیست برای پا در میانی....


#عباس_کیارستمی .


نظرات 6 + ارسال نظر
یوسف جمعه 14 دی 1397 ساعت 21:17 http://Www.aghghalaysy.blogfa.com

بانو سلام
خوبین؟
شناختین؟
اگه خاطرتون باشه چند وقت پیش متن اهنگ آیی لیلی از شاهین نجفی رو براتون فرستاده بودم!
بعد شما به قسمتی از شعر اشاره کردین!
شعرش این بود:
اگر دیدی که دشمن در کمینه
ماهی سفید شو واز راه دریا بیا!!
شما خیلی خوب این قسمتو برام تفسیر کردین!!
بیزحمت اگه امکانش هست دوباره برام معنی کنین و بفرستین!!
تفسیر این بخش از شعرو میخوام!
گفته بودین که چرا ماهی سفید مسیرشو عوص میکنه وقتی صیاد رو میبینه که در کمینه!
لطفا به صورت پیام خصوصی در وبلاگ ارسال کنین!
ممون

سلام بر شما آقای یوسف عزیز و گرامی
الحمد الله ،خوبم.ممنون از احوالپرسی شما
بله،مگر می شود آدمی دوست عزیزو محترمی را،چون شما بیاد نداشته باشد
بله،خاطرم هست و
آن پست رو با ایمیل براتون فرستادم
ایمیل تونو چِک کنید.
و ممنون و مچکرم،بابت حضور مجدد شما،خوشحال شدم خیلی
سلامت و تندرست و شاد زی....آقای یوسف گرامی

مهرداد پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 14:47

باید با من صحبت کنی و به تفاهم برسی باهاش

بله،باید براش بخونم؛
ای من منِ کله پوکِ من،از من چرا رنجیده ای؟

صحبت و گفتگو ،دو دوتا چهارتا کردن ها،خیلی خوبِ.وخیلی از سوء تفاهم ها رفع رجوع میشه...
درود خدا برشما آقای مهرداد برار عزیزم
زور سپاس له حضور عزیز و شریف تان بلامیسر

مهشید پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 00:04

آدمیست دیگر
یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد
دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور

# حسین پناهی


بله
آدمی ست دیگر
گاهی حوصله هیچ چیز را ندارد
دوست دارد همین حالا خودش را بردارد
از هرچه هست و نیست...ببرد دور

مهشید پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 00:02

سلام خواهر فرزانه‌ام
چه دادگاه سنگینی است وقتی آدم خودش را محاکمه می‌کند، و چه دادستان قهاری است همه زیر و بم پرونده را بلد است و حکم قاضی از اول دادگاه صادر شده، محکوم همیشگی من است!
خدایا کمکش کن...

سلام به روی بهتراز ماهِ خواهر فرهیخته ام
عزیز دلی مهشید بانوی دوست داشتنی

بله،محکوم همیشگی من است!
"خدایا کمکش کن.." الهی آمین

صبیره چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 20:04 http://yebargesabz.blogsky.com

من از من:) رنجیده است...

من از من:)....

کیهان چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 16:14 http://mkihan.blogfa.com

ماجان عزیزم من چند روزی نیستم می خوام کوه نوردی برم.
و دیگر اینکه دلم می خواد همیشه لبان نازنین ات به خنده باشه؟
دکتر دندان پزشک سیاه پوست را می گی؟
همونی که شبی مهمانش بودم؟داستانشو که نوشتم در وبلاگ فکر می کنم!
البته دقیقن نمی دونم چه تاریخی؟
فکر می کنم عنوانش بود ایرلند یعنی سر زمین آریایی ها!!
بنظرم اگر بخونی بیشتر بخندی
خاخور عزیز همیشه و تا ابدم هستی و خواهی بود.
روز و روزگارتان خوش و لبتان خندان.آمین

خیرپیش امیر کیهان برارم
به روی چشم.ازهمین الان خنده ام گرفت بخدا
بله،دکتر دندان پزشک که چونان تشخیصی داد.والان رفتم و آن پست را خواندم و
عرضی نیست واقعا

مرسی از همه لطف ها و محبت های برادرانتون
باشی تا همیشه امیر کیهان برارِ عزیز خاخور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد