<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

 

 اگر ازمن بپرسی که به این جهان آمدم تا چه کاری انجام دهم،

به تو خواهم گفت؛

آمد با صدای بلند زندگی کنم.

.

.

.

#امیل _زولا

***

***

گفته بودم؟سُنبلِ خونه ی اجی اینا؟گل دهی کردن؟ایشون اون سُنبله معطراحوال هستن.

اگه به ساقه گل  دقت کنید؛سه تا سون چیده شده،یکی واسه خودم،یکی واسه دایی کوچیکه:گفتم چشاتونو ببندین ،بعد بردم سمت بینیش و گذاشتم تو جیب پیرهنش،انقده فیگور شون بامزه شده بود.:))

یکی  هم ،واسه مردشریف:)

نظرات 11 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 10:48 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

خوش ب حال شما هم باشه.
من اشتباه برداشت کردم از مرد شریف ، اخه یکی از دوستان وبلاگ همچین خطابی نبست مرد زندگیش داشت من ذهنم اون سمت رفت ، شرمنده
موسیقی هم دوست داشتنی بود

من یک کتاب ازش دارم به اسم ژرمینال که البته تا وسطش بیشتر نخوندم
من نوشتارشو دوست دارم

قربان شما،خیلی ممنون تون
چوپان و مردشریف برادرهام هستن
خوشحالم که موسیقی رو پسندیدین

وممنون از معرفی ژرمینال.ان شاءالله که فرصت بشه و بخونمش

مسعود سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 23:46 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

خوش به حال مرد شریف
و دایی عزیزتون

از امیل زولا کتابی خونید آیا؟

پس من چی؟
خوش به حال من
با داشتن برادر گلی ،مثِ مردشریف.
ودایی عزیز دل

تاحالا نخوندم.ولی قصد دارم، دوتا از کتابهاش رو که مترجمش فرهاد غبرایی هست رو بخونم." آسوموار" و"شکست"

دنیا سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 22:01

سپاس ازحضورت عزیزم

شادباشی وخوب

فدای شما دنیا بانو جانم

ممنون ،سلامت باشی و موفق

روشن سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 18:31 http://roshann.blogsky.com

به به عکس عروس ملکه ی انگلیس رو:))))
من انقدر ازش خوشم میاد


منم همین طوووور؛روشن جوون

کیهان سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 10:17 http://mkihan.blogfa.com

که اگر غروبی برای آفتاب نبود،برای مردم آسایش و قراری نبود.
می گما این مردمان شمال اروپا اصول در شش ماه از سال غروبی نمی بینند!
ایشان کاش آن زمان امکانات بود و یه سری به آنجا می زد ....
خوب الیته کاش همه این بزرگواران ان زمان سری به آنجا می زدند
فدای ماجانمان هم می شویم

بله،من مستند آن برنامه را دیدم،وخیلی کسل شدم
دلمان هم نمی خواهد برویم شمال اروپا،که گیلان خود اروپاست و
مام خیلی راحتیم و
به قول آن شیخِ مرحوم،بله،بله،بله

خدانکنه،زنده سلامت بمانید

کیهان سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 10:13 http://mkihan.blogfa.com


ا ا ا ا می گم چرا یه نموره آشنا بنظر می رسه
پس ایشان ...خوبه بی خالش
ببینم کی چنین تصوری فرموده که شما ....استغفراله؟آخه ماجانمان اگر هم مانند هنزل تلخ باشه کی جرات می کنه که ایشان را تلاق بده !!؟؟
که منت خدای را شیرینترین بچه دردانه کل طایفه است و لبخند هایش و خلخلی هایش چنان شیرین و جذاب است که نه تنها داماد عزیزمان بلکم کل طایفه داماد هم ایشان را روی تخم چشم می گذارند!
این را گفتم که خوانندگان جدید وبلاگ بدانند!
ماجان برم کمی قدم بزنم ....راستش مقداری ورم کرده باید یه پرتو نگاری برم یحتمل کمی تا قسمتی رباط صلیبی آسیب دیده باشه ورم هم هست و البته کمی تا قسمتی درد!!
اینها را گفتم که خودم را لوس کرده باشم و الا مرد که نباید نک و نال کنه

خدای من:))))))
بله،ایشان اوشانن...وما بی خیال ایشان نمی شویم کِ

ممنونِ همه لطف ومرحمت تان ❤برادر مثال کوهِ برای خواهرالهی شکر و الهی شکر
مرسی از شما بیانیه ی تان

جان ماجان مراقب خودتون باشین ...
که ان شاءاله از هرگونه آسیب دیدگی رباط صلیبی و..‌بدور باشین و
تندرست و سلامت سر کارو زندگی تون باشین...

البته اشکالی ندارد،که مردها هم نک نال کنندو اشک بریزندو...لوس و خلچل شوند ،که ذهن ما <--این رادر پس همه اینها لحاظ میکند وحواس مان هست،و به زن برادرهامان توصیه کردیم،که گولِ نک و نال....مزاح...که یهو دیدین ورق برگشت و

کیهان سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 08:33 http://mkihan.blogfa.com

سلام آ بجی
صبح شما بخیر و شادی و سرور و نور و خیلی چیزای خوب خوب دیگه
ماشالا هزار ماشالا حسابی فعال بودی توی این چند روزی که ما نبودیم چشم حسود کور.بهبه چه ....فعلن شوخی را می زارم برای بعد
صداهای خیلی ریزی از هندزفری که روی میز هست شنیدم اول توجه نکردم بعد که به گوش زدم دیدم به به چه آهنگی زمینه وبلاگ ماجانما هست! اینه که الان هر دو گوشی را در گوش چپاندیم و دیگر هیچ صدایی از بیرون شنیده نمی شه بجز ترانه....
و اما بعد بهبه ماشالا به این ....چیزه اینه ببین راستش من هاکی روی چمن دیدم خدا وکیلی با کفش پاشنه بلند انجام نمی شه!البت الان شاید قانونش عوض شده آخه ما که مال زمان دایناسور ها هستیم و تا بخوایم خودمان را با زمانه جدید و قوانین جدید تطبیق بدیم نسلمان از روی زمین ناپدید می شه می ره پی کارش.
خوب...دلتنگتان هم بودیم و هستیم خاخور همیشه و تا ابدم

علیکم سلااااام می گول برار

ممنون.صبح حضرت عالی هم بخیر و شادی و سرود و نور و ....همه ی آن چیزایی که باب میل تونه و
ایام رو براتون دلچسب میکنه ...‌باشه

مرسی از لطف تون.بله.ماشالا ماشالا فعال بودم و هستم و
شمام تارف نکنید لطفا
به به..ماشاءالله ...ماشالله بابت دقت و توجه و ریز بینی و عنوان کردن برارجان مانآهنگ نوشِ هواس شنیداری تان این ترانه رو دوست می داریم بسی.وخوشحالم شما پسندیدین.
واما برخی دوستان تصور نمودن ما شکست عشقی خوردیم.وبعضی ها گمان میدارن مطلقه هستیم و آن دخترِ دسه گل(منظور تصویرِ پروفایل است)را ب تنهایی بزرگ میکنیم و
چقدر آنی را که منِ فرشته را بگذاشته است و برفته را...لعن نمودن ...ومن چه بگویم؟که خنده توان تکلم ز ما ربوده است:)))))


والبته شکست عشقی خوردن ایرادی ندارد و
همین طور مطلقه بودن.ولی خوب...من هیچ کدام ازاین دو نیستم ..
(الا فرشته بودنش)
سالهاپیش هم کسی قلبم را نشکانیده بخدا.واگر بود که من تارف ندارم.رک و راست میگفتم و
کسی هم جرات این کارو نداشته و نداره.که قلب ماجانِ یک طایفه را بشکانه بره!؟مگه دل؟ شهر هرتِ

واما بهبه به اوشان و مهارت هاشان
بلاخره هرکسی در هر زمینه ای یک تجاربی داره دیگه،مثلا ما خودمون مورد داریم باکفش پاشنه دار لیز میخوره هیچ!
با کتونی و کفش اسپرت کله ملق میشه و
مام هی بخند هفت سالگی
وایشان عروسِ دوس داشتنی و شیک پوشِ ملکه بریطانیا هستن و....چیزه اینه،.واقعا ماشاءالله دارن
زمان دایناسورها ؟یعنی قبل میلاد مسیح!؟نفرمایید جناب کیهان برار،شما دهه 60 تى می نمایی و ز ما چند سالی هم کوچک تری حتی

مرسی...دلما مانیز هم دلتنگتان و دلنگران تان بود.والحمداله... خیلی خوش برگشتین بلامیسر

مهشید سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 04:01



beny20 سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 01:14 http://beny20.blogsky.com

والا با صدای بلند زندگی کردن خوب نیست !
یه بعضیاا شاید بخوان بخوابن خو +_+

و تصویر گل خیلی قشنگ بود ،
یکیشم برا من میچیدی خو

و تصویر اون خانوم ،
نمی دونم چرا یه حسی درونم میگه ،
بعد از اینکه عکسه گرفته شده ، خورده زمین ،
حالته کفش و پاهاشو ببین آخه ، کاملا مشخصه خو ..

دیدی خو ..

چه‌ خو به خویی شد

خداوند فرموده،روز را برای زندگی و شب برای آسایش و آرامش و آرمیدن.
حالا ملت؟روز و شب شون؟گم کردن؟به ما چه؟
روزا میگیرین می خواب
شبا تا چهار پنج صبح بیدارن
به ما چه؟
روزِ من از سپیده دم شروع میشه و
شَبِمم پس از فرونشستن خورشید.
روزها با صدای بلند زندگی میکنم،
سرو صدای دبستانِ نزدیک خونه مونو دوست دارم،
موسیقیِ آواز گنجشکا رو گوش میکنم و....
تن و بدن و روح و روانم ،باروزروشن هوشیارِ
واما شب؛
سوگند به شب زمانی که عالم را فراگیر می شود.
سوره شمس.
واوست که شب را مایه آرامش قرار داد

سوره انعام.

خلاصه اینکه؛
سوگند به شب
آنگاه که به روز می گراید

سوره فجر.
و امام صادق ع فرمودند:
ای مفضل در منافع شب و غروب آفتاب تامل نما،
که اگر غروبی برای آفتاب نبود،برای مردم آسایش و قراری نبود.

لذا ؛
روز به تواضع و حُسن خلق و خندان باش،چندان که خاک شودی؛شب به مسکنت و خشیت در پیشگاه خدا گریان باش..باشد که ان شاءالله تعالی از جمله گناهان پاک شویم...

لاکن شما خودت خیلی گلی خو
واون تصویر خانم
خاطرت جمع.مشخصه پاشنه توی چمن فرو میره خو..
چیه خو...
خو هرچقدر چه خو به خویی بشه...
شما چته خو

خومیرمآ

فرهاد دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 23:13 http://an-rozha.blogsky.com/

زندگیتون شاد و زیبا
خانواده گل گلی

فره فره سپاس ؛ ئازیزه که م
ئه رای ووژتان بهترین ها رو آرزومندم...بلامیسر

بهامین دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 21:29 http://notbookman.blogsky.com

بهامین بانوی همیشه عزیزی جانِ قُربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد