<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مه نیش نازانم ؟چه بکه م له ده س ئی ووژم؟...

 

 استنلی:

می دونی شانس چیه؟شانس اینه که باور داشته باشی خوش شانسی!

.

.

.

می دونید؟ چند وقت پیش باتمام وجود گفتم؛ نترس‌،خاطرت جمع ؛برو جلو پشتتم.

 اینو خیلی واقعی و راستکی و ازصمیمِ قلبم گفتم.

البته مرد شریف هم بی تقصیر نبود،چون قبل ترش باهم حرف زده بودیم و

بخش عظیمی از اون انرژی مثبتِ ...از تحلیل ایشان بودو

خلاصه کنم!

شانس می دونید چیه؟

شانس اینه که منطق و راستیت قوی ای داشته باشیم!


وصدالبته،حالا که اینجور شد.پذیرش پذیر باشیم و توکل کنیم.

ولیکن:

"الهی به امید تو"

ان شاءالله که هرچه خیره همون باشه ...


پ.ن؛

تارف نداریم که؟اشکامو پاک کردم .وبعد،

سارا با لبخندو اندکی مِنُمِن... گفت؛گریه هات مثه گریه های نو عروسآست.

پفی از خودم خنده ام گرفت ...

یهو ذهنم:

یادِ گریه های خاله جانِ_ نو عروسم افتادم و دلتنگ ترشدم و..دوباره اشکام سر ریز شد...

گفتن؛گُل مراد شدی تو؟گل مراد خنده میکنه.گل مرادگریه میکنه.:))

گل مراد؟کارکترِ کدام برنامه ی ؟جناب مدیری بود؟منظور همون گل مرادِ:)