<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

 


 مسئولیت ما از قدرت تخیل شروع می شود.درست همان طور است که ییتس (شاعر ایرلندی)می گوید:مسئولیت از رویا آغاز می شود.این موضوع را وارونه کنید،دراین صورت می شود گفت هر جا قدرت تخیل نباشد،مسئولیتی در بین نیست....


*موراکامی_کافکا در کرانه

#میگن سر صحبت بازشدو...هفته ی پیش؛ یه همچین چیزی شدو

رفت به سمت و سوی خواب و 

رویای صادقه و ...

دایی کوچیکه گفتن؛اون خوابی رو  که _چندسال پیش دیده بودی _اون خوابُ یه بار دیگه _با جزئیات کامل _تعریف کن!

با جزئیات کامل_ تعریف کردم و

ایشان تعبیرکردن : 

پس مُرده بو دی!

زنده شدی !

تا اینو گفت؛

آقا همهمه ای شد که نگو!:):)

مامان دعواشون کردو

ساکت شدن.

 گفتن؛اون شب خونه ی خاله،نمی دونم چی شد؟به عمه ات گفتم،فلانی وصیت کرده فلان جادفن بشه.که عمه ات تا اینو شنید؛پرسید؟

مگه ماجان ؟چه مشکلی داره ؟ازالان به فکرِ؟

گفتم؛دیوانه؟ چه مشکلی داره؟اینم همان مشکل:):)

****

****

****

*نسیم ملایمی لابه لای درختان جنگل می وزد و برگ های درختان را به جنبش و خش خش در می آورد.این خش خش مبهم در لایه های ذهنم موج می اندازد.دستی را روی تنه ی درختی می گذارم و چشم هایم را می بندم.این موجها انگار علایمی هستند،یک جور نشانه،اما انگار به زبان خارجی است که از آن سر در نمی آورم.

رها شان می کنم و چشم ها را باز می کنم و به این دنیای جدید پیش چشمانم خیره می شوم و احساس می کنم آن موج ها در درونم جابجا...


#کافه درکرانه

پ،ن؛تنه ی درخت نارون.