<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 28 دی 1397 ساعت 15:03 http://an-rozha.blogsky.com/

نه اصلش لانکه هست+ روله به معنای بچه که وقتی توهم ادغام میشه، میشه لانکوله . یعنی گهواره بچه .
دنیاتون قشنگ خواهری

مرسی بابت توضیحات شما بلامیسر

قشنگ می بینی ئازیزه که م خواهری

مهشید جمعه 28 دی 1397 ساعت 05:36

چند روز که پست جدید نگذاشته بودین... دلنگرانتون شده بودم. ایشالله همیشه برقرار باشید و روی خوش زندگی را ببینید.

فدای شما و معرفت تون بشم؛مهشید بانو جان
دور از جون شما و خانواده عزیزتونخانوادگی سرمای شدیدی خوردیم و
عامل اصلی این ویروس_ آقای برادرزاده بودن.والحمدالله بهتر شدیم.
الهی آمینان شاءالله به اتفاق جمیع عزیزان
روی خوش زندگی رو ببینیم....

مهشید جمعه 28 دی 1397 ساعت 05:33

سلام خواهر عزیزم
ذوق کردم دیدم عکس جدید گذاشتین تو پروفایلتون.
گلهای زیبای خودرو... من عاشق این نوع گلها هستم، بنظرم مغرور هستند، چون گل فروشی‌ها رویشان قیمت نمیگذارند و...

سلام به روی بهتراز ماهتونمی گول مهشیدی
مرسی از لطف تون عزیز دلم
اونا گلهای زیبا و خودرویِ شبدر هستن.نماد؛امید،ایمان،عشق،موفقیت.
برگ اول؛نشانه آتشِ
برگ دوم؛نشانه آب
برگ سوم؛نشانه هوا
برگ چهارم؛نشانه زمین
گلهای پرخواص و خاص و معطری هستن
به قول پدربزرگ قیمت نداره،که قیمت....

حریم پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 22:58

سلام شبت بخیر بانوی مهربان
خدا حفظتون کنه از جمیع بلایای زمینی واسمانی از شر جن وانس در امان باشید الهی
اینجا که عجیب هوای بهاری شده ینی باد به صورتم میخورد حسابی کیف میکردم انگار نه انگار زمستونه ولی فکر میکنم آرامش قبل طوفانه واتفاقا سرمای سختی در پیشه .ایجا هم که سرد بشه هیچی دیگه بیچاره میشیم .
بانو جان مراقب خودت باش عزیزووم
این سه تا بچه خیلی دوست داشتنی هستن

سلام و عرض ارادت؛شب شما هم بخیر حریم بانوی مهرورزِ بهشتی
فدای شما بشم،بسیارممنون و سپاسگزارم بابت دعای گرانبهایی که در حق مون کردین....وهمچنین جان قربان

چه خوب که باد بهاری به سیمای مبارک تون خوردو
کیف کردین
خدایا شکرت
اینجا هم بارون رگباری و
یک نفس میباره....به قول آقاجان _وارش شلاقی واره
ان شاءالله که خیر عزیزووووووومشما هم مراقب خودتون باشین و
حسابی خودتونو بپوشونین بلامیسرررر

بله بانو

بهامین پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 17:16 http://notbookman.blogsky.com

فقط چشمای معصومشون
چطور با دستای کوچیکشون چوب هارا جمع کردن

....


عزیز دلم
فدای چشای قشنگ و
دل مهرورزتون بشم من

فرهاد پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 16:42 http://an-rozha.blogsky.com/

وای که اینا چنی عزیزن الهی
خواهری پست بعدت چرا نظراتش بسته بود؟ میخواستم بگم ما به گهواره بچه میگیم لانکوله

"چنی"واژه ی خوشمزه و ملسیِ
بوخشه بابت اون پست
هاااااا"لانکوله"
ما میگیم؛نانو،حالانو،گاواره.
کوله به معنای بچه اس دیگه؟مامان من وقتایی که
بخواد قربون صدقه دادا بره، بهش میگه"کورد کوتای=پسر کرد.یا کورد کوله.بعد آقاجان میگه،دادا پسر نازی ایسه.ایته جوان خوشگیلی به.=دادا پسر نازی هست.یه دونه جوان خوشگلی بشه که.بعد مامان میگه،آقاجان؟از الان کورد کوله سیبیل بیدین بعد دادا می پره بغل مامان و
توام قلقک دادنش میگه؛
چراذیت میکنی؟مامان کوچولو ؟کو؟سیبیل من کو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد