<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

گُلی!...

 

   خبرت هست؟

که از خویش خبر نیست مرا

گذری کن 

که زغم راه گذار نیست مرا

گر سرم 

در سر سودات رود ؛

نیست عجب

سر سودای تو دارم

غم سر نیست مرا

بی رخت اشک همی بارم و گل می کارم

غیر از این کار کنون کار دگر نیست مرا...


#امیر_خسرو_دهلوی

.

.

.

ودر ادامه چند تصویر از هفته ی گذشته:)

*****

*****

****

****

****

دیگه اینکه؛

گفتم؛گلِ محبوب دی ماهی ها_مگنولیِ و 

به سلامتی _امروزهم تولدِ دادای منِ**

فراد هم تولدِ نصرالله ست*_*

وبعد همونجور لبخند زدم.همونجوری که با  گربهه چشم تو چشم شده بودم? 

  ....همونجور لبخند زدم :)با لحن بازپرس ها و کاراگاهاپرسیدن؛نصرالله گیه؟

باهزار زور زحمت قهقهه ام رو قورت دادم و

با همون لبخند_اما حماسی طور گفتم؛نصرالله  نجف آبادی،با نام هنری معین جناب بازپرس.وبعدبغض خنده ام منهدم شدو

یه پشتی با خنده، محکم داشت می اومدسمتم و

میگفت؛بمیری تو:/


خلاصه اینکه؛

مگنولیا  معروف به گل همیشه خندانِ:)

ان شاءالله که شما دوستان عزیز وارجمندم،تن تون سلامت باشه و دل تون خوش  و

لب تون خندون:)

بله،به قول اجی شیمی گاز  واچِی ببه بلامیسر:))


پ،ن؛عنوان از ترانه ی "گُلی"مسیح آرش AP_که دادای من پلی میکنه این ترانه رو ،وبعد 

گردن منو محکم میگیره،میگم _دارم خفه می شمآ!!_میگه ،چکار کنم_ دوست دارم خب :))

پ،ن؛ یه شبِ مهتاب.....

_29 دی تولدِ جناب فرهادِ.فرهاد،مردتنهایی که شبیه آثارشِ...


یه شب مهتاب

ماه میاد تو خواب

منو می بره 

کوچه به کوچه

باغ انگوری

باغ آلوچه...




نظرات 15 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 09:17 http://rezacplus.blogsky.com

این گلها نرگس اند؟ سفید و زرد ها
تو نگاه نرگسها شراب شیراز نیست!

بله،گلهای نرگس اند.این بوته رو از آقای مهندسی گرفتم که ،الان ساکن سوئدِ.
الان یعنی بیت بعدی شو بخونم
ولی تو قلبم، همیشه واسه پسرهام جا هست

donya یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 13:49

باید باور کنیم
تنهایی
تلخ ترین بلای بودن نیست،
چیزهای بدتری هم هست،
روزهای خسته‌ای
که در خلوت خانه پیر می شوی...
و سالهایی
که ثانیه به ثانیه از سر گذشته است.
تازه
تازه پی می بریم
که تنهایی
تلخ ترین بلای بودن نیست،
چیزهای بدتری هم هست:
دیر آمدن!
دیر آمدن!

از: چارلز بوکوفسکی

بسیار ها ممنون و
سپاسگزارم؛دنیا بانو جان

دنیا یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 13:28

درود مثل همیشه عاااااااااااااالی

سپس ازحضورت گلم

شادباشی وخوب


روزگارت خوش

درود وسپاس بیکران؛دنیا بانوی عزیز

سلامت وشاد زی بلامیسر

کیهان یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 07:51 http://mkihan.blogfa.com

صبحتان سر شار از نور و سرور و شادمانی و سلامتی .آمین
امیدوارم که رفع کسالت شده باشد و زندگی با همه لذتهایش به شما لبخند بزند.
قربان خاخور جانمان

صبح شما هم بخیر و سرشار از نور و سرور و شادمانی و...هرچه شما بخواهید.آمین

الحمدالله خیلی بهترم.شکر
وممنون از همه لطف ها و محبت های صادقانه شما،تی جان بی بلا ،زنده سلامت باشی تی بلامیسر

سپیده مامان درسا شنبه 29 دی 1397 ساعت 22:18

عزیزم چه گلهای زیبایی

تولد داداشی مهربون مبارک
الهی همیشه شاد و سلامت باشین کنار هم

گلهای زیبا و دوست داشتنی،مثل گل دخترشما

خیلی ممنووووونم
الهی شما هم درکنار عزیزان عزیز تون شادو سلامت و
خوش خرم باشیددددد

beny20 شنبه 29 دی 1397 ساعت 19:27 http://beny20.blogsky.com

ماه دی ماه برات پُر از تولد هست و حسه خوبه ،
دعا میکنم برات همیشه تمامی ماه ها همینجور باشه ..

#از_طرف_منم_تبریک_بگو

مثلا دو بار بگو تولدت مبارک ، اولی برا خودت ، دومی من

عکس ها هم خیلی خووووب بود √

خیلی مرسی آقای شیخ
ان شاءالله همه ی ماه ها برای شما هم روزهای خوش و
خرم باشه...

#گفتم؛دادای من؟برگشت سمتم و
با لبخند نگام کردگفتم،یه باردیگه تولدت مبارک
سرشو کج کردو
چشماش رو مچاله.<--- این حرکتش رو معنی کنم؟

خیلی مرسی

کیهان شنبه 29 دی 1397 ساعت 16:34 http://mkihan.blogfa.com


لحنم مگه چگونه بود خاخور جان؟!!
هر جور ماجانمان خوششان بیاید همانگونه حرف خواهیم زد
آره تی بلامیسر همانوگونه که دوست داری


جانت سلامت امیرکیهان برارجان
لحن شما هیچ گونه نبود.یعنی بود،یعنی من لحن شما رو روی تصویر تون ،توی ذهنم میکس کردم.منظور تدوین کردنِ
دیگه ببخششید دیگه.خاخورتون خلچله و
درمان پذیرهم نیست

شما همیشه گفتارو کردار تون درست ومیزان بوده و
من شرمنده ی همه لطف ها و محبت های شما هستم...
باشی تا همیشه برارِ همیشه تا ابدم

کیهان شنبه 29 دی 1397 ساعت 15:15 http://mkihan.blogfa.com

ماجان راه که می رم زیاد درد نداره اما امان از خم کردم زانو....
و راستش آنقدر مغرور هستم که به خودم اجازه ندم دیگران لنگیدنم را ببینند!
رباط صلیبی آسیب دیده ... مقدار متنابهی زمان لازم داره تا درد کمتر بشه!
اما خوب... مرد بایستی تحمل هر دردی را داشته باشه .
خاخور همیشه و تا ابدم خداوند شما ها را از همه بلایای عرضی و سماوی حفظ فرماید.آمین
چه بگم از این مردمان فرو مایه کم ظرفیت که مکان جغرافیایی برایشان به ظاهر پرنسیپ محسوب می شه!!
از ته قلبم همه شما ها را دوست دارم ...همه تان خانواده عزیزم

لطفا بیشتربا خودت مهربون باش و بیشتر مراقب خودت باش امیر کیهان برار جان

خیلی مرسی از دعای عرضی و سماوی...تان بلامیسر



ما هم از صمیم قلبمان دوستتان می داریم ....امیر کیهان برارم


ولی بخدا ازاین لحن تون خنده ام گرفت

بهامین شنبه 29 دی 1397 ساعت 11:15 http://notbookman.blogsky.com

تولدشون مبارک*.*
چه گل های زیبایی.

حال دلت همیشه خوش باران جانم

خیلی ممنون بهامین جونم
چشای قشنگ تون زیباست و زیبا می بینه عزیز دلم

جااااانت سلامت تی جانِ قربان
خیلی سپاسگزارم بهامین دختر گلم

کیهان شنبه 29 دی 1397 ساعت 10:06 http://mkihan.blogfa.com


زاد روز دادایمان خجسته باد.

خاخور جانم حالت بهتر شد؟سلامتی و تندرستیتان آرزوی همیشگی ماست.
و برایتان بهترینها را آرزومندم تی جان قربان

❤❤❤❤
درود وسپاس بیکران امیر کیهان برارم
❤❤❤❤

تی جان بی بلا بلامیسر الحمدالله خیلی خوبم، شکر خدا.
ممنون از احوالپرسی و همه ی لطف ها و مرحمت هاتون...تی جان فیدا ری برارجان

صبیره جمعه 28 دی 1397 ساعت 21:45 http://Yebargesabz.blogsky.com

تولد دادای عزیزم مبارک
انشاالله در کنار شما و خانواده عمر باعزت داشته باشه و بهترین ارزوها رو واسش دارم

خیلیی ممنون صبیره جونم
فدای مهر و محبتت بلامیسر
وهمچنین؛در سایه سار حق بهترین ها رو برای شما آرزومندم و
خیلی دوستتون داااارم

در مسیر باد نشسته ام
و تو در بند نگاهم تاب میخوری
بهار را بر گلهای دامنت بپاش
من اینجا خیال دوست داشتنت را
خواهید چید ...

سلام ...
به به گل زیبای ماگنولیای تابستانه عطر سحر انگیزی مثل بهارنارنج داره

....بسیار عالی

سلام و عرض ارادت
ممنون بابت اشاره به عطر سحرانگیزش

مسعود جمعه 28 دی 1397 ساعت 19:58 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

چه گلهای زیبایی
تولد ها هم مبارک باشه
این سبک نوشتن تون دوست دارم گرچه یک گیجی خاصی در خواننده ایجاد میشه البته برای من اینطوره

ممنون تون
سلامت باشید؛خیلی مچکرم:

مرسی از لطف تون این سبک رفتارم،برای زمانیِ که از بیماری و کارو مشغله زندگی خسته و شُل ولم ،واحساس میکنم بدنم داره دادو فریاد میزنه کمک کمک.منو ازاین حالت نجات بده.حالا یا بایدبا هیجان سرعت ،یا با گیجی و سر به سرگذاشتن افزایش آدرنالین رو ...
جای شما سبز هم اکنون از ولایت (22:30) برگشتیم ،اتوبان شلوغ بودو هیجان سرعت روهم نوش جان کردیم و
الان احوال مون بالانسِ بالانس

فرهاد جمعه 28 دی 1397 ساعت 14:59 http://an-rozha.blogsky.com/

چه گلای خوشگلی
عه تولد معینه ؟
همیشه بخندی خواهری

ممنون تون
بله.تولد معینه
مچکرم ئازیزه که م

نگار جمعه 28 دی 1397 ساعت 14:22

سلام


کد آهنگ وبلاگتون رو از کدوم سایت گرفتید خانم ؟

سلام

http:// yebargesabz.blogsky.com/
لطفا ازایشان بپرس،که از کدوم سایت گرفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد