<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یا ایها الذین آمنو استعینوا بالصبر....

 

 یک وقت هایی هست که باید بگذاری موسیقی ای که دوست اش داری و

باهاش خاطره ساخته ای،

با صدای بلند در خانه پخش شود.

چای دم کنی و

بگذاری نت ها در چای سرریز شوند.آن وقت دوتا چای بریزی  و بگذاری روی میز و 

با غیابِ دیگری حرف بزنی.

هی حرف بزنی ....با کسی که آن سوی میز نَنشسته است..


#آنتونین _دورژاک؛آوازهایی که مادرم به من آموخت.

****

***

بارون ریزه می بارید...

ریزه میزه های سرد ولذیذ...

صورتم رو گرفتم سمت آسمون و 

چشامو مچاله کردم!

تودلم گفتم؛گریبانی برای دریدن این بغض بی قرار/ تو از یادم نمی روی/سوزن ریزِ بی امانِ باران_  بر پیچک و ارغوان/تو از یادن نمی روی!

وبعد ،بلند گفتم ؛آه...خدایا شکرت.

احساس کردم،چهره چرخونده سمتم.وبعد چشم بازکردم،دیدم همین جور،خودش رو زده ب اون و ...

هرکسی رفته بود یه وری.

من بود و 

او_

چک چک آتش و

 ابر وآسمون و

بوی خوش چوب و

شعرِ تو دلم و

حبیبی که می خوند؛ بزن باران بهاران فصل خونه است/بزن باران که صحرا لاله گون است/بزن باران که به چشمان یاران/جهان تاریک و دریا واژگون است/...


♡جمعه مراسم چهلم خاله جان برگزار میشه.ومن امروز متوجه شدم،مادربزرگ(ننه)صبیره بانو ،به رحمت خدا رفت...

روحش شاد...

ازخداوند برای ایشان وخانواده محترم شان صبر و سر سلامتی آرزومندم.

واینکه دوست دارم،آیه 153_سوره بقره رو با هم زمزمه کنیم؛

یا ایها الذین آمنو استعینوا بالصبر ....ای کسانی که ایمان آورده اید،در برابر حوادث سخت زندگی،ازصبرو نماز کمک بگیرید،همانا خدا با صابرین است...