<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 5 + ارسال نظر
کیهان شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 09:38 http://mkihan.blogfa.com

درود و نور و سرو بر خاخور جانمان با بهترین آزو های باری شما و عزیزان عزیز ات
خوب... راسیاتش من متوجه نوشته آخرین پست نشدم!! بنظرت ... اخه من که خیلی کند ذهن نیستم!

درود و نور و شادی و سرور بر شما،جان تان سلامت و دلتان خوش برار جان❤

آخرین پستم؟ بگذارید خودمم برم ببینم چی دستم میاد

دور از جون تون.دشمن تون کند ذهنِ بلامیسر

رضا جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 10:22 http://rezacplus.blogsky.com

چایی در میان گلها و علف!
حدود دو سال بود که هر از چند ماهی به شدت دچار یه نوع سرگیجه و حالت تهوعی میشدم در حدی که راه رفتن برام مشکل میشد و هر بار دکتر میرفتم جواب مختلف میگرفتم.
تا اینکه این دکتر آخری ام گفت من احتمال میدم شما آلرژی داشته باشید.
بعد از اینکه تست آلرژی گرفتم معلوم شد که من به چندین نوع علف و گیاه آلرژی شدیدی دارم (حدود 12 چیز مختلف بود که شدت آلرژی ام به در بالاترین حد بود که به جز یکی همه علف و بوته و گیاه بودند!) بعد از اون تا حالا که چهار ماه از قضیه گذشته یک روز در میان واکسن به خودم میزنم و تا حالا که شکر خدا هیچ مشکلی ندارم.
فکر کنم تا اینجای داستان رو خود شما هم میدونید
حالا که از نزدیک شدن به گل و گیاه محرومیم، مادر ما هر روز با عکسهاش بهمون پز میده و دلمون رو آب میکنه! فداش بشم.
راستی سرما خوردگی بهتر شد؟ رفع کسالت ها انشالله.
بلاگ اسکای اصلاً سوت و کور بود ها خوش برگشتی مأر جانم

بله،خاله جان کوچیکه زحمتش رو کشیده.البته میگم خاله کوچیکه،خاله ازمن هشت سالی بزرگ ترِ.

الهی شکر برای خوب شدن و رفع کسالت تون
شرمنده ام که این آلرژی موروثی رو از مأرجان به ارث بردی و
باعث این همه اذیت....
خدا نکنهههه،زنده سلامت بمانی می گول وچه
آخه کدوم مادری دلِ این کارو داره ؟من خودم آلرژی دارم و قبل رفتن به طبیعت ،ضد تهوع و لوراتادین مصرف می کنم،تا برم طبیعت وهوایی تازه کنم.فردا روز طبیعت گردی منم و.....
به قول خانم دکترم،مگه مجبوری

اصن دلم میخواد توی طبیعت ارتحال کنم:فدات شم

بله شکرخدا.بهترم.ممنون از احوالپرسیت مأرجان تر ره بمیره
سلامت باشی می گول وچه

با درود فراوان

آدینه شما بخیر وشادی توام با سلامتی ، آمین .....

با درود و سپاس فراوان....همتباریِ عزیزو گرامی ام

سلامت باشید ان شاءالله...،همه ایام شما بخیرو خوشی و شادیُ توام سلامتی بلامیسر...

لبخند ماه پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 ساعت 22:14 http://paaezaan.blogsky.com

بارانم

چه عطری

جانم


سپاس بانو

بانو پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 ساعت 15:58 http://mylife97.blogsky.com

این گل چیه؟
شاید نامربوط باشع ولی یاد چایی با بهارنارنج افتادم که خیلی خوش عطره

نمی دونم والا.اجی بهش میگه،پیاز گولِی.
مامان برگهای این گل رو میچینه واسه همسایه مون.گویا باهاش یه خورشتی درست میکنن.
نه اتفاقا.به نظر منم شمایل این گل شبیه گلهای بهارنارنجِ.گلهای معطر پرتقال شربت بهارنانج و...سُکرلذیذش

ممنون از حضور تون؛بانو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد