<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 9 + ارسال نظر
donya دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 16:40

به همین دلخوشم

که هنوز دلواپسی هایم را بلدی

وقتی دلم می گیرد

بی آن که بگویم پنجره را باز می کنی

وقتی باران می بارد

در لیوان خودت برایم چای می ریزی و

پرده را کنار می زنی

برای دست هایم نگرانی

وقتی می لرزد و سکوت می کند و

نگاهت را با بی قراری ام هماهنگ می کنی.

من همین را در تو می پرستم

که اگر بخواهم عکس روی دیوار را بر می داری

حتی اگر لبخند سحرانگیزت را قاب گرفته باشد.

تو خوب می دانی

جز من کسی نباید اسیر جادویت باشد…

به من فرصت بده

تا در کنار تو ناشکیباترین عاشق جهان باشم.



"نیلوفر لاری پور"

از کتاب: بی من فروغ نخوان

سپاس بیکران دنیا بانو جانِ عزیز و گرامی❤

دنیا دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 16:39

سپاس ازحضورت عزیزم

شادباشی وخوب

قربانت بلامیسر
ممنونم.خوب و خوش سلامت بمانی تی جان قُربان بشم

دنیا غلامی دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 15:49 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود عالی بود

دعوتی گلم

درود برشما عزیز گرامی
ممنون عزیز دلم
چشم

کیهان دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 15:27 http://mkihan.blogfa.com

ما که ارادت خاص داریم بانو خاخور ماجان
با پوزش راستش من دقیقن معنای ماجان را ...خوب شرمنده نمی دونم ولی از آهنگ این لغت خوشمان میاد
خوب چیز هایی میل بفرمایید که فشارتان را بالا ببرد اینگونه بهترخواهد بود و دیگر اینکه غش نخواهید آورد.
و مرسی برای همه مهربانی ها ت .
روز و روزگارتان سر شار از مهرو نورو سورو و تندرستی باد.آمین

بسیار بسیارسپاسگزارم امیر کیهان برارم

خدا اموات شما رو بیامرزه.پدربزرگ مرحوم منو بِ این اسم صدا می کردن.ما جان =ماه جان. یعنی مه و مهتاب و ماه آسمون.جان هم که جانِ.ماجان= ماه جانِ یکی یک دانهالبته این نام اول بار روی دختر عمو بزرگِ گذاشته شد.بعد دیده به جهان گشودن من،این لقب من ارث رسیدو
دختر عمو بزرگِ اعتراف کرد:بابت همین قضیه بود،موهاتو کوتاه کردم.یعنی من کوچیک بودم،منو برد اطاق وموهامو کوتاه کرد.که دلش خنک بشه،ایشان متولد ۴۸ هستن و رفیق گرمابه گلستان مامان جان.
آره...بعد من عمو حسن دختر دار شد.ولی این لقب واگذار نشدو
تا به اکنون بنده،ملقب به ، ماجان هستم.گویا از پدر بزرگ پرسیده بودن؛چرا به این میگی؟ماجان.ایشان پاسخ دادن که؛چون قیمت نداره.والان لازمه که به قول رشتی ها عرض کنم.من مره قوربان=خودم فدای خودم بشم.که این همه ازخودم تعریف کردم

ممنون از شما و همه لطف و مرحمت تان

واما چیز های دیگه،که طبعا باید شوری باشه،دکتر بابت غدد لنفاوی ممنوع کرده.اصن حیات مون قاچاقیِ برار جانبگذریم...الهی شکر...برای همه داده ها ومقدارتش الهی شکر...

شیمی محبت قُربان؛روزگار شما هم _سرشار از مهرو نور و سرور و تندرستی و دل خوشی.. بادا....آمین

صبیره دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 12:03 http://yebargesabz.blogsky.com

چرا من اینجور عکسا پیدا نمی کنم؟

عااالیی

فداتون بشم؛صبیره بانوى گلم
درودو سپاس

کیهان دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 12:03 http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما آبجی
لطفن غش نیاورید.
ودیگر اینکه چرا غش؟دشمنتان غش بیاورد.
ما هم کماکان خوبیم برارزکانتانان هم خوبند.
نظر مبارکتان را در مورد پری دریایی نفرمودی؟یا اینکه آن را هم غش آوردی؟

فقط شما خوب باش لطفن همین

درود و سپاس بلامیسر

دوغ و لبنیات نمی خورم.گریپ فرود و
خرمالو ،هرآنچه که باعث بانی افت فشارمیشه،..ممنوع المصرف وحرام اعلام میکنم.تا غش نکنم
بله دشمن من غش بیاره
والا من قهقهه ام میگیره،میگم غش آوردم
واین لحن تون
بله برار جان غش آوردم
فقط اونجا که به افق خیره شده بودین،تو ذهنم ترانه کالیفرنیا

ممنون و مچکرم؛خیلی ممنون و مچکرمباشی تا همیشه عزیز برارم

لبخند ماه دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 09:51 http://paaezaan.blogsky.com

جونم.. انتخابت بیست

جوووونت سلامت ؛بانو
مرسی از لطف تون و
حضور گرامی تون

کیهان دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 08:01 http://mkihan.blogfa.com

صبح به خیر ماجان
حالتون چطوره؟
خاخور زاده هام خوبن؟
سلام برسونید
با بهترین آرزو ها برای شما و خاخواده

سلام
صبح شما هم بخیر
جان شما سلامت بلامیسر
الحمدالله خوبم.ممنون از احوالپرسی شما
خاخورزاکان _خواهرزاده ها.برار زاکان_برادر زاده ها.
دس بوس تونن.الحمدالله همه خوبن ممنون و سپاسگزارم،بزرگواری شما رو می رسونم....
وهمچنین بهترین ها برای شما و خانواده محترم تان

امیر کیهان برارم؟غش آوردم بخدا.
خدایا؟امیر کیهان رو بهمراه عزیزان عزیزش نگه دار

لبخند ماه یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 22:58 http://paaezaan.blogsky.com

عکس از خودته؟؟

عکس از نتِ؛بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد