<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 19:27

پنجره باران خورده حس غمگینی داره کاکو

چه عرض کنم کاکو گیانه که م

کیهان سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 08:13 http://mkihan.blogfa.com

درود و سپاس بیکران

مهشید سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 03:07

سلام مامان باران فرزانه
احوال دوست مهربانم؟
چقدر عکس زیبایی است انگار قطرات باران روی لنز دوربین است.
بسیار زیباست

سلام و عرض ارادت مهشید خاخورِ فرهیخته ام
الحمدالله خوبم.ممنون از احوالپرسی جان قُربان

بسیار ممنون

مسعود دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 21:17 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

والا من این عکس ها رو خیلی دوست دارم
اما از پشت شیشه ماشین من ک هیچ وقت همجین صحنه ای ثبت نشده یعنی نتونستم این کار انجام بدم .

وقتی اتوبان خلوته و پلیس نیست،
فرمون ول کنیدو
عکس بگیرین.واگه اسی کنار تونه؟چکاریه؟ خطر کنید؟گوشی رو بدین دستش،که واستون عکسِ بگیره.ماشاالله عکاسی شونم خوبِ

حمید عسکری اطاقوری دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 10:58 http://sobhbabaran.blogfa.com

باران که می زند
دل من لیز میخورد ...


کاری به کار آدمن او طرف جاده ندارم که ترافیک میون گیر بگودن .
مو می راه شودرم

باران که می زند....

درود و سپاس
اگر اوطرف آدمانی خوشن راه بشن و
زرنگ بازی فراهم ناورن،
ایجور ترافیک میان گره نوخورن .
احسنت برشما اندی دانا بونی؛مو می راه شودرم،
تونانى خا تی راه بشى،
اونانی خو راه...=هرکی بأ خو راه بشون و
کاری به کارایطرف اوطرف آدمن نداشته بون

رضا دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 07:19 http://rezacplus.blogsky.com

من اصلاً یه آلبوم عکس اینطوری دارم
آسمان ابری دل آدم گرفته میشه و بی اختیار دستش میره تو جیبش و موبایل رو برمیداره و چیلیک ... چیلیک ... عکس میگیره.
بالاخره مادر باران هم عکس بارانی گذاشت.
اگه به من باشه هر روز میام اینجا (وبلاگ شما) زنگ میزنم و فرار میکنم ولی حیف که سرم خیلی شلوغه مامان

عکس اینطوری؟شما گیلان و مازندران بودین؟
آخه ابرهای سرزمین من دلگیر نیستن.خیلی مهربونن و
زار زاز بارش شون مستانه اس
دل دشمنت گرفته بشه...تی بلامیسر
میدونین؟ما یه فیوز جداگانه واسه زنگ خونه داریم!
مرسی که با همه ی کارها و سر شلوغی ها...بازهم مامان و فراموش نمی کنی و
از خداوند،خیلی مچکرو سپاسگزارم،که یه همچین گول وچه ای دارمخدایا شکرت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد