<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سلام برسون!

 

راستش..

وقتی با خودم خلوت می کنم

 مثل اینه  کهبیرون رفته باشم.

تو خودم گُم می شم 

گردش می کنم

درون آدم خیلی بزرگِ....

*****

****

......

*اون شکوفه ها رو همین دو روز پیش، زیر بارون عکس گرفتم.امسال دومین سالیِ که این درخت شکوفه  داده...کلی نازنازی شون کردم و

 شیک و مجلسی قربون صدقه شون رفتم:**


(ان شاءالله  که...ابرو بادو مه خورشیدو فلک همراهی بکنن وبه ثمر برسوننش و...مثالِ تصویر سوم،که همین خرداد نودو هفت گرفتم؛فصل  پخته شدن آلوچه ها_لپ قرمزی بشن:)


*****

*****

دیگه اینکه؛

شاید واسه شما خنده دار نباشه(؟!؟)ولی من یهویی خنده ام میگیره...وقتی هم خوندم"سلام برسون"

زدم زیرخنده.واگه مامانم همراهم بود،میگفت؛بسم الله ....بزن کنار،بزن کنار/ این دیونه رو  باید پیاده کرد./:

****

****

بله...برگ نو آرد درخت نارون/سبز گردد شاخساران کهن/گل بخندد بر سر گل بوته ها/پر کند بوی خوشِ گل باغ را....