<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سلامی دوباره...

 

فرقی ندارد

چه ساعت از شبانه روز باشد

صدایت را که می شنوم

خورشید در دلم طلوع می کند...،


پ،ن؛#نقاشیِ آیدین _آغداشلو_ از فروغ فرخزاد

به فراخور 24بهمن ،پنجاه و دومین سالگرد خاموشی،

فروغ فرخزاد،یادو نامش همیشه گرامی...



نظرات 11 + ارسال نظر
میم! سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 19:00 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود حضرت باران
به خاطر غیبت طولانی عذرخواهم

تصویر و شعر ارسالی فوق العاده بود ...روح فروغ شاد ...

با ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون

سلاااااام
سلام و درود خدمت دکتر میم عزیز و گرامی
خواهش میکنم.دلمون براتون خیلی تنگ شده بود دکتر جان،انشاءاله همیشه خوب باشین و
ایام به کام تون باشه ...
ممنون از لطف تون،و یادش گرامی...

مچکرم آقای دکتر میم جان.وهمچنین بهترین ها رابرای شما آرزومندم...از خوبی ها و خوشی ها و
شاد زی ها...:

اسماعیل بابایی شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 16:38 http://fala.blogsky.com

شعر و تصویر هردو زیباست.

زور زور سپاس

کیهان شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 08:04 http://mkihan.blogfa.com

سلام آبجی صبح خوش
بهترینها را برایتان و برای عزیزانتان آرزو می کنم.آمین
من هم خوبم

سلام برارم
همه اوقات شما هم خوش...❤

سپاس از همه لطف و مهرتان بلامیسر
خدا حفظ تون کنه

مسعود جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 22:27 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

با سلام
خوبی ایشالله
به قول یکی از دوستان دست گلهات خوبند

دو نکته لازم می دونم عنوان کنم
یک اینکه لطفا لینک وبلاگ منو به اسم خود وبلاگ یعنی از بیهودگی تا بشر دوستی تغییر دهید . فکر نمیکنم کسی با دیدن لینک آقا مسعود تمایلی به دیدن وبلاگ من داشته باشه

نکته دوم که جسارتش بیشتر هست اینکه خیلی از لینکها دیگه فعال نیستند و بیشتر باعث طولانی شدن لیست پیوندها شده . من به شخصه خیلی از مواقع به علت هم بلندای لیست منصرف شدم بلاگ گردی کنم . در لیست لطفا تجدید نظر فرمایید

با تشکر
منتقد همیشگی مسعود حقدادی

سلام علیکم
شکر خدا بد نیستم.دسه گلهام خوبن شکر خدا.ممنون از احوالپرسی تون.فقط مرد شریف اندکی کسالت دارن..که ان شاءاله رفع کسالت شون بشه....

نکته اول تون،چشم.حتما

نکته دوم؛
در مورد لینگ ها،شرمنده ام.درستِ خیلی از لینگها دیگه فعال نیستن...ولی امکانش هست.که روزی برگردن.وبعضی هاشون دیر به دیر بروز میکنن...مثلا اونی که دیر به دیر آپ میکنه،مفهومات هست.ومن تا به حال برای ایشان نظر نگذاشتم،ولی می خونم شون.مثلا اونی که خیلی وقته خدا حافظی کرد .وبلاگ دکتر هست(پرسیکسی وراچ).یا سانس آخر،که آقای حامد راجب سی نما می نویسن.وبلاگ قرآن و آیات آموزنده.که متاسفانه خیلی وقتِ از مدیروبلاگ بیخبرم،ومنتظرم که پست جدید بگذارند.
چرند لوند،کثیرلقلم،سیب سبز،شبدر چهار برگ....
متاسفانه نمی تونم تجدید نظرفرمایم و
نظرم اینه که ،لینگ ها شون باشن...
ممنون ازتوجه شما و
نقد و برسی ریزبینانه و
تیزبینانه شما،آقای مسعود حقدادی
واژه "منتقد" منو یادِ منتقد معروف مسعودِ فراستی بزرگوار و
برنامه های نقد و برسی ،جناب فریدون خانِ جیرانی و...باقی برنانه های در همین حول محور...که اکثرا تماشا میکردم و
میکنم.. یاد آور میشه..
<--

سپاس از حضور شما

خانم توت فرنگی جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 20:32

به به

عزیز دلی

بهامین جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 11:55 http://notbookman.blogsky.com

یادش گرامی

درود و سپاس

donya جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 01:10

افسانه ها میدان عشاق بزرگند



ما عاشقان کوچکِ بی داستانیم!

"حسین منزوی"

درود ووبیکران سپاس...

دنیا پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 22:54

عالی نگری عزیزم

سپاس ازحضورت وابرازلطف ومهرت

شادباشی وخوب

بیکران سپاس بلامیسر
سلامت و
شاد زی...

دنیا غلامی پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 22:17 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتی گلم

درود و سپاس

مسعود پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 19:05 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

راستی چرا اون پست احیری که عکس زیاد داشت و من نکته ای در مورد حجم عکسها گفتم رو به طور کامل پاک کردید ؟
من واقعا پیشنهاد دادم . انتقاد نکردم
پاک کردن صورت مسله موضوع رو حل نمیکنه
این جمله آخرم انتقاد بود

اون پست رو حذف نکردم.بطور کامل بردم چرکنویس.

"پاک کردن صورت مسله موضوع رو حل نمیکنه"

ممنون بابت پیشنهادو
انتقاد تون.

مسعود پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 19:02 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

فروغ واقعا زن شاعری بود که در یک مدت کوتاه اثار خوب بجا گذاشت از خودش به خصوص دو دفتر آخرش
پنج دفتر شعرش فکر میکنم اولین کتابی بود که واسه خودم خریدم

خیلی ممنون که ،از فروغ بانوی فرخزاد تعریف و تمجید کردین

احسنت برشما...خیلی خوب و عالیِ... که واسه خودتون کتاب می خرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد