<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

 

 و من

روزگاری را به یاد می آورم

که شبانِ رَمه ی دیگران بودم

روزگاری که رستگاری بر من نازل شد

روزگاری که دانایی بر من نازل شد

روزگاری که آموختم

گیاهانِ زنده،

همسایگانِ آدمی اند

و همسایه

 یکی از خداوندانِ آمدمی ست...


*

*

پ.ن؛

چای در کنار همسایه های گل،خیلی میچسبه،مگه نه؟(:


نظرات 7 + ارسال نظر
میم! جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 19:10 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

روزگاری که آموختم
گیاهانِ زنده،
همسایگانِ آدمی اند...

خیلی خوب بود...
من به گل و گیاه خیلی علاقه دارم...به چشم یک دوست نگاه می کنم بهشون...
امروز که رفته بودم بیرون ، جاتون خالی یه گل فروشی بزرگ پیدا کردم ، یه گلدون شمعدونی چشممو گرفت ، برگای سبز پررنگ ، گلای صمیمی قرمز قرمزززز
برم خونه یه شمعدونی میگیرم ، یا این که بعد عید یکی میگیرم تا بذارم کنار بقیه ی گلای اتاق

خیلى ممنون از نظر و
حضور عزیز و شریف شما....

درود خدا بر شما
خیلی خیلی عالی که به گل و
گیاه علاقه دارین،...و به چشم یک دوست نگاه میکنین...
گل و گیاه و
درخت ها و....برای من هم همین جورا.برام عزیزن.خیلی ...
اون شمعدونی رو خیلی دل انگیز به تصویر کشیدیندلم خواست برگهاشو لمس کنم .عطر بوی شمع دونی ،خیلی خوش م میاد،
خصوصا قرمز قرمززززز

به یاد بقیه گلای اطاق تونم هستم.خصوصا حُسن یوسف
زنده سلامت و
موفق باشی...

مهدی جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 13:32 http://bivatan.blogsky.com

چقد چایی اونجا می چسبه ...

بله واقعاجای شما سبزِ ...

بهامین چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 17:29

خواستم پست بالا کامنت بدم امکان نظر نبود
روزت مبارک باران جانم

خیلی ممنون از مهر و
مرحمت تون بلامیسر❤
جووونت سلامت و
همه ایامت خجسته...

کیهان چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 08:36 http://mkihan.blogfa.com

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت: 7:2 توسط:Baran
وقتتون بخیر امیر کیهان برارم❤❤❤
دختر خانم یگانه فرزندیِ که بسی به گمانم لوووس تشریف داره.

بله.همه ایام تون بخیر امیر کیهان برارم❤❤❤
راجب دختر خانمی که واسش خواستگار اومده بود،پرسیدن.منم آنچه رو که درست و
میزان و
ترازو بود.وهست.خدمت تون عرض کردم.
والبته،دیده شده،بعد ازدواج چنین دختر خانم هایی ،
بحمدالله ،بسی تغییر کردن و
خانمی شدن واسه خود شون...

"گمان"م ، رو شک شبهه انگیزبکار بردم

خلاصه اینکه؛
اگر چه زن بلای جانِ
خانه ی بی زن آدمِ ملالِ!

یه مثل دیگه ای هم میزنن.
سری کِ درد کُنه دسمال دودن.اوطاق بی زن گاو دودن<- یادمه برای اولین بار،اینو شنیدم،در سکوت متفکرانه.تو ذهنم تجزیه تحلیلش کردم و
یهو بلند بلند خندیدم.

خو چیه؟

کیهان چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 08:34 http://mkihan.blogfa.com

آبجی باران؟
مرسی از اینکه سوره خواندی برای خاله جان از طرف من
هزاران بار سپاس گزارم
سوره قدر به به سوره قدر انا انزلنا....
باش تا همیشه لطفن آبجی عزیز

جانِ آبجی ❤
خواهش میکنم.ممنون که بیاد خاله جان بودین...❤
هزاران هزار سپاس گزارم...خدا رفتان شما رو بیامرزه.

امام صادق ع فرمودند؛
نوری که پیشاپیش مومنان در روز قیامت است
نور سوره قدر است

خیلی ممنون بلامیسر❤

کیهان چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 08:17 http://mkihan.blogfa.com

درود بر ماجان عزیزم و خجسته باد روز زن.راستش بنظرم همه روز ها از آن شما بانوان فرهیخته است.و همه روز هایتان گرامی باد .آمین
دلتنگتان بودیم ماه جان .بر جور هم دلتنگ بودیم.
اول یه گرارش کار بدم
برای مداوای زانو رفتم تهران
چندین پزشک متخصص و فوق تخصص
و البته هر کدام نظری الیهده داشتند بی انصافها اینگار این زانوی ما از مریخ آمده باشه و تنها زانوی موجود در جهان باشد هر کدام برداشت خود را می گفتند بطوری که نظر هر کدام با ان دیگری بسیار ها متفاوت!
آخر سر خودم یه میانگین نظرات گرفتم و به این نتیجه رسیدم که عمل کردن رباط پاره شده چاره کار نیست انگار؟!!
و دیگر اینکه فعلن که کلی قرص و کپسول ضماد و پماد و فیزیوتراپی و هیدرو تراپی و .................
به هر حال درد بی دردی دوایش آتش است!!!
تحمل خواهیم کرد خاخور جان
و البته این را هم بگم که در نسبت به قبل بسیار ها کمتر شده و گاهی اصلن احساس درد نمی کنم و یادم می ره که ..اما دوباره مثل یه موج سینوسی بر می گرده!
و در آخر برای پایان اولین ماه سال آینده نیز دوباره باید برم و معاینه ای دیگر
این هم از این!
عذر خواهی هم البته بکنم که امکانات کافی برای ارتباط و جود نداشت و با این گوشی الکن هم خیلی سخت بود نوشتن کامنت

امیدوارم که مرد شریف هم مشکلش به زودی بر طرف بشه و ما هم که تنها می توانیم دعا کنیم
و دیگر اینکه امیدوام که همگی سالم و تندرست باشید و باشند
قربان خاخور جانم هم می شویم

درود و
بیکران سپاس ها ...از شما امیر کیهان برارِ عزیزم❤
جان تان سلامت بلامیسر؛خلی ممنون از شما و
دل مهرورزتون....ومن هم دلتنگ و
نگران تان بودم .
ممنون از گزارش مصور و
شرح حال شریف تون....

والا پزشکان متخصص ارتوپد تهران رو نمی شناسم.اینجا دکتر شریفیان حرف اول و
می زنه....
نفرمایید ،من از شما بسیار ها ممنون و
مچکرم؛که از خودتون خبر دادین....خیلی مررررسی امیر کیهان برارم


والا الانه که دارم براتون پاسخ می نویسم،مرد شریف نوبت دکتر نشسته و
ان شاءاله که مشکلی نباشه....
وممنون بابت دعاهای گرانبهای شما....


تی جان قُربان؛خودا نکنه برار جان❤تی جان بی بلا و
تی دیل خوش...❤باشی تا همیشهههه....❤❤❤❤

مهرداد سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 22:35

طبیعت زیبایی بود
و شعر قشنگی.
خوب کامنت پست بالا رو بستین.
لیکن اینجا ما روز مادر رو به شما تبریک می‌گیم.
خدا شما رو و مادر خودم رو و همه مادرا رو برا خانواده‌ها شون نگه‌داره.

ممنون کاکو گیان

خوشحال شدم شعر رو قشنگ دیدین.
فره سپاس کاکو گیانه که م
خیلی ممنون از همه ی مهرو محبتی که توی تک تک واژه ها احساس کردم...
خدا شما رو دادایِ منو
همه ی کاکو ها و
ده تی هارو برای مادرا و پدرا نگه داره

خیلی خیلی ممنون از حضور عزیز و شریف تون؛روله شیرینه که م
درپناهوخداوند کریم باشی...بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد