<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

 شادمانی گزین و

نیک خویی

زمانه وفا نخواهد کرد...


#  انوری



اگر باغچه

از تو 

خوشبو تر بود

هرگز  تو را نمی بوئیدم...


#اگر ماه از تو زیباتر بود؛شیرکو_ بیکس




نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 15:00

سلام عزیز دلم

عالی هستی عالی مثل همیشه

سلام به روی بهتراز ماهتوووون❤❤❤
فدای دل تون بشم؛بلامیسرررر

خیلی خیلی ممنون و
سپاسگزارم بانوو وووجان

Sabireh شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 18:41 http://Yebargesabz.blogsky.com

چه گل زیبایی بانوو❤❤❤
سلاام
حالتون چطوره؟
چه بوی خوشی از این لیموها بلند شده❤❤❤❤

عالیست بانو❤❤❤❤❤

سلام به روی بهتراز ماهتون❤
به گمانم گل کوکب باشه؛عزیز دلم
الحمدالله خوبم و
دیروز خدمت اجی رسیدم و
به همه سلام رسوندن
خوشحالم که این بوی خوش رو شما هم احساس کردین و
بوئیدین...❤❤❤❤
به قول پدر جان؛عالی چیسه؟حرف نداره...❤❤❤❤

کیهان شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 12:59 http://mkihan.blogfa.com

خدا خاله جان را رحمت کند
یادت باشه زندگی خیلی سخت تر و پر درد سر تر از مردنه
خاله جان در جایگاه خوبی داره اوقاتشو می گذرونه
مامان را دلداری بده
هر طور می تونی
چی بگم! فقدانها همیشه ...
برای همه صبر از خدا می خوام

ممنونممم؛خدا رفتگان شما رو هم رحمت کند...
چشم.یادم می مونه.

واینکه؛
باز هم چشم.مامان رو دلداری میدم.مرد شریف رو هم همین طور.اجی و خاله کوچیکه رو هم.بعد ختم چهلم،خان دایی اومدو
تا گفتم سلام؛هق هق کنان...سرش رو گذاشت رو شونه ام..
عروس بزرگه گفت؛آبجی؟من فقط واسه شما می ترسیدم.فکر بستری شدن تونم کردم.ولی شکر خدا میبینم حال روز شما از همه ی ماها بهتره...
دایی کوچیکه گفت؛به لطف دعاییِ که درحقش کردن.ومن از شمای عزیز برارم،ودیگر عزیزان... ممنون و
مچکرو
سپاسگزارم؛خداوند شما رو حافظ و نگهدار باشه و
ایام تون بخیرو خوشی سلامتی بگذره...

zahra شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 12:19 http://inschool.blogsky.com

وبت عالیه خوشحال میشم وب منم بیای

ممنون عزیز
چشم حتمن وب شما هم میام

کیهان شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 10:31 http://mkihan.blogfa.com


دل تنگ خاخور جانمان هستیم.
یه چی بگم؟
می دونستی تقریبن من هیچی در باره شما نمی دونم؟اما واقعن اینها مهم نیست مهم وجود عزیز و شریف و پر انر|ژی و مهربان شماست.
و اینکه چقدر خانواده دوست هستی و همیشه انرژی مثبت به اطرافیان می دی.
از خداوند سپاسگزارم که شما را آفرید.(البته این مضمون را از شما گرفتم)
باشی تا همیشه شاد و سر بلند و مغرور همچون آن درختان سر بلند و در سایه سار ات عزیزانت به آرامش برسند.آمین

مرسی برار جانم
شرمنده مرام معرفت شما هستم.خیلی ممون که،بدون اینکه درباره ام بدونین منو خواهر تا همیشه و
ابدو یک خطاب کردین.واین جای هزاران هزار مرتبه شکر داره

من هم از خداوند سپاسگزارم،که شمای امیر کیهان برارِ عزیز و
فرهیخته ام رو آفرید.یکی یک دونه ی داناو
بسیارها فروتن و
متواضع خاخور

مرسی از نظر لطف شما،حالا که اینجورِ ،بگذارید از خودمان تعریف کینیم.وهمه این هایی رو که فرمودین درستِ.علاوه بر خانواده دوستان و آشنایان و
سایر وابستگان و...الحمدالله به نیکی از ما و انرژی مثب یاددمیکنن .واین لطف خداوندِ کریمِ و
روش تربیت پدر و مادرودایی و خاله و...نه که یکی یک دونه بودم.سنسور حساسیت شون رو ماکسی موم بود...
حالا گاهی وقتا می زنیم تو جاده خاکی،و خط کارکترِ خل چلی و
شیتی.ولی خوب
خدارو شکر.❤
ممنون وسپاسگزارم،بابت دعایی که در حق ما کردین..."همچون درختان سر بلند ..."
باشی تا همیشه عزیز برارم.آمین

کیهان شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 08:03 http://mkihan.blogfa.com

صبح ماه جانمان به خیر و خوشی
و همه روز گار همراه با عزیزان عزیزات سلامت و شاد باشید تا همیشه .آمین

همه ایام تون بخیرو خوشی...
وهمه روزگاران شما نیز هم....ممنون که هستین ؛امیر کیهان برارم

مسعود جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 19:56 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

سلام من از شما تشکر میکنم
همین

سلام من هم همین طور؛ با تشکر از شما

میم! جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 19:06 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام بر حضرت باران
عجب پست زیبایی...هم عکس ها و هم شعرها...

چه قدر قشنگ گفته شیرکو بیکس...

اگر ماه از تو زیباتر بود
هرگز دوستت نمی داشتم
اگر موسیقی
از صدای تو دل انگیزتر بود
هرگز به صدای تو گوش نمی سپردم......


سرتون سلامت و احوالتون بهاری

سلام بر شما دکتر میمِ عزیز و گرامی❤
خیلی ممنون از لطف تون و
حضور عزیز و گرامی تون؛خیلی مرسی...

اگر ماه از تو زیبا تر بود
هرگز دوستت نمی داشتم

اگر موسیقی
از صدای تو دل انگیز تر بود
هرگز به صدای تو گوش نمی سپردم

اگر اندام آبشار
از اندام تو زیبنده تر بود
هرگز به نگاهت نمی نشستم.

اگر باغچه از تو
خوشبو تر بود
هرگز تو را نمی بوئیدم

در باره ی شعر هم می پرسی
بدان
اگر به تو نمی مانست
هرگز نمی سرودم.


شیرکو بیکس خیلی قشنگ گفته و
به تصویرکشیده...؛خیلی...
این لحن قاطعیت طور..این لحنِ منطقِ مکتشف طورش رو خیلی دوست دارم...❤.... (از نظر من.اگر و هرگز دو واژه ی دوست داشتنی این شعر هسن.اصولا تاکید در گفتاری که ،اشاره به حواس دیداری،شنیداری،بویایی .. داشته؛دلچسبِ.من دیدم،تو از ماه زیباتری،من شنیدیم،صدای تو دل انگیز تر،من بوئیدم،از باغچه...واگر به تو نمی مانست،هرگز نمی سرودم.
واگرندیده بودن و
گوش نسپرده بودم و
نبوئیده بودم...هرگزِ هرگز...
این پست رو نمی گذاشتم.همین)


ممنون و
مچکر... دکتر میم جان؛تن تون سلامت و
احوالتون بهاری ...
دکترمیم؟لطفا سر تونو بگیرین بالاو<-نفس عمیق بکشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد