<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

پ.ن؛

آبشارِ "ریژاو"یا"پیران"در روستای ژالکه  در شهرستانِ "سرپل ذهاب" واقع شده است.

#راستش ،داشتم ترانه ی کردی گوش می کردم،که جناب ناظری خوانندن؛هی چه مانم ریژاو!

دیگه چیزی نشنیدم.وتکرار کردم؛هى چه مانم ریژاو؟


 چه مانم ریژاو؟

ریژاو؟

چه مانم؟

چاوانم؟

هی چاوانم ریژاو؟

هی چومانم ریژاو...

هی چشمانم ریژاو.

وبعد یادِ"جوی هزار زمزمه"و

باقی ماجرا افتادم...

****

****

شکوفه ی هلو تقدیم شما:)


نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 14:51 http://bivatan.blogsky.com

ممنونم.
یه چیزایی از تورهای گردشگری برای ریجاب پیدا کردم، باشه برای تابستون

ان شاءالله ...سفرتون بیخطر.سوغاتی واسه ی ما پست و
تصویر ریجاب باشه ان شاءالله

مهدی سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 20:33 http://bivatan.blogsky.com

واسه مسافر جای خواب هستش؟ کسی خونه کرایه میده؟

منظور تون ریجاب( ریژاو)؟هست؟والا اطلاعی ندارم.
واگه منظور تون رشتِ ،ازسمت تهران،اتوبان قزوین ،وارد رشت شدین.دم فلکه گیل،هستن ... خونه و
سوئیت اجاره میدن.

میم! سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:20 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

چقددد قشنگههه
دلم مسافرت خواست بازمممم


اجالتا نفس عمیق بکشین
الهی شکر که درکنار خانواده هستین

مهرداد دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 21:06

آب نعمت بزرگی هست، چه خوب می‌شه که بهش احترام بذاریم مثل نیکانمان که آب براشون مقدس بود.
درخت‌ها سمت ما هنوز شکوفه نکردن البته شاید جوونه زدن ،نمیدونم از 15 اسفند تا 7 فروردین دور از خانه و دریام.

کلام شما کاملا متینِ کاکو گیانه که م
گویا سمت شما سوز و سرما و
برف و بارونِ.درخت های سمت شما هم توی خواب زمستونه ان
توذهنم دارم حساب کتاب میکنم،چه وقت؟برمیگردین دیار تون؟وبعد دیار تونو پُرگل و
شکوفه دیدم و
انگار همزمان (شما ودرختا)بمحض دیدار بال گشودین و
گفتین،چطوری؟نفس
ما به دست می گیم بال.بال گشودن همون آغوش گشودنِ.با دوضربه به دیلگاه( مابین دو کتف)
کاکو جان؟هرکجا هستی درامان خداوند سبحان فره خاس و
قبراق باشی بلامیسر

اسماعیل بابایی دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 14:35 http://fala.blogsky.com

زور سپاس ئه رای ئی پست.
منطقه ی ریجاب (ریژاو) خیلی زیباست...، و البته من رو به یاد دوست نازنینی می اندازه به نام سهراب که هرکجا هست سلامت باشه.

فره سپاس ئه رای حضور ووژتان
قطعا همین طورِ که می فرمایید؛ هرکجا چشمه سار جاری باشه،آن منطقه فره خاس و فره زیبا و خوشه ویستِ آقا.انگار که رفته باشم؟...نمیدونم؟تو خواب رفتم؟ولی
صدای جوشش چشمه سار جاری توی سرم هست ،که بسیار ها این صدای پرسکونِ آرامبخشِ،.... دوست میدارم و
شاکرم.الهی شکر
الهی آمین.الهی که هرکجا هستین و
هستن ( فرمودین سهراب ،یادِ سهرابِ پدرجان افتادم:)سلامت و خاس خرم ،باشیدو
باشند.آمین

کیهان شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 08:47 http://mkihan.blogfa.com

درود بر آبجی همیشه و تا همیشه ام
و امیدوارم که روز و روزگارتان خوشتر از همیشه باشد و هفته ای را با آرامش شروع کنی
خوب... راستش ...می خواستم بگم مطمینی این آبشار"ریژاو" است؟
بنظرم ...
خوب به هر حال آبشار زیبایی ست و من دره های بسیار زیادی در سرتا سر ایران و خصوصن کوهستانهای زاگرس رفتم ولی این آبشار را ندیدم البته دیدم ولی بنظرم متفاوت بود ...
خوب شاید من اشتباه می کنم
برای آبجی جانمان همه خوبی ها را آرزو می کنم

سلام و درود بر شما امیر کیهان برارِ همیشه و
تا همیشه ام

سپاس بیکران برارم؛وهمچنین شما....لحظه هاتون خوش و
پراز آرامش‌‌‌...


والا ،سرچ کردم این تصویر باآدرس دقیق ریژاو آمد.والان دوباره سرچ کردم،تصاویر آبشار با زاویه دید عکسان
ولیکن اگه اشتباهِ لطفا عکسی از ریژاو دارین؟برامون بفرستین.خیلی خوشحال میشیم

بله،به هرحال آبشارِ جاری و
زیبایی ست.ومن جوشش آب جاری رو خیلی دوست دارم

من هم برای شما همه خوبی ها رو آرزو دارم....

Iluvatar جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 23:41 http://Paragraphia.blogsky.com

عجب آهنگِ مَشتی..

...
خیلی ممنون از حضور و
نظر شما بلامیسر

قلب من بدون نقاب جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 21:06 http://daroneman.blog.ir

سلام بر بانو باران جانم
چطوری عزیزم؟
روزهای آخر سال خوش میگذره
دلت خوش باشه همیشه و لبت خندون

سلام به روی بهتراز ماهتون
جانَت سلامت و دِلَت خوش بلامیسر
الحمداله،خوبم عزیز دلم.ممنون از احوالپرسی و
حضور معطراحوالت تی جانِ قُربان
به به:در روزهای آخر اسفند"کوچِ"بنفشه های "مهاجر"....

بله،هرچقدر توی طبیعت باشم و
ولایت مون برم،بله،خیلی خوش میگذره....شکر.الهی شکر

خیلی ممنون و
مچکرم؛بسیارسپاسگرام بانو جان...

همیشه درپناه خدا سلامت و
شادبمانی بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد