<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 7 + ارسال نظر
خودم جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 13:11 http://http://baran405.blogfa.com/

چقدر زیبا:)

درود و بیکران سپاس ها

مهدی جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 11:39 http://bivatan.blogsky.com

شکوفه بهاری، چقدر این طبیعت بیدار شده از خواب زیباست

بابت این زیبایی شگفت انگیز؛خدارو صدهزار مرتبه شکر
بهش (شکوفه بهاری)گفتم؛مرده بودم زنده شدم...

کاکتوس چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 10:52

اوه اوه
پس به گشت ارشاد بازی ادامه بده

آی ب چشم؛تی بلامیسر

مهرداد چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 00:36

شکوفه قشنگیه.
برا چه درختی هست؟
به یاری حق علیه باطل و به یاری ایزد منان به میوه تبدیل شه.

خدای من:)))
شکوفه شلیلِ!
باریکلا کاکو!
پسر باید دانا و
خوش بیان باشه.به گفت شما و
به لطف حق؛به میوه تبدیل شه

بارانائیسم سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 22:29

بسی قشنگ:)

درود و سپاس

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 19:35 http://daroneman.blog.ir

بسیار دوست داشتم و خوشگل بود
پست قبلی هم بسیار زیبا بود و دلنشین اما کامنت ها بسته

ممنون از لطفت معطر احوال جان


خوشحالم پست قبل رو دوست داشتین،تی یل قُربان بشم

کاکتوس سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 16:36

شما که انقدر علاقه داری به عکاسی
یکم قوانین ساده بخون
عکسات عالی میشنقانون یک سوم حتما بخون
در خصوص پست قبل هم
حسه خوبی هست
حالا دونفر همو دوست دارنا
شما گشت ارشاد بازی در نیار
والا

"شما که انقدر علاقه داری به عکاسی
یکم قوانین ساده بخون
عکسات عالی میشنقاتون یک سوم حتما بخون"
لحن تون خیلی خوشمزه و
بامزه بودخیلی ممنون از توجه و
راهنمایی شما

در خصوص پست قبل و گشت ارشادحضرت عباسی من اون حاج عباسِ توی گشت ارشادم

ببینید ،من فقط احساسم رو گفتم.وبعد گفتن؛درست متوجه شدی!!!
بله .اینکه دو نفر همو دوست داشته باشن و
توپ صدو6هم نتونه پایه های دوست داشتن شونو تکون بده...؛حس خیلی خوبی هست.ولی این از اون دوس داشتنِ که ،صحبت سر خشتِ و
معمار و
دیفارو
ثریاست و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد