<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

 

لطفا با هم بخوانیم؛

یا من انوار قدسه؛ای که انوار قدسش برای دیدگان دوستانش در کمال درخشندگی است...

وپرتو افکنی هایش بر قلوب...

ای آرمان دل مشتاقان...

وای منتهای آرزوی دوستان...

از تو خواهم دوستی خودت 

و دوستیِ دوستدارانت

 و دوستیِ هر عملی که مرا به قرب تو واصل گرداند....

وتو را در پیش من محبوبتر از ماسوای تو قرار دهد.

و از تو خواهم...

  که دوستیم را...

نصبت به تو...

جلودار قرار دهی....

تا مرا به رضوانت بکشاند.

واشتیاقم را به سویت چنان کنی که...

بازدارنده از نافرمانیت باشد...

وبرمن منت نِه 

به اینکه بر من توجهی فرمایی..

وبا دیده دوستی و 

عطوفت بر من بنگری...

و رو از من مگردانی...

ومرا از جمله سعادتمندان 

وبهرمندان؛نزد خود قرار دهی،...

آمین یا ارحم الراحمین.

نظرات 11 + ارسال نظر
donya شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 14:36

عااااااااااااااااااالی

تصاویر انتخابیت همیشه فوق العاده است گلم

ممنونممممممممممم

برای من ،عزیز ودوست داشتنی هستین ،دنیا بانو جانممممم

بهامین جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 12:33

ئازیییییزم

صبیره پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 14:07 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام عزیزم
آمین یا ارحم الرحمین

سلام به روی بهتراز ماهت❤سلام به اون صدای زیباهِت❤سلام بلامیسر❤

مجی پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 06:52 http://m-z2016.blogsky.com

سلام صبح بخیر و شادی

سلام
ممنون .همه اوقات شما بخیرو شادی

لبخند ماه پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 01:40 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلا م عزیز دل
خیلی وقت بود بارانی نشده بودیم. حال و هوایمان با عکسهای نابتان دگرگون شد. زیبا مثل همیشه
فقط چرا زود کامنتها بسته میشه؟

سلام به روی بهترازماهتون
عزیزین بانو جان
ممنون از نظرلطف شما و
واژه هاو
حضور لبخند ماهی تون

اجازه خانم؟خیلی عذرمیخوام.زود بسته نمی شه.خودم بستمش.چرا؟شم نمی دونم!!ولی میدونم یهو به کله ام می زنه
اجازه خانم؟

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 22:20

سلام باران جونم چطوری خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مثل همیشه قشنگ و خوشگل

من پست قبل رو خیلی دوست داشتم
چرا پست هایی که من دوست دارم کامنت نمیشه گذاشت؟

سلااااااام
جووونت سلامتتتتتتتت عزیزِ معطر احوالم

الحمدالله خوبم.ممنون از احوالپرسی تون


فدای محبتت عزیزم


ممنون بابت حضوردوست داشتنی منم خیلی دوستتون دارم
خیلی عذرمیخوام بابت کامنت دونی بسته واقعا چرا؟چراباید اینگونه باشه و
من از نظرات دوست داشتنی شما محروم بشم

قلب منیب چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 13:11 http://alaraf.mihanblog.com/

بسم السلام
فرازی از دعای منسوب به امام سجاد علیه السلام:
بارالها! مرا از کسانی قرار ده که درختان شوق به تو در بوستان سینه هایشان آراسته شد و آتش محبتت، دل هایشان را بی قرار ساخت. پس آنان در آشیانه های اندیشه ها جای گرفته اند و در باغ های قرب و مکاشفه می خرامند و از حوض های محبت، با جام های ملاطفت می نوشند و به سرچشمه های صفا و یکرنگی وارد می شوند...
میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج.

علیکم سلام
به به!
طیب الله انفسکم
فراز دل نشینی رو برایمان نوشتین.


بسیار ممنون و سپاسگزارم.
میلاحضرت علی اکبر علیه السلام مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج

داستان کوتاه منصور چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 00:04 http://mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

با داستان سیلاب به روزم ومنتظر شما ممنونم...[گل]

سلام و عرض ارادت
بسیار ممنون و
سپاسگزارم؛موفق و موید باشید،همتباری عزیزو گرامی

کیهان سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 13:58 http://mkihan.blogfa.com

هستم خاخور جان..هستم

جانت سلامت برار جان؛باشی تا همیشه

کاکتوس سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 12:07

امین

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 11:01 http://fala.blogsky.com

هم دعا و هم تصویر زیباست.

دعا_مناجات المحبین،
نقل شده از امام سجاد علیه السلامِ آقا
فره سپاس له لطف ونظر ووژتان و
حضور ئازیزو
شریف تان آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد