<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بانی چاو!

  

  گفت؛جای من کجا لایق بُوَد؟

گفتم؛به دل!

گفت؛می خواهم جز این جای دگر،گفتم:به چَشم...!

گفت؛اگر گردی شبی از رویِ چون  ماهم جدا

تا سحرگاهان ستاره می شمر،گفتم؛به چَشم...!


#هلالی_ جغتایی





نظرات 4 + ارسال نظر
میم! یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 15:53 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

با سلام و درود بر حضرت باران عزیز

شعر زیبایی بود
با اجازه شما در هواخواه برای سایر دوستان منتشرش میکنم

شب فراق نداند که تا سحر چند است
مگر کسی که به زندان عشق در بند است...

سلام و درود بیکران بر شما دکتر میمِ عزیزو
گرامی
ممنونم

خواهش میکنم...؛نیازی به اجازه نیست و
نبود.خیلی هم عالی
یادتون باشه،این شاعر رو خودتون بهم معرفی کردینممنون تون

به به.سپاس بیکران بابت غزل شماره 60 حضرت سعدی

ادمین یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 05:42 http://ashghaneha.blogsky.com

زیبا بود

درود و سپاس

donya یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 00:34






خیلی مرسی دنیا بانو جان

donya یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 00:32

سلام عیدت مبارک گلم

مثل همیشه انتخابت عالی بود

شادباشی وخوب

سلام
عید شما هم مبارک عزیزِجان

مرسی ،...لطف دارین بلامیسر


سلامت باشی و
شادو
موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد