<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یارب این قافله را لطف ازل بدرقه باد...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 16:14 http://bivatan.blogsky.com

چه شعر قشنگی ... یه حس خاصی داره توش

خوشحالم که قشنگ بودو
حس خاصی داشت.

کاکتوس پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:06

تو اینستا بزن
مهرداد مهدی
یه اقایی تو کار موسیقی
امشبم رشت کنسرت داره
یه کلیپ از رشت گرفته
وای خیلی باحاله

کلی کبوتر تو میدونن و این اهنگ میزنه و یهو کبوترا پرواز میکنن
مثل فیلم خارجیا شده
خیلی خوبه

ممنونم.خیلی ممنونم
زن دادشم اینا دارن.والان بهشون گفتم و
این کیلیپ رو دیدممیدون شهردای و
بازار بزرگ رشته.که شبهای قشنگی هم داره
اونجایی که کبوترها پرواز میکنن،سمت چپ یه واکسیِ اس.وبعد یه کوچه به نام مهربان.یه وقتی خونه مون اونجا بود.

منون بابت معرفی این نوازنده
حال دلتون همیشه خوب و
عالییییی

کاکتوس پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:01

خیلی تنبلیدا
گفتم لب پنجره وایسی که اهنگ گوش میدی
دوتا حرکت موزونم بزنی
والا مردم چه تنبل شدن

والا تماشای حرکت موزون بَدِمم نمیاد.خصوصا کردی .ولی خودم اهلش نبودم.هیچ وقت.
برم روی کاناپه بپربپر کنم خوبه؟
تنبل که خیلی
یک پنجره برای دیدن
یک پنجره برای شنیدن
یک پنجره که مثل حلقه چاهی
در انتهای خود
به قلب زمین می رسد...


یک پنجره برای من کافیست

کاکتوی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 12:52

شما رشتید؟

بله.کاکتوی جان.من ساکن رشت هستم.وهم اکنون رشت آفتابی و
هوا محشرِ اردی بهشتیِ

کاکتوس چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 23:38

هر وقت دلت گرفت
لبه پنجره این اهنگو بگوش
پن فلوت شاد و ریتمیک Un Pocito Amor اثری از دانیلا د سانتوس
حالت خوب میشه

همین الان گوش کردم
ممنون از پیشنهاد تون؛خیلی ممنونم
جسارتا دلم خواست درازبکشم به سقف خیره بشم،این اثرو گوش بگیرم
خدایا حال همه مونو خوب کن

کاکتوس چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 22:51

اینجور که شما تعریف کردی
جاده و پل و قدم زدن و نم بارون
منم دلم سیگار خواست
والا
یه پاکت ....ها
الوده کننده هوا ...ای مخربول فکر
نکش بچه نکش
خواهش میکنم

والا همین که "یادم نسیت" پلی شد،خودمو تو ماشین و
پیش به سویِ پل و...باقی ماجرا دیدم.اونم چه جاده ای؟پر پیچ خم.روی هر پیچ ،زجه ی تایر گوش فلک کرمی کرد
وارد جاده کفی که شدیم،سر گاز رسیدیم به پل
میدونید؟روی پل همیشه باد میاد!ومن با چشم های باز بادونگاه میکنم
فدای دل تون
اگه عصبانی نمیشین؟یه چیزی بگم؟
خو باشه میگم
میگم کاکتوس جان؟یهویی وافوری نشیم

"الوده کنندهکهوا...ای مخربول فکر"<--عالییییی بود

دوسه پک؟چشم .کم کم کمش میکنم.

عزیزی کاکتوس جانِ جانانم

کیهان چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 08:20 http://mkihan.blogfa.com

چیزی شده آبجی؟لطفن بگو!
حسم می گه!

فکر میکنم خسته ام.خیلی خسته ام.
دوست دارم یه چند روز جایی گم گور بشم.
حرف نزنم.خودم باشم و
خودم.
به مامانم گفتم.وایشان هم گفتن،منم همین طورم.
ولیکن؛عجیب احساس خستگی،توام دلتنگی داریم ...
پشت پنجره ایم.
یه جورایی اشک مون دم مشک مونه.
خداروشکرمی کنیم.
سیگاری روشن میکنیم و
هی پک کشدار...


ممنون برای احوالپرسی تون❤

بهامین چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 03:20


عزیز دلی؛ بهامین جانم

مسعود سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 22:30 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

سلااااام

کاکتوس سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 21:36

مطالب خیلی باحال بود
مخصوصا خانم دکتره
چند وقت میام وبلاگتونو می خونم ولی نمیدونم چی بنویسم
فقط اینکه مرسی همیشه خط و خبری برای خوب شدن حال دلمون دارید
اهنگ یادم نیست بهادر صحت گوش کنید
از چه وقتی و چرا عشق منی یادم نیست
دل من رفت ولی امدنی یادم نیست
امیدوارم خوشتون بیاد خانوم دل اب کن با الوچه و گل پر و اینا

فدای حضور عزیز و
قدم مبارک تون بشمهمین که لطف می کنیدو
خط و خبر و
الکن لحن منو میخونید.مرسی.خیلی مرسی که هستین

همینی که فرمودین،واسه خودمم بارهاپیش اومده.می رفتم وبلاگ میخوندم .ولی نمیدونستم چی بنویسم(؟)خیلی ممنون از معرفت و
صداقت تون بلامیسر


واینکه؛
اول از شما عذرمیخوام.خیلی ببخشید که فرصت نشد ،دیشب کامنت تونو تایید کنمشرمنده ام


واما؛ یادم نیست
روز و شب پیش تو مهمانم و
سرگردانم
رفتنی آمدنی
در زدنی؛`یادم نیست`
بار اول که تو را دیدم و......

راسیتش همان دیشب گوش کردم.خوشمان(به واژه های ترانه گوش کردم. واژه "دکمه" اش بامزه بود.دیدین بعضی بلوز ها ؟دکمه هاشون.مربعیِ؟خیلی بامزه ان .ومن توجه ام به دکمه ها زیادِ.مثل کمربندو...شعر دکمه دار دوس دارم) آمد.یعنی
دلم خواست ،توی ماشین گوش کنم.و به سمت جاده ای باشم که منو می رسونه به `پل`.وبعدکه رسیدم؛روی پل قدم بزنم و
هوا بخورم و
دوباره این آهنگ گوش کنم .در اون هوای نمور و مرطوب،یه سیگاردیگه بکشم
(البته تو ذهنم رفتم و برگشت ویه پاکت سیگارو کشیدم)

فدای دل تون بشمخیلی ممنون ازحضور عزیز و دوست داشتی تون،وهمچنین معرفی آهنگ
گل پر و پونه ی منی بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد