<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
pتنها یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 19:09 http://love1me.blogfa.com/

کافیه. خدایا مرسی که هستی باهام

الحمدالله.خدایا خیلی مرسی که باهاشون هستی.الهی شکر

رضا جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 09:43 http://rezacplus.blogsky.com

من که در طول زندگی ام بارها شده که حکمتش رو دیدم و احساس کردم. سختترین روزها را گذراندم اما دیدم که دلیل آسایشم بوده. گاهی شده بوده که چیزی را از دست داده باشم و بابتش خیلی نگران و شاکی بودم اما بعدها دیدم که چقدر خوب شده بود.
کلاً از این بنده های عجول و ناشکری هستیم ما!
جدید جوگیر هم خیلی میشیم!

خداوند تبارک وتعالی همیشه یارو یاور شما باشه

که جوگیر هم خیلی میشی؟!؟برم از اجی و آقاجان بپرسم درمونش چیه؟

مهدی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 16:43 http://bivatan.blogsky.com

هر چی خدا بخواد ...

beny20 پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 15:28 http://beny20.blogsky.com

نگید اینجور ، شوما که بزرگ و مهربون مایی ...
من مثال عرض کردم خدمتتون ،

یعنی اینجوری که گفتی معذرت ...
یهویی باورم شد دلخورم ازتون

خوش باشید همیشه

لطف دارین؛ما مخلص شماییم

مثال تون عالی بود.
منم از صمیم قلبم ازتون معذرت خواهی کردم.وخوشحالم باورتون شد

خیلی ممنون؛سلامت باشید همیشه

مهرداد چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 21:20

والا کاکو هست.
لاکن همیشه عمل کردن سخت بوده.
مگر خودش کمک کنه.

وقال ربکم ادعونی استجب لکم...
ان شاءاله کمک مون می کنه کاکو گیان❤

کاکتوس چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 20:06 http://cactaceae.blogsky.com

کافیه
داشتم کلی نق میزدم بهش
یهو وبلاگتو باز کردم
با این نوشته روبه رو شدم
اروم شدم


الهی شکر.خدایا شکرت
+خیلی عزیزین کاکتوس جانم

beny20 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 15:23 http://beny20.blogsky.com

کافیه ..

ولی خب هرچی جای خود دارد

اصلا این آیا خدا برا بنده اش کافی نیس ؟؟؟
رو یه وقتا واقعا نمیشه درک کرد ..

باور کن خدا خیلی خوبه ، فکر کردن بهش آرامشه ،
اما یه جاهایی مثلا من با تو مشکل داشته باشم ،
خدا چکار بکنه آخه ؟ تو باس بیای با یه معذرت خواهی ،
توی دلم دراری تموم شه بره ،
الکی خدا رو هم وارد ماجرا نکنیم

بله که هرچیزی جای خود داره.
وبعله که هر کسی رو نباید وارد ماجرایی کرد.
بله که من میام خدمت تون ،که ازشما عذرخواهی کنم .
که از دل تون درارم و
تموم بشه و
قال قضیه کنده شه.
آقا من از شما خیلی عذرمی خوام.(آیکناَخمآمیرمآ)
ولی فکرکنم خدای عزل وجل قطعا وارد این ماجرا هستن.
چرا؟خو خودتون فرمودین ،"فکر کردن بهش آرامشه"
من اگه آرامشی از جانب ایشان نداشته باشم،چه جوری؟از خر شیطون میتونم؟پیاده شم؟ومشکل و
مشکلاتم رو
شکلات و
قندو
آبنبات کنم
لذا با آرامش وطمعنینه ،جهت عذر خواهی خدمت می رسم و
این مشکل و
زدوده وزایل...یکی نازپسر بُد ،به نام بِنی.زدوده دل ومغز و
جانش اَبی.
شیخ؟اَبی مخفف ابرباران زایِ،بله، همون بارون بگیره دلخوری ها رو میشوره میبره..

donya چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:39

نامت را

به تمام پرنده ها یاد داده ام

به آسمان

به ابرها

و به شعرهایم



دفترم را باز کن

هر شعری پرواز بلد نباشد

مال من نیست...

#رضوان ابوترابی

هر شعری
پرواز بلد نباشد
مال من
نیست...‌❤
از حضور شما ،بسیار ممنون و
سپاسگزارم ؛دنیا بانوی عزیز دلم

donya چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 11:36

وقتی که تو نیستی
دنیا
چیزی کم دارد
مثل ِ کم داشتن ِ یک وزیدن ، یک وا‍ژه ، یک ماه
من فکر می کنم در غیاب ِ تو
همه ی ِ خانه های ِ جهان خالیست !
همه ی ِ پنجره ها بسته است !
وقتی که تو نیستی
من هم
تنهاترین اتفاق ِ بی دلیل ِ زمین ام !! ...
واقعا ...
وقتی که تو نیستی
من نمی دانم برای گم و گور شدن

به کدام جانب ِ جهان بگریزم ...


# سید علی صالحی

به به؛بسیار بسیار ها ممنون و
مچکرو
سپاسگزارم

donya چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 11:10

درود عالی بودگلم

سپاس ازحضورسبزت

شادباشی وخوب

درودو سپاس عزیز دلم❤

کیهان چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 08:30 http://mkihan.blogfa.com


والا از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان از سر بنده اش هم زیاده


درپناه خداوند رحمان؛ باشیدتاهمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد