<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ئیواره ی خوشه ویست!

 

والضحی ؛سوگند به روشنایی روز

والیل اذا سجی؛سوگند به شب که چون آرام گیرد؛که پروردگارت تو را وا نگذاشته....

# ئیواره ی  فره خوشه ویستِ" سد زاگرس"در گیلانغرب!


نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 05:38

فره قشنگ بی.
ممنون ارای ایی پست قشنگه.
عکس هم زیبا بود.
بالاخره آدم ساخته دست خداس .موجودی عجول که حکمت کارای خدا رو با کار خودش مقایسه می کنه و همیشه زود قضاوت میکنه اما خوب چه کار میشه کرد وقتی ساخته خودشیم.

فره سپاس؛بله،زور زیبا و
فره قشنگ بی

زور سپاس له حضور ئازیز ووژتان


درست می فرمایید کاکو.والا خود خدا هم فرموده هرکاری من گفتم فوری فوتی انجام ندین.تحقیق کنین.فکر کنین...
ولیکن با این اوصافه که به حول قوه الهی بر عجول بودن و
زود قضاوت کردن،میشه غلبه کرد
وقت کردین،سوره فرقان رو مطالعه کنید کاکو.اونجا ذکر شده

روزنوشته های یک مرد مطلقه جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 11:53 http://sabur.blogsky.com

سلام
موسیقی ناخواسته را از وبتون بردارید!
بلاگفایی سابق

سلام برشما
توفکر برداشتنش هستم؛اما فعلا نه.
اگه بلاگفایی سابق؟یک نوع امضاء که خوب؛ممنون ازحضور و
نظرشما
پرشینیِ سابق!

صبیره پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 20:34 http://yebargesabz.blogsky.com

خیلی زیباست...

خیلیییییی عزیزی

بهامین پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 17:58

چقدر آرومه و آرامش.
باهمه رنگ های گرم غروب،حس خوبی داره.
دلم واسه دریا تنگ شده....


خوشحالم که برای شما حس خوبی داشت❤
آخ.فدای دلتونامروز زن داداشم اینا رفتن؛چه عکس هایی از دریا گرفتن
منم دلم خواست برم.منتهی یه روز خنک.

عزیز دلی بهامین جانم

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 17:28 http://fala.blogsky.com

زور سپاس ئه رای ئی پست.

فره سپاس ئه رای حضور شما

کاکتوس پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 12:08

اول آز همه بترکید به خاطر عکس توت فرنگیا
دوم روز معلم خیلی دوست دارم
چون بهم یاد اوری میکنه چه انسان های
فوق العاده ای تو زندگیم بودن و هستن و
امیدوارم همیشه سلامت و پرانرژی باشن
شماهم لب و لوچه را جمع بفرمایید
گوشی بردارید و استاد جانتان را سوپرایز بفرمایید
و اگر در قید حیات نیستند فاتحه ای برای ارامش روحشون
بعصی ادما معلم به دنیا میان
با هر حرف و رفتار و گفتارشون عشق به جونت میریزن
خدا حافظشون باشه

خدا نکنه کاکتوس جان
عکس توت فرنگیا ازنتِ

من هم شمارو به اندازه روز معلم و
تولد خودم دوست دارم

الهی آمین.ان شاءالله همیشه سلامت باشند و؛باشید
خدایا شکرت

اول اینکه ،جان تان سلامتراسیاتش من هروقت اون سیگارو
ترک کردم؛ لب لوچه رو هم یه کاریش میکنم. باور بفرمایید دست خودم نیست
راستش شماره شونو ندارم.واگر هم داشتم ؛با این بغض لالم.
الهی همیشه سلامت باشند
چند سال پیش،معلم کلاس اولم رو دیدم.وچند هفته پیش معلم کلاس سوم.وچند سال پیش تر،خانم معلم کلاس پنجم رو توی رستوران دیدم.دوتا پسر داشت.که خیلییی خوشحال شدم ازدیدن پسرهای قدو نیم قدش
از مابقی ها بیخبرم.ولی خیلی دوست دارم یه بار دیگه آقامعلم کلاس اولم رو ببینم.
بله،بعضی آدما انسان های فوق العاده ای هستن و
آموزگار به دنیا میان و
باهر حرف و
رفتار و گفتار شون....خدا حسابی حفظ شون کنه

ممنون از حضور تون
همیشه درپناه خدا باشی عزیزجانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد