<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

و او دیوانه ای تنهاست...

 

سر کلاس بودیم و

رقیه خواند؛ولعادیات ضبحا؛تو دلم خواندم؛سوگندبه اسب های دونده که نفس نفس می زنن!

رقی خواند؛فالموریات قدحا؛تو دلم خواندم؛  وهنگام تاختن،ازبرخورد سم آن ها باسنگ،جرقه آتش بلند می شود!

تو دلم گفتم؛جرقه آتش؟هممم،ازکلاس خارج شدم و

تو ذهنم شراره ها نقش بست و

بوی سوختن و

چک چک هیمه... ؛تو سرم پی چیدو 

منتظر رقی نماندو

 خوندم؛ و سو گند به هجوم آوران سپیده دم!

که گرد و غبار پراکنده ساختتند!

که رقی یکی  محکم زد به پهلوم.تازه فهمیدم تو کلاسم ویعنی نوبتمه.

 بلند و حماسی خواندم؛پس ناگاه در میان دشمن در آمدند!

 کلاس رفت رو هوا


(هممم.تصویرزیبایِ پست؛ سد زمکان در روستای گوره جوب است و

خلاصه اینکه؛

 هوا هوای  بهار است و

باده باده ی ناب....

به خنده خنده بنوشیم؛  جرعه جرعه شراب...است)


گفته بودم؟ تماشای چرایِ اسب ها رو خیلی دوست دارم:)

البته گاوا و

گوسفندای زنگوله دار،در بگِ تماشا باشن بد نیستنآ*_*

*_*آهان؟عزیزی فرموده بودن؛راجب باران خانمی که تو ذهنش سیگار می کشه،توضیح بدین.

القصه این باران خانم،گاه گاهی که کاسه صبرش لبریز میشه،تو ذهنش چهار پایه چار قسمت میکنه.

چطور؟یک روز از سر عصبانیت و

آتشفشانیت،یه لگد محکم به چهار پایه ای زدیم و

محکم شوت شد به دیوار؛فرود که آمد،به چهار قسمت تساوی تقسم شده بود و

دادا گفت؛عجب شوتِ میزون و

سوآرزی بود:))

عرضی نیست واقعا.جزاینکه خدا صابران را دوست دارد.مام آدمم و

صبوری هم حدی دارد  والا.ولیکن پناه بر خودِ صابرش.ان شاءالله بتونیم آستانه صبوری مونو بالا ببریم و

کاسه صبر رو: تبدیل به سیلوی بتنی صبوری کنیم+_+


*عنوان از براهنی.

نظرات 8 + ارسال نظر
کاکتوس شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 19:24

چه خوب توصیف میکنی خیالات منو
عاشق حرف زدم با حیونام خیلی بیشتر از ادما
نسیم و یال اسب و چشماشون
یه عکس با اسب دارم وستم رو پیشینیشه و سرس به سرم نزدیک
هربا میبینمش قند تو دلم اب میشه
مرسی
مرسی که حس و حالتو مینویسی

فدای محبت تون
به به؛ چه عکسی
مرد شریف(داداشم)یه عکس داره،دستش دور گردن گوساله اس.شقیقه اش هم چسبیده به شقیقه ی گوساله.آی می خندم
بله.نسیم و
یال افشانِ پخش هوا و
چشای درشت اسب و
حواسِ هوشیارش....
مرسی از شما و
احوالات خوب و
دوست داشتنی تونکه آدم یه کارخونه قند تو دلش آب میشه

donya شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:40

عالی نگری عزیزم

سپاس ازحضورسبزت

شادباشی وخوب

التماس دعا

ماهت عسل

فدای محبت تون❤
محتاجیم به دعا و
همه ایامت عسل

قلب من بدون نقاب شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 10:48 http://daroneman.blog.ir

سلام عزیزم چطوری؟
من هم همین طور
عاشق اسب هستم
از بین تمام حیون ها دلفین و اسب رو از همه بیشتر دوست دارم

سلام به روی بهترازماهتون
ممنون از احوالپرسی تون❤شکر خدا.بد نیستم.
احسنت بر سلیقه ی شما
ریا نباشه،توذهن مون به مرتعی هست،که یه اسبی مشغول چرایِ و
نسیم هی سر به سر یالش می زارهالبته یه گرگ هم هسبه قول مامانم اون ذهنِ؟یا حیاط وحش

کیهان شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 08:13 http://mkihan.blogfa.com

صبح ماجانمان بخیر و خوشی و سلامتی و بهروزی و سادکامی و همه چیز های خوب دیگر از جمله وهر ورزی و صبوری و .....
می گما؟ماجاجان! دو تا جان پشت سر هم!اون لگدی که به چهار پایه زدی و آنگونه رونالدینی وش شوت کردی علاوه بر تربیع چهار پایه ایا دیوار هم نقشو نگاری شد یا نه؟ حالا همه اینها به کنارپای نازنین خودتون چی؟آسیب ندید؟
خوب خدا را شکر که آسیب ندید!
قسم به اسبهای جفتک زن دیگر از این کارها نکن ما نگران پایتان هستیم
فدایی داری خاخور جان

سلام و درود
صبح شما هم بخیرو خوشی های بسیارو
همه چیزهای خوبی که می پسندین...
جان تان سلامت امیر کیهان برار جان جان:)❤
تربیع چار پایه؟

رها کن تربیع دایره را
و تثلیث زاویه را
چه کسی می داند؟
که جذر صفر
بی نهایت است
یاصفر؟
راسیتش چار پایه از پهلو به دیوار ضربه خورد.ولیکن صندل پام بود!شکر خدا آسیب ندیدم.

قسم به شراره های شرر انگیزِ اسبهای ضبحا؛خاطرتون جمع،همین یک باربودو
مابقی تو ذهنم همین کارو تکرار میکنم ،که خیلی ریلکس می شم

برار قُربان،تی جان ساق برار جان

beny20 شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 02:20 http://beny20.blogsky.com

خب چرای اسب ها توی مزرعه و حال و هواش عالیه ،
کلن اسب خودش حیوون لاکشری هست ،

#این_قسمت_بارانی_لاکشری_میشود

و اینکه گفتی صبرم حدی داره موافقم ،
واقعا همش نمیشه نادیده گرفت و هیچی نگفت خو ..

آخرای پستت قاطی شد انگار ،
یا شاید من عجله ای خوندمش ،
حالا هرچیه فقط همینو بگم ،
توی این روزا که سیگار شده مُد ،
توی دست همه هست و همه فاز غم برداشتن ،
شما اما وقتی عصبی میشی ،
پونصد صندلی خورد کن ،
اما سمت این سیگارو نرو فقط ،
کلن ممنوعش کن برا خودت و همه و همچی ..

اول اینکه؛
بابت موافق بودن تون؛خیلی سپاس
خدایا لطفاحواست بیشتر
به شیخ بنیامین باشه

بله،آخرای پست قاطی کردم و
زدم جاده خاکی و
درست گرفتین شما.

ولیکن به روی چشم.
زین پس ،توذهنم پونصدو
یکی چارپایه میشکنم و
بی سیگار پشت پنجره میرم و
بعد این بشکن واشکن ها=همون خورد خاکشیر کردن ها،انصافا یه سیگار .نه نه.شیخ گفته کلن ممنوعش کن .لذایه چایی می چسبه

دنیا غلامی جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 23:34 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتی گلم

سلام و سپاس عزیزم

کاکتوس جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 17:42

اسبا خیلی خوبن
من تو خیالم خیلی باهاشون همراه میشم
حس وحشی خیلی قشنگی دارن

باهم بخونیم؟
چه بی تابانه می خواهمت
ای دوریت آزمون تلخ زنده بگوری!
چه بی تابانه تو را طلب می کنم
بر پشت سمندی
گویی
نو زین
که قرارش نیست...

فرمودین"حس وحشی خیلی قشنگی دارن"
یاد سمند نوزینِ جناب شاملو افتادم.
همین طور تاخت و
تاز و
پیتکو پیتکویِ اسبا

توخیالمم یه مرتع سبزی هست و
یه اسبی که داره چرا میکنه.
نسیم نوازش گر؛یال اسب و...
میدونید که حواس اسبا پیشرفته تر از انسان هاست ...اما بیشتر تکیه بر بینایی خودشون میکنن.وبعد بویایی و...ولیکن تا حالا؟تو چشای اسب زل زدین؟که بعد مکثی بسمت شما بیادو
پره های بینیش رو صدا بده؟بناگوش مبارک تونو ببوعه؟بعد چند قدم عقب برگرده و
باسرش اشاره کنه به راه؟که قدم بزنیم؟:))
ان شاءالله که تو واقعیت باهاشون همراه شینخیلی مرسی از حضورتون

بهار جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 13:52 http://bahargoli77.blogfa.com

سلاااامم دلبر جانااا
حال من خوب و آرزو میکنم حالت خوب تر از خوب باشه هیچ وقت یواشکی سیگار الکی درونی روشن نکنی و چیزی ناراحتت نکنه
و چقدر قشنگ عکس میگیری و آدم لذت میبره و چقدر قشنگ لذت میبری خب از چرای اسب ها
نویسنده جان

سلاااام
سلام عزیز دلم
الهی شکر برای حال خوب شما و...
خیلی ممنون بابت آرزوهای گرانبهاتون وجود نازنینتبهارِ ناز گلم..
جوونت سلامت بلامیسر
خیلی ممنون از لطفتنام عکاسِ تصویراول سمت چپ تصویر ذکر شده.تصویر دوم،خونه آقاجانه القصه فدای مهرو محبتت که اینقدر لطف و
مرحمت دارین جانه جانانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد