<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تیج دُشان

 

 ترس آدمو رفوزه می کنه.

شما اگه از بمباران و

اینجور چیزا بترسید؛رو خودتون،اصلا رو درستون،درستون که اونقدر خوبه؛رو اونم تاثیر میذاره.

ببینین شیرین خانم ،

به نظر من راه نترسیدن اینه که؛ آدم از اون چیزی که  میترسه فکر نکنه.

ترس ترس میاره.ترس برادر مرگِ.ترس آدمو آب می کنه...


#وضعیت سفید_دیالوگ امیر:)


پ،ن؛چهار شنبه همراه لینگ آزمون اومد...

گفت؛آقای معلم گفتِ،برین ثبت نام کنین.گفتم؛بیا باهم بریم، ببینم چه خبرِ.

گفت؛ولی من دوست ندارم شرکت کنم.

_چرا دوست نداری؟

*دوست ندارم دیگه،دوس دارم معمولی درس بخونم.

اینو که گفت؛خنده ام گرفت و

گریه کنان پرید بغلم:))