<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
کاکتوس سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 22:48

ان شا الله
معنیشم می خوندی یه جوری ادمو درگیر خودش میکنه

الهی آمین
ای بابا.اگه معنیش رو نخوندم؟چطوری با میلیون میلیون ؟فازِ کیفوری گرفتم؟
اول ترجمه اش رو خوندم
وبعد آهنگ رو پلی کردم
وقتی میلیون میلیون خوند
منتظرِ؛
از پنجره،پنجره و
پنجره ای که تو آنها را به نظاره بنشینی...
بودم
خیلی مرسی عزیز جانم

توت فرنگی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 16:53 http://gandom1370.blogsky.com/

سلاااام عزیزدلم خوبی؟

زنده بودن روح بود اگه اشتباه نکنم

که گفتی من گزینه ی 3 بیشتر موقع ها دارم خخخ

سلااااام
سلام به روی بهتراز ماهتون❤
ممنون از احوالپرسی تون❤خوبم عزیز دلم❤
وبعد مامانم چی گفت؟

کاکتوس سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:53

اهنگش خیلی قشنگ بوووووود ،مرسییییی
معنیشم عالی بود
حسامم دارم یکم بهشون توجه میکنم شاید که بهتر بشن
اهنگ هزاران گل رز گوش دادی،فکر کنم از این مدلاست که خوشت میاد

خوشحالم دوست داشتین.❤نوووووش جونِ حواس شنیداری تون❤
بله.معنیشم عالی بود

ان شاءالله که با عنایت و
توجه کاکتوس جان ،حسابی بهترمیشن

الان دارم گوش میکنم و
به میلیون میلیون ش رسیدمبله انگاری از ریتم و
ملودیش داره خیلی خوشم میاد و
دارم کیفور میشم

سپاس بابت معرفی آهنگ
ایشلا یه سفر باهم بریم و
در شب های سپیدو
برفیش کیفور بشیم

داستان های کوتاه منصور سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:24 http://mansourgholizadeh89.blogfa.com

با سلام ودرود خدمت دوست خوب وهمتباری عزیزم با داستان ضربان ساز به روزم ومنتظر شما ممنونم...

سلام و
عرض ارادت خدمت شما عزیز همتباری امسپاس بیکران از حضور شمابه روی چشم،خدمت می رسم

م.انصاری سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 11:50 http://m-a-kaleybari.blogfa.com

بد بخت آنکه گرفتار عقل شد
خوشبخت آنکه کره خر آمد الاغ رفت
ایرج میرزا

توضیح : مربوط به پست بعدی شما که جای نظرات ندارد.

باسلامها و درودها

دلنوشته های زیبایی دارید و قلم روان. همواره نویسا بمانید.

باتشکر فراوان

آسمان زندگی تان همیشه آبی و آفتابی باد

ما خران از فرط دانش خر شدیم
وارد یک عالم دیگر شدیم
هرکه راحت خواست باید خر شود
تا به وادی سعادت در شود

پاسخ به توضیح:لپ کلام پست بعدی این بود که ،گاوان و
خران و
الاغان و...به ز آدمیان مردم آزار.
خیلی مرسی بابت شعرو
توضیح و
اشاره به پست بعدی


سلام ها و
درود ها بر شما آقای انصاری عزیز
خیلی خوش آمدید و
صفا آوردین.خیلی ممنون از همه لطف و
مرحمت شما؛سپاس بیکران

خیلی ممنونم؛آسمان زندگی شما هم همیشه آبی آرام روشن باد

قلب من بدون نقاب دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:14 http://daroneman.blog.ir

جانا ما می خواهیم برای پست قبل کامنت بگذاریم چرا نمی شود؟

اووووووووووه
پس شما و مادر جانتان مکمل یکدیگر هستید
بعضی از گزینه ها رو داشتم
بعضی هاش رو تازگی به دست اوردم
مثلا شماره 10
وای خواهر این زندگی پوست از من کند و من از زندگی
تا یاد گرفتم رها کنم
لبخند رو؟ در برخورد با آدم همیشه لبخند میزنم
مگر موارد خاص که نگویم بهتره...

فدای جان و
دل مهرورزتون❤

اووووووه

بلی یک جورهایی


فداتون بشم.این زندگی و
تراشی که از پوست ها می کنه،آدم رو به انسان تبدیل میکنه.
ولیکن زندگی با تراش های الماس طورش،از آدمی یک انسان می سازد .
بله،تا یاد گرفتیم تا رها کنیم.
اون وقتی هم که تاتی تاتی می رفتیم یهو دستمونو ول نمی کردن.باید افتادو بلند شدو....از گردنه های حیران زندگی به اذن خدا به سلامت گذشت

پس اخم هم می زنیداخم توام لبخند؟حالا ما یه چیزی به طرفی که اخمو ناراحت و
پکرِ می زنیم.یعنی حتی تو اوج عصبانیت به طرف بزنی،طرف گل از گلش وا میشه.این طرف میتونه یه برادر اخمالو باشه.یا پسر اخم آلو .یاپدر ،والبته بیشتر مادرا و
مادربزرگا به نوه های پسری این جمله رو میگن.ولیکن منه نوعی جهت آزمایش به یه پسر بچه ی اخم مالوی خیلی بامزه گفتم و
یه مکثی کردو
یهو زد زیر خنده
لذا به هرکه دلم خواست میگم.به هرکی که اخمش قشنگ و
بامزه باشه

اسماعیل بابایی دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 09:44

انتخاب درستیه این عکس، چون شیرها جزء حیواناتی هستن که خانواده براشون قوی تر هست؛ مثلا مادربزرگ دارند که تا وقتی می تونه، مراقب توله های گروه هست!

درود و
سپاس بابت به تصویر کشیدین رفتار اجتماعی شیرها

*وهمچنین شیرها به صورت گله ای از قلمرو خودشون دفاع میکنن و
با کفتارها می جنگن.
گویا خونبارترین نبرد شون ،در صحرای اتیوپی بوده و
دو هفته طول کشید.وبلاخره شیرها پیروزمیدان شدن!
(آیکن آقای عامل و؛تمااااام؛)

کیهان دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 08:49 http://mkihan.blogfa.com

ماجان؟
امیر کیهان فدای ماه جان خاخور عزیز تر ازجانش
و اینکه حال منو از مادر پرسیدی! خیلی برام ارزش داشت!خیلی خیلی ...
خدا مادر را برای ما حفظ کند آمین.
و دیگر اینکه ............
گر ز حال دل خبر داری ....

همه تان را دوست دارم
یه چیز بگم باز هم لایق تنبیه باشم؟!
راسیاتش من یازده تا از آن خضلتها که بر شمردی دارم بجز سوم!سالی شاید یه بار آن هم تکان خوردن گوشه لب!دوستی می گفت مثل سامورایی هستی سالی یه بارلبخند می زنی ان هم گوشه لبت....
اما کی از حال دل خبر داره.

از اینها گذشته خاخور جان ...چیزه ... اینه ... فقط محض موعضه می خوایم خدمت آن بانوی آوا گاردنر گونه برسیم و کمی تا قسمتی موعضه شویم حالا لطف فرموده آدرسی ..ایمیلی ..تلفنی ..صندوق پستی ...چیزی از ایشان داری ثواب وافر بردی ها ..کلاه به سر شاهده فقط محض موعضه خدمت می رسیم ولا غیر حالا شاید یه تشکری هم از بابت حسن جمال کردیم طوریه مگه

جان ماجان
خدانکنه برار جان.جانت سلامت و
دلت خوش❤
ممنون از همه محبتت.خیلی خیلی ممنونم❤
خدا شمارو به اتفاق امیر حسین خان و
دیگر عزیزان حافظ و
نگهدار باشه.آمین

همه مان مخلص شما برارفرهیخته هستیم❤

به به ،چه عالی❤
پس واسه همین بود؟اون وقتی که کامنت کله ذوزه نقه ای رو خونده بودین؟همکاراتون اومدن اطاق تون؟ومتعجب ز خندیدن تون

خدای من:))))

هیچ چیزی نیست امیر
من خودم پی گیر شدم و
گویا حاج خانم خونه اش رو کوبیده و
معلوم نیست کجا رفته؟یعنی جای اون خونه ویلاییِ زیبا با آن گلهای یاسِ رازقی معطر و
چندین درخت ،یه آپارتمان سبز شده خودم هروقت دیدمش از جانب شما هم تشکرات می نمایم

شما خودت رفقیق روحانی داری.من خاطرم هست که وقتی عازم جبهه بودین باهاش دوس شدین و
براش سوره ی فیل از بر خواندین
بله.
ودیگر اینکه؛گر زحال دل خبر داری بگو...
لعنت به جنگ و
باعث بانیانش

کاکتوس دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 07:54

چی شده که دخترمون پریشون شده؟؟؟؟؟
زود جواب بده که کمربند دم دستمه ها
نخ کش شدنو عشقه

ای بابا.سر صبحی؟کتک و
کتک کاری

اون کمر بند، دل نخ کش شدنو نداره که

پریشون یعنی درهم و
ژولیده.ومن واژه ی
ژولیده رو بابت "ژ" ی خوشمزه دوس دارم.تکرار کنید؟ژولیده.آدم یادِ اشعار فرانسوی می افته
فرصت کردین اینو ببینین؛
http://www.namasha.com/ v/ub5ZYa2Q
Joe Dassin
ببینید چقدر ژ ژمیکنه
واگر تو وجود نداشتی
واگر تو وجود نداشتی
به من بگو چرا من باید وجود داشته باشم...

راستی ؟از حسام چه خبر؟

بهامین دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 05:13

بنظرم داره دلجویی میکنه و آشتی با دوستش که قهر کرده...
یاد این متن افتادم:
(صبحی چنین دمیده به گلبانگ آشتی
هرگز نداشتی:
آواز مرغ عشق.
آواز،
مرغ،
عشق.
باران
بوی بهار نارنج
شیرین، شکفته، تر
جادوی شعر «حافظ»
بانگ خوش «سیاوش»
مضراب «پایور»
آه، ای دل خراب!
اکنون دگر چه می طلبی از جهان؟
_شراب؟
«صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن.»

#صبح_است
#فریدون_مشیری

بهامین بانوی عزیزم
آه دل خراب = دل آکروپلیس م

درود و
بیکران سپاس بابت این صبحِ معطر و
شیرین شگفته بهامین بانوی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد