<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

حالا شفتالو فروشِ سی ما بی نایِ عزیز:)

 

خو ایشون؟  گل دسه می کنه یعنی؟

خو مو یادِ ئی ترانهه افتادُم

باهم بخونیم؟؛

 حالا گل دسه کنم 

ز عاشقی توبه کنم

حالا مُو توبه کنم و

دل نکنه مُو چه کنم؟

(حالا مو بیت جابجامی کنم  ببینم چی میشه:) )

حالا مو ابری شوم

سایه کنم صحرا را

حالا آفتاب نزنه شاخه گُل رعنا را...

.

.

.

میدونید؟به نظرم لحن سی ما بی نا یک جورِ خاصی ،خیلى  خوشمزه ی بامزه اس.یعنی انگاری  شکلات شفتالو گوشه ی لپ تونه و

خوش خوشان خودو

خویشتن و

قوه چشایی  ،

مُوعه:))

پ،ن؛آخ آخ چقدر مو اون ترانهه جناب وحدتی که میخونه،برید به ابرِ بگید دلبرِ من توی شالیزارِ و

طاقت گرمارو نداره و

بیاد که سایه کنه و..دوس میدارم.