<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تیمار

 

  مهم است که می گویم

 گوش بگیر!

او که امید را از تو می گیرد

همه چیز را از تو گرفته است....


#سید علی صالحی



پ.ن؛

سلام علیکم ورحمت الله:)

به قولِ داییِ مهرسانا ،

"احوال شما؟"

امید وارم خوب و خوش سلامت  باشید همیشه...

بابت  تاخیردرپاسخ به  کامنت های پست قبل‌،

 از یکایک دوستان  عذرخواهی میکنم.برماببخشایید.

شکر خدا منم خوبم.ملالی هست.منتهی اونقدرها هم مهم نیست.یعنی هست .ولی ....

ان شاءالله این نیز می گذرد...

پس زنده باد امید:)



پاسخ به کامنت خصوصی؛

دوست عزیز

من اینستا و تلگرام ندارم!

بله درسته.در وبلاگ "دوکلام حرف حساب" از پیج آشپزیِ آقای بهنام(@mrhef.iran  ) تعریف کردم.ولی کی گفتم؟من پیج دارم؟ دادایِ من اینستا داره.یک به یک پست ها و استوری های پیج آشپزی ایشان رو باهم دیدیم.همین.

قبلا عرض کردم.باز هم عرض میکنم.۶۰ثانیه پس از نصب  تلگرام واینستا ،قطعا همین جا عنوان میکنم.آی دوستان عزیز،ابرارغوانی به تلگرام و

اینستا وارد شد*_*

لاکن به قول استاد عزیز،

دوست داشتن آخرین داشته آدمیِ

پنجره ام که بازِ و

ماجان  چیزی برای پنهان کردن نداره:)


#عنوان از محسن ابراهیم زاده است. تیمار که تیمارِ.ولی درگویش ما ،تی به معنای تو.مار به معنای مادرِ.امیدوارم همه مامان باباها و به اتفاق عزیزانشون درصحت و سلامتی نگاه داره.وخداوند مامان و 

باباهای آسمونی رو رحمت کنه❤