<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!(اگزالیس_گیاه عشق)

نظرات 5 + ارسال نظر
donya چهارشنبه 13 شهریور 1398 ساعت 01:06 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود تصاویرانتخابی مثل همیشه عااااااااااالی بود گلم

سپاس ازحضورت وشعرارسالی زیبات

سبزباشی

درود بر شما دنیا بانوجانم

خیلی ممنون از نظر لطف شما عزیزدلین


قربان شما

سلامت و سرافراز باشید همیشه

مسعود سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 23:30 http://worldsofwords.blog.ir/

عجب گلی
شبدر بنفش
کاش کمی در موردش می نوشتید

شبدر زینتی،
نام های دیگر:اکسالیس_شبدر ترشک_شبدر بنفش_گل عشق- اگزالیس.
خاستگاه:جنوب آمریکا

شبدر زینتی یا گیاه عشق دارای برگهای بنفش و زیبامی باشد
وبه دلیل برگهایش گیاه زینتی وبسیار محبوب بشمار می رود
این گیاه ،مناسب برای باغها،درون منزل،پاسیو به راحتی نگهداری می شود.
رشد این گیاه سریع و خوب است
در هر زمان از سال گلهدهی میکند
گلهایش معطر است

ویژگی دیگرش این است که،
برگهاش حرکت میکند.
یعنی این گیاه توانایی حرکت برگها یا همان فوتو ناستیک علمی است.که شبها بسته شده.وروز ها باز می شود. که قطعا از نظر تکاملی و اکولوژی دلایل مهمی دارد

آبیاری کمی میخواهد.یعنی خاکش خشک شد نیاز به ابیاری دارد.مثلا ده روز یک بار.
نور گیاه؛
در مکان نیمه افتاب و نیمه سایه مناسب است

توجه توجه
بسیار دقت داشته باشید(خودم دقت نمی نمایم)
این گیاه به دلیل داشتن اسید اگزالیک گیاهی خطرناک محسوب می شود.ودر صورت بلعیده شدن مسمومسیت ایجادمیکند و
بوییدن گرده گیاه واکنش آلرژیک دارد

امیدوارم آنچه نوشتم براتون مفید بوده باشه

حریم سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 22:39 http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام بانو جان .
ایام سوگواری ابا عبدالله برشما تسلیت باد
عشق های حقیقی اهلبیت هستن که ان شا الله بتونیم ازته دل عاشقشون بشیم ونه به وقت حاجت واضطرار یادشون بیفتیم
بانو جان شما که به ما سر نمیزنین اما هر ازگاهی ما به خانه امن شما سر میزنیم وکلی مشعوف می شویم
براتون سلامتی وتندرستی وسربلندی آرزو میکنم واینکه در طبیعت زیباوطناز اونجا گاهی یادی هم از فقیر فقرا داشته باشین
فدای شما :حریم بانو

سلام .سلام از بنده اس .سلام به روی بهتراز ماهتون❤جان تون سلامت و دل تون خوش؛حریم بانوی بهشتی ام

خیلی ممنون.من هم فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین و
یارانش رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم.وامیدوارم همیشه بیاد خداوندو رسولان حق باشیم

جانِ دل بانوخیلی لطف میکنید.قدوم مبارک شما به روی جفت چشمانم

راستش دوبار یواشکی اومدم .بی هیچ رد و نشانی.والبته اغلب اوقات بیاد شما هستم و
مرسی که تو قلبم❤هستین

ببخشید.برای دس بوسی و
عرض ادب خدمت می رسم

بابت دعاهای گرانبهایی که درحق مون کردین،بسیار ممنون و
سپاسگزارم
اختیار دارین بانو جانصورت و سیرت نازنین تون همه ی این طبیعت زیبا رو یکجا داره و
حریم بانوی بهشتی مان هستین ،ولاغیر

خدانکنه.
زنده سلامت باشید
من به فدای حریم بانو

کیهان سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 11:17 http://Mkihan.blogfa.com

امکان داره همه شون خوب باشند .اما من خبر ندارم
و دیگر اینکه....من که گفتم فقط یه خاخور دارم.

ان شاءاله که خوب و
خوشن.اما بیخبری خوب نیست.دورا دور هم شده،جویای حال شون باشید لطفا.قطعا خیلی خوشحال میشن.
بله.الهی همین یه خاخورتون بمیره و
جمعی نفس راهتی بکشن

کیهان سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 07:45 http://mkihan.blogfa.com

درود
گیاه عشق؟گل عشق یا گل عشاق!!
البته همینجوریچیزیگفتم و الا بنظرم همه گیاهان گیاه عشق هستند
شما خوب هستید! بهترید.؟همه چی روبراهه؟
خدا را شکر

درود برشما
شبدر بنفش،گیاه عشق!!
سال قبل.همین حوالی .رفتم خونه ی خاله جان.که اول به خاله سر بزنم وبعد برم خونه آقاجان.گفت؛اون گلدونُ با خودت ببر.برا تو درستش کردم.
هر روز نوازشش میکنم.گلهاشو می بوسم.صداش میکنم.وانگار بهم لبخند می زنه

بله.بله.من خوبم.شما چطورید؟همه چی روبراهه؟عمه ها درچه حالن؟دختر اشون؟عمو ها و
ایضادخترها؟
خب.خب.خدارو شکر.الهی شکر

+خیلی ممنون از احوالپرسی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد