<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مرا به نام کوچکم صدا بزن!

 

 

 "وقتی از عملی لذت می برم،برای من دلیل خوبی است که آن عمل را انجام بدهم...."

.

.

.

گاهی وقتها از آپارتمان روب روی خونه ی ما،صدای دختر بچه ای می اومد.که میگفت؛"رضا.رضا.الهی تو بمیری رضا"

می خندیدیم و هم صدای   سمانه جون می گفتیم؛"خدا نکنه"


بعد صدای رضا می اومد،که میگفت؛رها .رها.رها.الهی تو نمیری رها"

باهاشون می خندیدیم  وهمراه  رضا و سمانه  جون می گفتیم،الهی آمین"

رضا_یعنی مهندس رضا‌،رها یعنی دختر کوچولوش.سمانه جون یعنی مامان خونه.که  رها خوشمزه بود،

باباش گازش میگرفت و

رها بالحن خیلی باحال و

الکی مثلا ،این دیالوگو میگفت:))

.

.

.

وقتی از عمل لپ کشی،گازگیری،پنجه فرو بردن لای موها،ماچ راه دور،لمس  دست های کوچولو موچولو.بای بای کردن.جفت چشم ها (این خودش چندمدل داره)مچاله کردن،تبسم کردن،تماشای یکی که خوابِ،زل زدن تو چشم هایی که مث چشمه اس؛ لذت می برم و

انرژی مثبت و خوش آیندی دریافت می کنم،

برای من هم  دلیل خوب؟نه نه،دلیل عالیِ که این عمل؟نوچ.بهترِ عرض کنم این عملایت ها رو انجام بدم*_*

پ.ن؛اعتراف میکنم گاهی از تلفظ بعضی نام ها لذت میبرم.به قول دادا تِیف میکنم.والکی الکی صداشون میکنیم.چوپان الکی الکی صدا کن هم خودتونین*_*

وقتی از بغل کردن درختا و

گل و گیاه و

شکوفه ها و

شبنم ریزه ها لذت میبرم و

انرژی خوبی میگیرم،دلیل خوبیه که این عمل رو انجام بدم و

حین عما،  ز شوق وافر زمزمه کنم؛"عشق است و

همین لذت اظهار و

دگر هیچ!"

***

***

می بینید؟به این عمل لذت تماشا می گیم.از تماشای 

شبنم ریزه های نقره پوش  لای علف ها ؛لذت می بریم.

همین جور:)ساکت تماشاشون کردیم.وبعد گفتیم؛

ابر های آسمان هر سرزمینی /شبیه مردمان همان سرزمین می بارند...