<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 11 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت 07:46

چه عکسا و حال و هوای خوبی
چه لئون ......
اسمش طولانی بود خو
یه سوال من که نبودم در رویا بسی بسیار غرق نشدی که ....ها
هووووم؟

گرفتم؛منظور تون لئون و
ماتیلدا بود

دروغ چرا.آخ.آخ.جای شما سبز.دکتر میم صدایِ شب گذاشته بود،
منم غرقه در رویا،
یهو احساس کردم ،یه قورباغه.که دقیقا مث تکه یخِ .ازپشت پام رد شدو
با اندک جیغِ مایل ب بنفشی،
،محکم.بازوی بابا گیان رو گرفتم و
طفلی نصف جگر شد
دلم براتون تنگ شده جووووونمالبته تو قلبم که هستینخیلی مرسی ام که هستین

donya سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 20:46

درود زیبابینی عزیزم

سپاس ازحضورت وابرازلطفت

شادباشی وخوب

درود بر شما دنیا بانو جانم❤
فدای محبتت بلامیسر❤
سلامت و
شاد زی عزیزم❤

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 09:37 http://fala.blogsky.com

یه انتخاب خوب.
توجه به نور، جزئیات، صورت مرد...

این تصویر روشن؛ به جمعِ قاب شده های توذهنم پوست

ممنون که وقت گذاشتین:سپاس از حضور شما

دنیا غلامی سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 09:26 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتی گلم

درود بر شما عزیز دلم❤به روی چشم❤

donya دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 21:41

بدترین اتفاق در پاییز آن است که کسی برود
رفتن های پاییز با رفتن های دیگر فرق می کند
رفتن های پاییز در سکوت انجام می شوند
رفتن های پاییز شوخی سرشان نمی شود
و زندگی این را به ما خوب یاد داده بود
آدم هایی که در پاییز می روند هرگز بر نمی گردند
حتی اگر برگردند ، دیگر آن آدم سابق نیستند
و این خاصیت پاییز است که همه چیز را تغییر می دهد
کوچه ها را
خیابان ها را
پنجره ها را
خاطره ها را
درخت ها را
و بیشتر از همه ، آدم ها را

# بابک زمانی

ای کاش یکی بیایدو
وقت رفتن نرود....

#سید علی صالحی

❤❤❤❤

donya دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 21:36

چقدر صدای آمدنِ پاییز


شبیه صدای قدم های تو بود

ملتهب، مرموز، دوست داشتنی...

چقدر هوای پاییز شبیه دست های توست

نه گرم، نه سرد، همیشه بلاتکلیف!

چقدر صدای خش خش برگ ها

شبیه صدای قلب من است

که خواست، افتاد، شکست...

چقدر این پیاده روها پر از آرزوهای من است

نارنجیِ یکدست، پُر از آدم های دست در دست، مست...

چقدر پاییز شبیه دلتنگی ست

شبیه کسی که بود، رفت

کسی که دیگر نیست.

# پریسا زابلی پور

چقدر هوای پاییز
شبیه دست های توست....❤

درود و
سپاس بیکران❤

مهرداد دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 21:27

خدا قوت بده به این دوره گرد ها.
کارشون سخته ولی حلاله مثل آب سرد و گوارا.

خدا قوت و
برکت بده بهشون❤

بله،کارشون سخته و
روزی شون حلال و
گوارای وجودِ عزیز شون باشه❤

می دونید؟آن وقت ها،وقت گذشتن این عزیزان ،مادربزرگ صدا شون می کرد ومی آمدن حیاط و
با صبر و
حوصله دونه دونه لوازم همراه شونو معرفی می کردن و
من انگار رفته باشم زرگری شمش،بس که خوشم میآمدو
می آید،ازاین ابزارهای کاربردی و
اون قندشکن و
تبر و
سیخ و
کترا و
ملاقه و
مگس کُش و
هی میگشم و
می گشتم .والبته مادربزرگ بهشون میگفت،بزارید بین لوازم بگرده،هرچه خواست برداره و
هرچه شکست،حساب هردومورد با پدربزگشِ.که اوشان همین گونه متبسم می شدن و
بلانصبت آن طفل فوضول تا ظهر میگشت و
پدربزرگ اوشان را بصرف ناهار دعوت میکرد و
آن زمان ها،
مهربانی و
مهرو دوستی جاری بود و...

donya دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 20:46

پاییز آمده ست که خود را ببارمت

پاییز: نام ِ دیگر ِ «من دوست دارمت»

پاییز من، عزیز ِ غم انگیز ِ برگریز
یک روز می رسم... و تو را می بهارمت

# سید مهدی موسوی

تو سوره ی مریمی
با صدای عبدالباسط....❤❤❤

donya دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 20:41






❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤
❤❤❤❤
❤❤❤
❤❤

دنیا غلامی دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 20:00 http://www.bloodorange94.blogfa.com

آدم های اینجا هیچکدام شبیه تو نیستند

دلتنگت که می شوم

چشم هایم را می بندم

باران را تجسّم می کنم

تو زلال مهربانی

مهربان زلالی ...

#دنیا غلامی ((رزسیاه))

به به

آدم های اینجا
هیچکدام شبیه تو نیستند
دلتنگ که می شوم
چشن هایم را می بندم
باران را تجسّم می کنم
تو زلال مهربانی
مهربان زلالی...

#دنیا غلامی ((رز سیاه))❤❤❤❤

تو زلال نوری
خورشیدِ مهرورزِ زلالی...

مانا و
نویسا بمانی عزیز❤دلم❤

donya دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 19:54

من هم خیلیییی دوستت دااااارم عزیزم❤

خیلی مرسی دنیا بانو جان ومن دنیا دنیا شما را دوستت میدارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد