<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

می خوای دل به دلشورت بدم...

 

 مادر از همه ما ضعیف تر بود؛نه بخاطر

غصه های مشترکمان،بلکه بخاطر

غصه هایِ خصوصیِ هر کدام از ما که

 خورده بود.....


#فرانتس کافا

.

.

.

*چه می کشن مادربزرگ ها،

 غصه ی بچه ها شون یه طرف،

غصه ی  نوه ها شونم طرفی دیگر!...


پ،ن؛

چند دیالوگ از "میم مثل مادر"

*مادربزرگ؛وقتی قرار بچه به دنیا بیاد،یه فرشته از طرف خدا میاد پیشش میگه؛آماده شو تا بریم به یه دنیایی که جنگل داره،آسمون آبی  پراز ستاره داره....


*سپیده؛میم مثل ماه،میم مثل مریم،میم مثل مادر!


*فرزانه؛می خوای دل به دلشورت...



نظرات 5 + ارسال نظر
beny20 سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 14:07 http://beny20.blogsky.com

بارانی پست آخریمو
موقت گذاشته بودم
بعد که حذفش کردم
کامنتتون هم حذف شد :\

اگ یادتون هست
یه مختصری بگید
چی نوشته بودین

و بحث این مادر
که توی عکس هستش ،
خب مشخصه
درون و برونش رو داغون کرد ...

#مادر_تکرار_نشدنیه

جان دل بارانی
به روی چشم

یادمه یه حدیث از ام صادقعلیه السلام نوشته بودم که؛

راستگو را نخستین کسی که تصدیق میکند،خدای عزوجل است.که می داند او راستگوست.ونیز نفس او تصدیقش میکند که می داند راستگوست.
وبعد نوشتم :
راستگو با راستگویی خود،سه چیز را به دست می آورد،
اعتماد،محبت،شکوه(در دلها)

بعد راجب حادثه یازده سپتامبر
نوشتم.و اعتماد رو مثال زدم.که یعنی اعتماد در وجود آدم همچون برج های دوقلوعه.که با دروغ چونان برج های دوقلو فرومی پاشه و...
وبعد یادمه اضافه کردم،
به کسی دروغ نمی گم،کسی ام جرأت نداره بهم دروغ بگه!
دیگه چی نوشته بودم؟لطفا شما مختصر مفید بقیه اش رو بنویسید

#مادر_تکرار_ نشدنیه

تارا دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 17:59

سلام باران عزیزم .
بی وفایی من رو ببخش عزیز دلم .
ممنون بابت پیام تبریکتون
عزیزم آدرس جدیدم رو خصوصی برات میزارم .
بخدا شرمنده لطف و محبت و قلب بزرگت هستم . من با گوشی میخونمتون امکان نظر دهی برام نیست . الان با لپ تاپ دزدکی اومدم .

سلااااااام
سلام به روی بهتراز ماهتون، عزیزِ جان و
دل❤م

تارا دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 17:58

سلام باران عزیزم .
بی وفایی من رو ببخش عزیز دلم .
ممنون بابت پیام تبریکتون
عزیزم آدرس جدیدم رو خصوصی برات میزارم .
بخدا شرمنده لطف و محبت و قلب بزرگت هستم . من با گوشی میخونمتون امکان نظر دهی برام نیست . الان با لپ تاپ دزدکی اومدم .

سلاااااام
سلام از بنده اس عزیز دل❤م
فدای شما بشماختیار دارین عزیزِ جان و
دلم❤
دشمن تون شرمنده باشه و
سرافرازو موفق باشید همیشه
خیلی خیلی ممنون بابت آدرس و مرسی که وقت می گذاریدو
می خونید و الانم که خیلی لطف کردین و
با تشکر از شما و لپ تاپ و
باقی ماجرا

اجازه خانم؟

کیهان دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 09:14 http://mkihan.blogfa.com

مادر!!!ما+در
چکلمه غریبی............

خداوند مامان رو رحمت کنه❤روحش شاد❤
فرمودین غریبی...
یاد این بیت افتادم؛
غریب نیست:که در شهر ما مقام کنند...

ببخشید: اگه ناراحت تون کردم❤

+بعدا نوشت،
منظور از غریب همان شگفت انگیز بود‌
عروس غرب گیلانی ما،وقتی وارد خانواده و
طایفه ماشد،براش غریب و
شگفت انگیز بود و
حیرت انگیز پرسید"مادرجان؟"
که یعنی آقاجان بجای ماجان،مأرجان صدامیکنن،
که ما برای ایشان توضیح گفتیم،که طرفهای ما وقتی کسی براشون محترم و
بهش احترام می گذارن،مادرجان صداش میکنن و
بدین جهت گفتیم،غریب مشرق و
مغرب به آشنایی تو/غریب نیست که در شهر ما مقام است.
واینجا مقام رو به معنای منزلت و
برابر پارسی شکوه و...تلفظ کردیم و
سپس ها، مادرمن مادرمن تو یاری و
یاورمن براش خوندیم و
ایشان به داشتن یگانه خواهر شوهر عتیقه اش کلی افتخار کردن

کاکتوس یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 22:42

شما دیگه چرا امروز گریه کردی؟

یهو؛دلتنگ و
دل تاسیان و
دل واپس شده ام و
زدم زیر گریه
خیر باشه ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد