<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

من هنوز حرف دارم با چشات؛ درد و دل کم نمونده...



امروزتو کلاس!(ساکت شد.نفس عمیق کشید. با بغض گفت؛دلم  برات تنگ شده بود!

خیلی ؛دلم برات تنگ شده بود!


_خیره به سقف ... ؛آروم پلک زدم.چشام بسته شد.

جمله اش رو تو ذهنم مرور کردم:لبخندم گرفت.تو دلم گفتم:الهی بمیرم!

 

کلاس رو تصور کردم،انگار خیلی گرم و

دم کرده اس!

اَه.

گفت؛اَه،اَه...امروز پُختیم تو کلاس!

_چیزی نگفتم!

بعدمکثی ...گفت،

می شنوی؟

_اُهوم!

میدونی؟

_چیو؟

این "کژال"عینه توعه.عین تو!

این کژال عینه توعه!عین تو!

_ هنوز چشام  بسته اس!

تو ذهنم ؟کژال گنگِ!

کژال؟گژال کیه؟دادا!


کژال یه خانومِ. یه دختر داره؛روناک!

_روناک!

(روناک؟تو ذهنم می چرخم؟ پیداش میکنم!)

روناک!

 _گفتم،می دونستی؟گُلی یه فیلمی بازی کرده؟اونجا اسمش روناکِ؟گفت،نه!گفتم ؛"اشک و سرما" همون فیلمِ!

گفت؛چی هست؟گفتم،یه روز باهم می بینیمش!

گفت؛بخونم؟

چشاموباز کردم و

فورا بستم ؛ تو  بوران بودم !

تو ذهنم برف می بارید،بخار تنفس...

تو دلم گفتم،برف ،سرما،آتش.گرما.دلپذیر!

گفت،بخونم؟؟

_بخون!

کژال،لپ قرمز روناک را بوسید  و آرام گاز گرفت.(تو ذهنم تکرار کردم:کژال ،لپ قرمزِ روناک را بوسید.وآرام گاز گرفت.نیشخندم گرفت.)روناک لبخند زد.(شنیدم؛روناک لبخند زد.تو دلم گفتم:ئازیزه که م)کژال زیر گلویش را قلقلک داد.(به به.بوی گلوی نوزاد)روناک باز خندید.(شیرین شمامه ی خوشه ویستم)کژال قنداقه او را محکم به سینه فشرد و

گفت؛ "فدای تو  ،روله شیرینم."


_چهره چرخوندم سمتش!

دیدی خودته،خودِ خودت !

_ فدای تو، روله شیرینم.

وبعدبا نیش خند گفت؛میدونی؟اسم بابای روناک "ژِ" داره؟

خدای من:چرا نتونستم نخندم و

غش نیارم؟/:



*عنوان از مهرزاد امیر خانی!


*سمت پیوندهای وبلاگ،اولین پیوند."اشک و سرما...."یه ویدئوی چهار دقیقه و

چند ثانیه ای لینگ شده.دوست داشتین تماشا کنید!