<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

زن عمو میشل ؛ودمنوش ها وعرقیجات سنتی*_*

 

.....وهمچنین از عقلای مجانین منقولست که؛عطور کُتُب  و

تناول حله هوله به وقت استراحت ،برای تزکیه روح روان بسی مفاد دارد*_*


*تصویرمهمونای جدید کتاب خونه ی کوچولوی ما.بچه ها کتابا،کتابا بچه ها(آیکن ذوقِ زن عمو میشل)


*طب سنتی ۱:کتابی دوطرفه اس،که نیمی عرقیجات و

نیمی  

دم نوش ها رو متذکر شده.

مثلا نوشته که،مخلوط برگه زردآلو،سیب خشک شده را با یک لیوان آب جوش دم کنید.پس از مدت بیست دقیقه،دمنوش سیب و

قیسی آماده می باشد.این دم نوشِ سرشار از آهن،برای پاکسازی کبد مفید است!

/:عقل سالم در کبد سالم/:

یا مثلا نوشته شده که،خوش اخلاق شدن با عرق شاطره را تجربه کنید.

یا مثلا ، با عرق بیدمشک و

شربت گلاب  اعصاب همه راتقویت کنید و

باعرق هل خوشبو می شوید*_*


**شدن_صفحه ٣٤٢:"یکی از درس های مهمی که در زندگی گرفتم؛استفاده از قدرت صدا است...."


***باد،مجددن عطربوی بُورِ سُرخ رو از سرخیابون ورداشته آورده.دلم سیب زمینی زیر بُورخواست.رفتم؛چندتا سیب زمینی شستم و

تهه قابلمه نمک پاچیدم و

سیب زمینی ها رو _روی نمک ها؛ کف قابلمه چیدم،ده دقیقه بعد،انگار کنار آتش بُور نشسته ام*_*



****یه سری از اولیا های محترم، مشرف شدن کربلا،وهمچنین بعضی از دانش آموزان ...

کبلایی های عزیز؛

"زیارت همگی قبول!"

 لطفا_یک شنبه_ خوب دوش بگیرین،بلکم ویروس میروس ها کُشته شن و

باخاطری آسوده ؛ به سلامتی راهی اجتماع شین.


*****باباش گفت،سردار فلانی گفته ،واسه نمی دونم؟کی؟متاسفم،این همه کاغذ مصرف کرده ،که چی؟بشینیم نوشته های زن باراک رو بخونیم!!

به باباش گفت،زن باراک چیه؟بگو زن عمو میشل!

باباش گفت؛حسااااام؟خونه میریم که!؟

به باباش گفت:تصمیم دارم با عمه زندگی کنم*_*ومن غش رفتم:))



خلاصه اینکه ،

یه دم نوش پاییزی معرفی میکنم و

از حضورتون مرخص میشم،بله؛دم نوش انار منظورم بود.نصف اناردون شده+چند پر گلپر و

تکه چوب دارچین و

یه قاشق چای خشک.به مدت ۲۰ دقیقه روی کتری دم بکشه و

دم نوش پاییزی نوش جان تان!