<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو می خندی؛ پراز لبخند می شم.......

آرتور میلر؛

زندگی یک مبارزه است و تا زمانی که شما می جنگید،نمرده اید؛زیرا مردگان جنگی ندارند....."

.

.

.

.

.

.

خلاصه اینکه ،گر یک  نفست ز زندگانی گذرد/مگذار که جز به شادمانی گذرد؛یعنی آدم حین تناول ته دیگ،

یا به قول ما گیلک ها،پلّآسوخته ،می تونه به زندگی فکر بکنه و

توذهنش  نقشه خانی،یا خوانی کنه ،که چطور پیروزمند و

جزءنمردگان باشه*_*

بله،باید ،جزءنمردگانِ

زندگانی را؛

زندگی باید کرد؛ می بود/:

*میگم یه نمه  رنگ  ته دیگ ها؛ با موهای همسر آرتور سِتِ*_*نشده؟طفلی لبخندش گرفت/:

*دوست داشتین ،سمت پیوندها،اولین لینگ،ترانه ی  آرامش" عارف رو بشنوید.

پ،ن؛آبان ماهی های عزیز ماه میلاد تون مبارک❤

نظرات 12 + ارسال نظر
طاها شنبه 4 آبان 1398 ساعت 13:06

سلام
لبِ خنده اش را چیدم با بوسه ی لبخند

پ.ن: عنوان بسیار دوستداشتنی است و برای من ویران کننده.

سلام
خیلی خوش آمدید و
صفا آوردین

به قول جناب مشیری؛"تبسم های شیرین تو را با بوسه خواهم چید..."

پ.ن:....❤ان شاءالله همیشه سلامت و
پُرلبخند وآباد باشید بلا می سر

صبیره پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 16:30

نوش جونتون بانو جانچه ته دیگ خوش رنگی شده

بعلهههه تولد ابان ماهی های عزیزمونم مباااارک باشه
منتظر دهم آبان بودم که تبریک بگمیکم زودتر گفتم
ایشاالله سالم و سلامت و شاد و پیروز باشه

جوووونت سلامت صبیره جوووو نم❤❤❤❤❤❤
عزیز دلین.عزیز دلم


خیلی ممنون از لطف تون.منم از طرف چوپان و
سارا از شما تشکر میکنم و
ازجانب خودم ،روی بهتراز ماهتونو می بوسم و
خیلی ممنونت میشممممممم


خیلی خیلی از دعای قشنگی که کردین،ممنون و
سپاسگزارم❤❤❤❤❤❤❤

خدایا مراقب صبیره عزیز دلم گل دخترِ محجوبم باش

مهرداد پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 02:28

عجب ته دیگ خوش‌رنگی، لابد خوشمزه هم هست، نیمه شبی، الان ته دیگ از کجا بیارم رو سکو ،دلم خواست.
محمود هم ول کن سیگار نیست، آتیش به آتیش می‌کشه لامصب، معلومه از رنگ سیبیلش.

ای وایِ برمن خیلی ببخشید.

از دست شما کاکو گیاناول گریه مون آوردین ،حالا خندوندین.اجازه آقا؟ما دسمال کاغذی کم آوردیم

حیات خلوت دلم چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 20:31 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

باشه به جهت هم استانی بودن زیاد گیر نمیدهم

تی بلامیسر ؛خیلی خوش بامویی جَنِ قُربان

کاکتوس چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 19:58

من که عاشقش شدم
مخصوصا اونجا که میگه موسیقی بهم معرفی کن و این حرفا
سیاه سوخته تره نخام عالی بود
دلم می خواد کردی یاد بگیرم‌
اصلا یه اهنگ خاصی داره

هاااااا.موسیقایه که م پی بلی وه ک من توی دو اندبی ...

قابلی نداشت بلامیسرِ خوشه ویست گیانم

مه نیش به قُربان ئی دلت ئازیزه که م
فردا گپی شناسنامه و
کارت ملی بیار،باهم بریم واسه ثبت نام زبان کردی
ان شاءالله که ماموستا لطف کنن و
مارو بپذیرنوگرنه من گریه ام میگیره

بله،تلفظ واژه هاش یه آهنگ خاصی داره و
وقت شنیدن آدم ماتش می بره

کاکتوس چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 18:49

راستییییییییییی
راستتتتتی راستی
این اهنگ بگوش که کردی هی عکس میزاری
خیلی باحاله
وه‌ره‌وه از نوید زردی

به به
به به
با روشنایی ماه برایت نامه می نویسم
هه تاکو دییته وه ترپه ی دل ئه ژمیرم

لطفا بازم ازاین کارا بکنین و
راستیییییییییییی
خیلی مرسییییییییییییییی

کاکتوس چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 18:47

پلاسوخته رو عشقه
به به
اهه اهه پرید تو گلوم

عزیز د❤لین.
پلاسوخته تره نخام
سیا سوخته تره نخام....اهه اهه

حیات خلوت دلم چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 17:45 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

همین ... طیب الله انفسکم... جولب ندادین اااااا

بله.سال ۸۸ کتاب دا رو خوندم.
خیلی خوش اومدین

๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑ چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 10:18 http://easa.blogfa.com/

با خودت تکرار کن تکرار کن تکرار کن
عشق چیزی بیش از این تکرار در تکرارهاست

مرتضی ابراهیم پور

....❤
خیلی ممنون از حضور شما

شادی چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 09:39 http://shadi-shadi.blogsky.com

#جان_دل
#ارامشم


بانوی شعرهای من.....

پاییز امسال هم هوایش بهاری بود

گلهای رز و شمعدانی باغچه ی خانه ی مان
پر از گل شده
امشب گلها را چیدم و درون گلدان گذاشتم
گلدان را در کنارم میگذارم
تا وقتی که چشمهایم را روی هم گذاشتم
و خوابم برد
درون خوابم که آمدی
آنها را تقدیمت کنم
میترسم مثل هرشب زود بروی
و نتوانم به باغچه بروم و
گلی برایت بچینم

حتی گل ها هم ؛
امشب منتظر آمدنت هستند

#❤
#
سپاس بیکران شادی بانوی عزیزم

بابک چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 08:07 http://babak59.blogfa.com/

با " لام ِ" لذت


عشقم را دار زدی ...

با "د" دوست دارم

دورم زدی ...


از این همه کشتار و زرنگی چی بهت می رسه که

یه عمره می چرخی و فــکر می کنی خـودت ،

مرکـز این دایره ای ....!

ممنون از حضور شما

سعید چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 07:53 http://www.ghadirinews.ir

سلام جالب و زیبا بود برای اول صبح

سلام .مرسی از لطف تون.و ممنون که
اول صبحی منو شُکه کردین:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد