<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

 همه هستی همگام با انسانی است که در

راه هدایت گام بر می دارد!


امام موسی صدر

نظرات 9 + ارسال نظر
کیهان دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 08:29 http://mkihan.blogfa.com

این جواهره را کی دزدیده؟
حال آبجی گلمان چگونه است؟دلتنگتان هستیم اساسی
و همچنین زکام گرفتیم بد رقم هم من و هم امیر من عطسه می کنم اون سرفه بعد اون عتسه من صرفه همینطور نت عوض می کنیم!
راستش انگار هم قرار نیست از دست این ویروسهای به قول شما وارداتی خلاص بشیم!
نسخه های دکتر هم انگار افاقه نمی کنه!
مرسی خاخور عزیز تر از جان باز هم بگم که دلتنگتم

برام سواله؟وجدانن؟کی دزدید؟به نفع کی بود؟که دزدیده بشه؟

شکر خدا خوبم.ممنون از احوالپرسی شما❤

امیدوارم خیلی زود،سلامتی جایگزین کسالت شما و
امیرجان و
پدرجانم و
همه بیماران بشود....



ممنون از همه لطفت،برار جان❤

حیات خلوت دلم یکشنبه 5 آبان 1398 ساعت 20:04 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

ممنون از تجویز سرماخوردگیتون... شمال و هوای عجیب وغریبش

خواهش میکنمان شاءالله که زودتر خوب بشین و
هیچ گونه عوارضی نداشته باشین...

ماها به آب هوای گیلان عادت داریم.فقط این ویروس های وارداتی خیلی مزاحمند

هنرمند یکشنبه 5 آبان 1398 ساعت 15:26 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و درود دوست ارجمند
احوالات شما؟
اینجا بارونه و بسیار هم دلنواز
منم درکنجی از اتاق ،کنار پنجره ی خیس خورده
قلم بر دل سپیدی کاغذ میزنم ،هر چند دل غمگین است اما دلنواز می نویسم

سلام و درود بر شما ماموستای عزیزو
گرامی
ممنون از احوالپرسی شما.شکر خدا،خوبیم.ان شاءالله شما و
عزیزان تون خوب وسلامت باشید

الهی شکر.امیدوارم بارش ها پراز خیردبرکت باشه دلتون شادو
ایام تون همیشه دلنواز...

کیهان شنبه 4 آبان 1398 ساعت 15:31 http://mkihan.blogfa.com

hddddddd
اییییییییییییییی جان!چقده من از این کلمه هلک هلک خوشم میاد
میگما؟
آدرسی چیزی از این امامه داری بدی بریم خدمتش چن تا سیگار با هم دود کنیم و کمی گپ و گفتگو کنیم؟
اخه یه جورایی ما از ادمهای سیگاری خوشمان میاد انگاری روی هیچ چیز تعصب نمی ورزند!


چرا !چرا!
خیلی ام می ورزن،و تعصب شون منطقیِ
هااا.
خودمم خیلی دوست دارم .که امام موسی صدر رو پیدا کنیم.ویک گپ و
گفتِ دودی .اون مدل دودی که مثالِ مه غلیظ می مونه.داشته باشم.اما...افسوس و
صد افسوس ،.....
لعنت.لعنت به دزدانی که همچین جواهری رو به سرقت بردن

کیهان شنبه 4 آبان 1398 ساعت 07:40 http://mkihan.blogfa.com

درود بر خاخور جانمان با هزاران احترام
راستش این جمله جای مناقشه بسیار دارد!
زیرا هر نحله فکری (می توانستم به جای نحله فکری چیز دیگری بنویسم که ننوشتم بخاطر حساسیت بر نینگیختن) هدایت را فقط و فقط بر مبنای آموزه های خود می داند ولا غیر و بقیه را در راه ضلالت!!!
بنا بر این بنظر می رسد که صراط های مستقیم فراوانی وجود داشته باشد!
دلتنگتان بودیم خاخور عزیز تر از جان

درود بر شما امیر کیهان برارِ عزیزمان با هزاران احترام متقابلجانتان سلامت و
دلتان خوش ❤


جمله شما هم جای مناقشه بسیار دارد.ولیکن به قول امام موسی صدر،" گاهی اصلا سیگار نمی کشم،و گاهی زیاد می کشم."بنا براین مقصود یکی ست و
کعبه و بت خانه
بهانه است .با هم بخونیم؟خوب."از میکده هم به سوی حق راهی هست!!"!که با این اوصاف اسرار ازل را نه شما دانی و
نه من.که یعنی حِلک و هِلک ،کی میره دنبال پژوهش برار جان

مرسی از لطفت تون برار جان تانزنده سلامت باشی همیشه

مهرداد جمعه 3 آبان 1398 ساعت 23:21

آقا خیلی حرف خوبی زدن،
عجب، جالب بود.
درود خدا بر امام موسی صدر.

بله.آقا خیلی کار درسته!کاکو گیان
درود خدا بر شما نیز هم.

سپاس از حضور شما

کاکتوس جمعه 3 آبان 1398 ساعت 08:18

دوست دارم ولی با ترس و پنهانی که
پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی
دوست دارم راغب
اهنگ بارونشم خیلی قشنگه

دوسِ ت دارم
دوسِ ت دارم:ولی با ترسِ پنهانی

دل م رنج عجیبی می برد: از دوریت اما...❤

خیلی مرسیییییییییی
بله،خیلی قشنگه و
بازم ازاین کارا بکنین لطفا

شادی پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 21:53 http://shadi-shadi.blogsky.com

عصر پاییـز باشد
من باشم و دلتنڪَۍ و یڪ فنجان
چاۍ داغ ،
یڪ دنیا عشق سرخ
یڪ بغل برڪَ زرد
و
یڪ خیال نارنجۍ
واۍ اڪَر تــــو هم بودۍ
چه محالِ شیرینۍ
#سیده_مریم_موسوۍ

درود و
سپاس:شادی بانو جان

حیات خلوت دلم پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 21:03 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

خیلی ممنون

شیمی معرفت قُربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد