<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

نانا

                

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 10:45

مادربزرگ مهربونی به نظر میاد.

بله.وانگار تراش الماس دیده اس،یعنی بامش بیشِ.‌...کاکو گیان

کیهان چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 08:00 http://mkihan.blogfa.com

دلم اینجور مادر بزرگی خواست....
افسوس که نیست!افسوس
آخیش چه خوبه داشتن یه مادر بزرگ اینگون که کنارش بشینی و از قدیم برات حرف بزنه و .....
مرسی خاخور جان .بهترینها را برایتان آرزو می کنم

راستش یه مدتی هست،اَجی (مادربزرگم)خیلی کم حرف می زنه.پنج شنبه ی گذشته دادا رو فرستادم واسش سبزی و
باقلی و
لوبیا بگیره،که سرگرم شه و
درحین پاک کردنش ازش سوال بپرسم و
به حرفش بیارم.سبزی پاک کردیم،باقالی ها و
لوبیا ها رو:اَجی در حین پاک کردن،ریز ریز اشک ریخت وقربان صدقه ی دادا رفت...❤

آره والا.خیلی خوبه مادربزرگ داشته باشی،کنارش بشینی...هیچ حرفی ام نزنه،باز هم خیلی خوبه ...
ناگفته نماند که:کنار اجی یاد شما و
صبیره جان و
کاکتوس جان و
کاکو مهردادو.....❤ کردم.
ممنون از شما و
حضور عزیزتان

صبیره سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 22:30

منم دلم براتون تنگ شده بود بانوجانم

اینجا رو هر روز هستم..به یادتونم عزیزم
یکم مریض احوال بودم اما الان خوبمشکر خدا

فداتون بشم عزیزمعزیزین

جااااانت سلامت و
دلت خوش،عزیزم❤❤❤❤❤❤❤❤

مرسی بلامیسرمرسی که هستینقربان قدم تون

ان شاءالله که همیشه خوب و
خوش و
سلامت باشیدالهی شکر که خوبین

خدا نکنه.خدانکنه.خدانکنهزنده سلامت بمانی جانِ قُربان

صبیره سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 21:38

چه نرگس های زیبایی

دلم براتون تنگ شده بود
دادا پرسید،صبیره خانم چرا نیست؟
عزیز دلی❤صبیره جوووونم

حیات خلوت دلم سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 19:12 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

ان شاالله با دعای شما...

با توکل به خودِ ارحم الراحمینش:ان شا ءالله،الهی آمین...

کاکتوس سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 16:26

در ادامه پست قبل
می خواندم این جک را

‏یه مدل هوا تو شمال هست
که بهش میگن "گی به دِله هِوا".
یه هوای کاملا بلا تکلیف.
نه صافه نه بارونی, سوئیشرت و کاپشن نپوشی یخ میزنی و اگه بپوشی هم خیس عرق میشی

روح منی
کاکتوس جان
بُت شکنی
کاکتوس جان
اون همه لشکر آمده
به عشق کاکتوس آمده
خدایا
خدایا
تا انقلاب مهدی
کاکتوس مو نگاه داااااااااااااار

+

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد