<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 10:53

معصومیت در عین محرومیت.

...بله.درست می فرمایید کاکو

کاکتوس شنبه 11 آبان 1398 ساعت 18:28

تازه گوش کردم
هی
چی میشه گفت

میشه گفت:"این بود انقلاب مستضعفان؟"

احسان جمعه 10 آبان 1398 ساعت 22:36 http://Www.daftarcheyadasht.blogfa.com

ممنون لطف دارین , همانند این بچه با پفکش

خیلی ممنون از حضور شما.بچه خوبه.ولی هیشکی نباید پفک بخوره

کاکتوس جمعه 10 آبان 1398 ساعت 21:41

ای خدا
چه نازه
پست قبل هم عالی و قابل تعمل و سنگین و امااز عقده مادر و این حرفا

خدا حافظ و
نگهدارتون باشه

نازو
معصوم
خیلی مرسی از لطف تون

چه عرض کنم والا.یه وقتی دوتا مرغ وقت رو تخم نشستنش شد.اجی زیر هرکدوم ۱۵ تخم گذاشت.
جوونم براتون بگه که،
وقت جوجه ازتخم دراومدن شدو
طبق معمول،مرغ مادراز رو تخم بلند شد،که بره توی تشت آب،پرهاش رو خیس کنه،بیاد روی تخم ها بپاچه.که توی مسیر شال پدرسوخته مرغ مادرو
یه لقمه اش میکنه و
تخم ها رو دوتا یکی میکنن و
جوجه های مادرمرده،میرن زیر بال و
پر اون مادر مرغه و
درکنار مابقی جوجه ها بی هیچ تبعیضی بزرگ میشن...
اونوقت....

خدا میدونه چقدر از اظهارات مادر بچه های عادل حداد ،خجالت کشیدیم.
وچقدر متاسف شدم.وچقدر دلتگ شدم...و برای مادرهایی که بچه هاشون به توپ بسته شدن دلم جزغاله شد....
بله،امان از عقده خود بزرگ بینی و
اون حرفا

کیهان جمعه 10 آبان 1398 ساعت 18:32 http://Mkihan.blogfa.com

برای پست قبل.
تواضع ز گردن فرازان نکوست
گدا گر تواضع کند خوی اوست
مرسی ابجی جان دلم برات تنگ می شه

تواضع گر چه محبوب است و
فضل بیکران دارد
نباید کرد بیش از حد که هیبت را زیان دارد


مرسی از شما و
حضور عزیزو شریف تان

خیلی ممنون از لطف شما برارجان:سلامت و
تندرست باشید همیشه

کیهان جمعه 10 آبان 1398 ساعت 13:12 http://Mkihan.blogfa.com

خدا را شکر که حال پدر خوبه مرسی که خبر خوش دادی.
معده درد هم ربطی به سیگار نداره مقداری استرس و کم خوابی د مقداری هم نوع تغذیه
به این نوع میگن بیماری های سایکو سوماتیک فط ارامش و خواب راحت بدون استرس البته با شکم خالی هم بهتره سیگار نکشه و کافیین و چای پررنگ نحوره تا مدتی از ادویه هم کمی پرهیز کنه مخصوصن زرد چوبه
عاشق ابجی گلم هم هستم

خیلی ممنون ازلطف و
مرحمت شما:
والا فوت خاله یه طرف.اتفاقی که واسه حمیدافتاد ...
بگذریم
میدونید امروز بهم چی گفتن؟
گفتن :ماجان؟16 آذر رو بهم یاد آوری کن!
منم گفتم ،چشم.تو دلم گفتم،خدایا؟یعنی 16 آذر چه خبرِ؟که دلم طاقت نیاوردو
گفت،ازشون بپرس
پرسیدم:باباجی؟۱۶ آذر؟یعنی تولد ِ؟لبخند زدن و
گفتن:آره.تولد دوستمه!گفتم بهم یادآوری کنی بهش تبریک بگم.
وبعد گفتن:البته یادم می مونه،محض اطمینان گفتم بهت


برای نکاتی که متذکر شدین خیلی ممنونمممممحتمن مامان رو در جریان می زارم
مخلص برار عزیزمم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد