<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به دو چشم مست خونی:تو چنین شکر چرایی؟...

 

 و من

آنقدر تو را  دوست می دارم؛

که نمی دانم ،

کدام کلمه سرآغاز آفرینش آدمی ست.


.

.

#سید علی صالحی

.

اَجی قبلا گفت بود؛خواب ها تو _واسه آب جاری _تعریف کن.

لب حوض نشستم.

شیرآب و

وا کردم و

گفتم:در گرگ میشِ سپیده دم .شیار و دژوار می خواند.

من ؟کجا بودم؟که روی سنگ ریزه های کف رود_مانندى :زانو زدم و

های های می گریستم؟.الله اعلم.

می خواستم _رو به آسمان بلند_ چهره بچرخانم.سر بلند کنم..که پناه ببرم.که بگویم:....

بگذریم.

....

....

......

چشمم  رو  حباب ها و

جوشش آب  قفل شد.پلک هام سنگین شدن.خوابآلود شدم.دلم خواست ،یک دل سیر_همون جا بخوابم .سر بلند کردم:که خواب از سرم بپره.با قارچ ها چشم تو چشم شدم:)

***

ایشون همون گوشه کنارا بودن.گفتم،جان خودت و ایل وتبارت: تکان نخوری یا.یه بار،یکی از فامیلای پدرسوخته ات_از پشت پای ما رد شد،دو روز_ حنجره مون درد می کرد.*_*

****

***وبعد...:شیر آب و

بستم.خیره به نسترن...خوابم رو تو ذهنم مرور کردم....


پ.ن:بدون شرح!

پاسخ به پیغام:

ممنون از شما دوست عزیز.راستش خوابهام مثال یه نشونه می مونن.واکثرا منو با مسئله و

اتفاقی ،به قول اَجی،واخب=خبردار میکنن.

وخب...منم آدمم.یه آدم خیلی معمولی...واین یعنی خیلی وقتا کم میارم.وبدین جهت_پس از  تجزیه تحلیل خواب=افت فشار و

درمانگاه و....باقی ماجرا.

بگذریم.

ممنون بابت لطف شما.در پناه خداوند شما و

همه دوستان عزیز،به اتفاق عزیزان عزیزتون سلامت و

سرافراز باشید همیشه....❤




نظرات 9 + ارسال نظر
صبیره دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 20:40 http://❤❤❤❤❤

سلاام بانوجانم❤❤ حالتون خوبه؟

چه زیبا هستن تصاویر❤❤❤
خوابتون، انشاالله خیر هست❤❤❤❤❤❤
سالم و سلامت باشین در کنار خانواده❤❤❤❤❤❤

سلام به روی بهتراز ماهتونجووونت سلامت و
دلت خوش وخُرم عزیز دلم❤❤❤❤❤❤❤
شکر خدا،بهترم.ممنون از احوالپرسی تون :عزیزدلم❤❤❤❤❤

مرسی از لطف های بسیارتون❤❤❤❤❤❤
ان شاءالله....الهی آمین❤❤❤❤❤❤

سپاس بیکران
شما هم در کنار خانواده سلامت و
سرافراز باشید همیشه❤❤❤❤❤
دوستتون دارم صبیره بانوی محجوبم❤❤❤❤❤❤❤❤

کیهان دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 11:38 http://mkihan.blogfa.com

هان چی؟خاطره؟قورباغه...
آها بر می گرده به دوران کلاس سوم ابتدایی
قورباغه را غلط املایی نوشتم و املام شد نوزده!!
راستش هنوز هم نمی دونم قورباغه نوشته می شه یا غورباقه؟
اینه که هیچ وقت نتونستم این غلط املایی را یاد بگیرم و اون نوزده هم هنوز سردلم مانده
حالا می خوای یه جک راجع به غورباقه یا قورباغه یا غورباغه یا قورباقه...ای بابا اصلن بی خیال
اگرخواستی جک در مردش را برات بگم
آره جان داداش آبجی گلم

آخی.کلاس سوم ابتدایی.
منم نمی دونم؟با کدوم قورمی نویسن.به نظرم درستش اینه بنویسیم،بورباغه.بورباغه ها وآواز خوششاندربرکه

نه.نه.اصلا جک دوست ندارم.بجاش خاطره و
خاطرات خنده دار خیلی دوست دارم.مثلا تو مسیر رفتن به دبستان،قورباغه ها دم جو بودن و
به محض دیدن ماها،شیرجه می زدن تو آب.وآب جاری می پاچید تو هوا و
سرو صورت هرکسی که نزدیک رودخونه بود...
خلاصه مسیر رفت و
برگشت به دبستان پراز جک و
جانور بودو
شیطنت های خوش.مثلا؟توی آبچاله ها راه رفتن....والبته که من مراقب لباس هام بودم.وبچه ها لج شون میگرفت،با این همه شیطنت چطوری بدوراز گل ولای می مونن

جانت سلامت و
دلت خوش برار جان
ممنون از حضورتون

صحرا دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 11:04

خیر باشه عزیزم. روحم تازه شد از حرفهای زیباتون

ان شاءالله...الهی آمین
سلامت باشید صحرابانو جانِ عزیزدلم❤لطف دارین شما❤خیلی ممنون از حضورتون :خیلی خوشحالم کردین بلا میسر

کیهان دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 08:36 http://mkihan.blogfa.com

ای بابا آبجی جانم افت فشار دیگه چرا؟یه دو پرده خواب رنگی که این همه افت و خیز نداره که!
افت فشار شما هم شده مثال افت فشار آب شرب مردم خوزستان که لب دجله و فرات و کارون اند و خود تشنه لب
یا افت ولتاژ برق که سد و نیروگاهای ریز و درشت هست و لی اینجا درست مثل فشار شما که با یه خواب نیمه رنگی چنان بالا و پایین می ره این ولتاژ که یخچال جنرال الکتریک نه نه عدول نیم سوز شده واحتیاج به تعمیر مجدد!!
آره آبجی جان
ببین /؟داداش کنارته همیشه هروقت که بخوای خوابهات را هم برای خودم تعریف کن حالا ما یه ریزه شبیه آب روان که نه اما همویجوری دیگه بگی خوبه
راستی اون قارچ چی بود؟
اونها هم جز خواب بودن؟قورباغه چی؟
یه خاطره از قورباغه برات بگم!!!
بگم؟
اگر گفتی بگو می گم

جان تان بی بلا.اون قارچ ها تو بیداری،اون ور حوض بودن.اون قورباغه از استخر دراومده بودو
اون ور ترِ قارچ بود.
طفلی مرمان جنوب....خوزستان....و طفلی سارا.چرا؟چون باباش میخواد تبعیدش کنه خوزستان.چرا؟تا بیشتر قدر نعمتمات گیلان زمین،خصوصا آب رو بدونه.من هم گفتم،طفلی مردمان جنوب،که وقتی حکم تبعید اجرا بشه.همون یه چیکه آب هم...

حالا با این احوال گیج و
ویج،هلک هلک راه بیفتم تو بازار ؟دنبال قطعه ؟اونم تو بلبشوی بازار تحریم؟اونم قطعه الکترونیکی تو رنج پیکو فاراد،نانو فاراد، میکرو فاراد؟


بله،بفرمایید .و بگویید .که ما خوب گوش می گیریم، خاطره ای از قورباغه را




خیلی ممنون از حضور عزیز و
شریف شما

حیات خلوت دلم یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 22:08 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

عه پس کم توجهی از من بود

بله:اینجوریاس

حیات خلوت دلم یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 21:51 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

توجه نکردید این صدای منِ بودااا

معاذالله.منو بی توجهی

حیات خلوت دلم یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 21:37 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

عکس ها بسیار زیبا

بسیار سپاس

کاکتوس یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 17:03

چه ابشاری راه انداختی
نسترنو اب برد که
انشاء الله خیره
نگران نباش
چه قارچای قشنگی و
قورباغه ی شیطونی

انشاءالله...الهی آمین❤

فکر کنید؟کنار آبشار لالا بکنین و
بورباغه ی شیطون باید و


مرسی از حضور و
نظر لطف تون
اونقدر برگ گردو ریخته کف حوض،که همونجا کود برگ تبدیل شده و
خروجی حوض،فقط آبو میبره و
احتماله ریشه زدن نسترنِ زیادِ

کیهان یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 13:12 http://mkihan.blogfa.com

خیره انشالا
خوابت آشفته مباد
البت آبجی جان ما که نفهمیدیم چی گفتی بالاغیرتن در حد همان سیکل اول بگی شاید یه ریزه حالیمون بشه اما اینگونه فلسفی ...نع ..نچ سختمان است فهمش
آره قربونش اینقده نپیچون
صاف و پوست کنده دوکلوم بگو ما هم حالیمون بشه
اونوخ برات تعبیر می کنیم در حد دانیال نبی و ابن سیرین
فدایی داری آبجی جون

ان شاءالله....الهی آمین❤

خیلی مرسی امیر کیهان برارم


جانت سلامت و
دلت خوش برار جان❤


حرف زدن و
تعریف کردن سخته .خصوصا الان که تمرکزم بهمه و
حوصله ی یه کلوم حرفم ندارم.والبته خیلی خشمان آمد،حرف از پیچوندن بمیان آوردین و
چیزه،
نع.نچ.سختتان نیست.ومن صاف و
پوست کنده عرض کردم و
شما هم تعبیر فرمودی:خیره انشالا
آره قربونش ،آبجی دشمن تونو بپیچونه

خدانکنه.زنده سلامت باشی داداش جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد