<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 10 + ارسال نظر
افق چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 08:00 http://Ofgh1395.blogsky.com

من فندقو رو طبقه اولش دیده بودم ولی فکر نمیکردم تا اونجا ادامه پیدا کنه

الهی
این شیطنت های شیرین ،
نوووووش جون تون
خدایا شکرت،
الهی شکرت

مهرداد یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 00:12

شیطونی برا خودش.
اون ناظر کیه اونجا؟
آدم کمی نگران می‌شه.
⁦:-\⁩
انار خوردیم امروز و شیرین بود هنار ریجاو هم خوشمزه است.

همیشه پای خواهر درمیان هست،اون خواهرشه کاکو

این نگرانی طبیعیه و
خاطر شما جمع،بچه های شیطون خیلی بلان

نووووش جون تون

انگار ریجاو انجیر هم داره و
به گمانم خیلی خوشمزه است...

بهامین چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 02:38

سلام باران جانم
دلم‌تنگ‌شده واست
خوبی عزیزم
دوستت دارم

سلاااااام
سلام به روی بهتراز ماهتووون:جان دل بارانشیمی جان بی بلا تی بلامیسررررر

فداتون بشم.منم دلم واستون خیلی تنگ شده بود و
خیلی دوستتون دااااارم

ممنون از حضورتون و
احوالپرسی تونخیلی خوش برگشتین
شکر خدا خوبیم،الهی که شما هم خوب و
خوش سلامت باشید

حیات خلوت دلم سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 20:38 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

شما بزرگوارید...

چه جالب ما هم به مادر بزرگِ خدابیامرزمون میگفتین اَجی...

شما عزیزِ بزرگوارید ❤

خدا رحمت کنه اجی شما رو.روحش شاد❤

حیات خلوت دلم سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 19:37 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

چقدر خوبِ که سر نماز یکی مثل شما دعام کرده...شما بهترینید... واقعا واقعا ممنون

شما هم بهتریندو
من آرزومندِ بهترین ها از خوبی و
خوشی های بسیار برای شما و
خانواده محترم تان هستم❤❤❤

احسان سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 18:29 http://Www.daftarcheyadasht.blogfa.com

حالا کچل که نیستم

خدای من:)))
خوب،طبیعیه کچل نباشین....

احسان سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 12:52 http://daftarcheyadasht.blogfa.com/

این کودک درون یخچال دیگر کیست ؟

ممنون از شما ، دوماد تپل باشه اشکال داره ؟

دقیقا داره میره ستون سقف اول که 4متره رو خاموت گذاری کنه

از نوادگان اینجانب می باشند

قربان شما،نه والا،کچل هم باشه نور علی نورِ

ان شاءالله که ضوابت خاموتگذاری رو رعایت می کنن


خیلی ممنون از حضور شما

بهار شیراز سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 10:50

وروجک شیطون...یاد کوچیکی های مهندس افتادم. پسر عمو یه شیشه عطر گران قیمت برای روز زن برام خریده بود. من رفتم خیابون و برگشتم، دیدم عه تمام کوچه که بوی عطر منو میده...نگو مهندس بلاااااااااااااااا

خدا حفظ شون کنهپسر کو ندارد نشان از مادرِ شیطون بلاااااااااا

سلام و
درود بر شما بهار بانوی شیرازخیلی خوش آمدیدو
صفا آوردین و
فدای خودتو و
خاتون جان بشم
جونم براتون بگه که،ایشلا نوه هاتونم به خودتون بره
بابا بزرگ عطرگرون قیمت بخره و
تمام محله بوی عطر مامان بزرگ

حیات خلوت دلم سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 09:33 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

ممنون از حُسن توجه سرکار خانم....


خیلی خیلی خوشحالم بابت پیدا کردن همشهری یا هم استانی خون گرم؛ مذهبی و منطقی مثل شما...


بابت تعاریفتون هم شرمندم کردید...


بقولِ دهه هشتادیا یا هیولاهای دهه ۹۰

مرسی که هستی...



یاحق

درود و
سپاس بیکران از این همه نظر لطف شما.درپناه حق ❤

کیهان سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 07:45 http://mkihan.blogfa.com

درود بر خاخور جانمان با بهترین آرزو ها برای شما و عزیزان عزیز ت از جمله پدر جان
این افت ولتاژ... ایییی ببخشی افت فشار تان چطوره؟بهتر شد؟
خوب خوب خدا را شکر
و دیگر اینکه ببینم این بی بسملا ممکنه خطری براش پیش بیاد و با پس کله از درون یخچال بیفته بیرون! یا در روش بسته بشه و افت دما بگیره .ای بابا یکی اونو از درون یخچال بکشه بیرون نگران شدیم!

درود بر شما امیر کیهان برار جانمرسی از آرزوها و
دعاهای گرابهایتان..❤خداوند شمارو هم سلامت نگهدار باشه


بله،شکر خدا بهترم.والبته دروغ چرا؟ اگه فرصتی پیش بیادو
بریم یه چرخی تو جاده پرپیچ خم بزنیم و
لختی شرابِ آدرنالین سرعت نوش کنیم:مستی بر ما حایل می شودو
مکرر عنوان میکنیم،افت ولتاژ کیلو چنده؟


بله،الهی شکر،خدارو صد هزار بار شکر


آخی
چطوری دلتون اومد بهش بگین،ب بسم الله.

نگران نباشید لطفا.ایشون بچه گودزیلاهه و
باید دس شیطونو از پشت ببنده
ببینید؟چقدر قشنگ ،یه دستی مشغول وارسیِ

ویک روز دادای ما ،کِشو های دلاور را پله کان درست کردو
اواسط پله،دلاورو
آینه چپو شدن و
منی که توی آشپزخونه بودم،با صدای مهیب بدو رفتم تو اطاق و
آینه رو برداشتم و
دلاور از روش بلند کرد:تا منو دید گفت.دِریه نکنیها=گریه نکنی ها.خالِ مون=حال مون خیلی خوبِ.ومن نمی دونستم بخندم؟...


خدایا شکرت❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد