<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 9 + ارسال نظر
مترسنج چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 22:25 http://dar300metri.blogsky.com

بازی با احساسات +۱۸ ملت
ممنون از حسن سبیقه شما در انتخاب آب و رنگ های دنیای سیاه

خیلی خیلی ببخشید ،دادا مترسنج.

خیلی ممنون از شما و
حضور عزیزو
شریف تان

مهرداد چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 08:26

ممنون ،دلمان ضعف رفت.
خیلی پر و پیمونه ، آفرین. خوشمزه هم باید باشه⁦^_^⁩
فکر کنم کلی انرژی داشته باشه و قوت.

خیلی عذر میخوام

این تصویر از نتهالبته املت درست میکنم شاهکار،یه لقمه اون خامه عسل و
اون یه دونه گردو،یه پر پرتقال دوس دارم.والبته چای باید باشه

اشاره به انرژی و
قوت داشتین،یادم اومد دایی جان گفته بود.بعد همچین صبحونه
یه کشتی گیله مردی می چسبهوقطعا پیروز میدانم.منم با لحن جناب عامل گفتم،خدا قوت قهرمان

مامان نرگس سه‌شنبه 21 آبان 1398 ساعت 08:52 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

چقدر تو این تصویر زندگی موج میزنه

لحظه لحظه های زندگی تون پراز خوشی های بسیاررررمامان نرگس جان

کاکتوس دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 19:27

پست قبل بسی بسیار زیبا بود

خیلی مخلصیم و
خیلی مرسی بابت حضور و
نظر لطف تون

میم! دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 16:40 http://www.nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود حضرت باران
خوب هستین ان شاالله؟

مطلب ما اشکهامان را فشاندیم ، دلم رو هوایی کرد
یک مقدار دلمان گرفته گشت!
به قول سایه:
باغ ، حسرتناک بارانی ست ،
چون دل من در هوای گریه ی سیری...

لبخندتون مستدام ، تن تون سلامت

سلام و درود فراوان دکترمیمِ همیشه عزیز و
گرامی

خیلی ممنون از احوالپرسی توشکر خدا خوبم


بابت هوایی شدن دل و
یک مقدار دل گرفتگی خیلی عذرمیخام

وممنون بابت نقل قول بیت دلنشین:

باغ ،
حسرتناک بارانی ست؛
چون دل من در هوای گریه ی سیری....

احسنت بر تشخیص شما و
وجدانن یک دل سیر گریستیم و
مردشریف نیز هم....


سلامت باشید بلامیسر
تن تون سلامت ،دل تون خوش خُرم
وخیلی خیلی ممنون از حضورعزیزو
شریف تون

حیات خلوت دلم دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 13:43 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

وای من مُردم...


خداییش ضعف کردم... این عکس با روح و روان هر شمالی و غیرشمالی بازی میکنه...

خدا نکنه ،دور از جون تون

خیلی ببخشید واقعا قصدم ضعف کردن و
بازی با روح و
روان نبود،تماشای تناولی با اشتیاق بود.

کیهان دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 10:22 http://mkihan.blogfa.com

همیشه کار هست و همیشه هم وقت هست برای کار های معوقه
در حال حاظر آن کاری که دوست داری و مایلی را انجام بده همین و بس
مواظب آبجی ما باش

از راهنمایی های شما خیلی ممنون و
سپاسگزارم:امیر کیهان برارم

هممم!بزا فکر کنم؟
خب .امروز دوشنبه اس.هم اکنون آسمان ولایت ما آبی آراج روشنِ.و هوا محشرِ...❤در حال حاظر دوست داشتم و
مایل بودم،می رفتم دوشنبه بازار سیاهکل.بین مردمان سیاهکلی.توی بازار روز،گشتی می زدم و
از شنفتن گویش و
مراودات و
رونق بازار شون،از عطر بوی سبزیجات و
میوه جات و....
لذت می بردم و
تو دلم زنده باد زندگی میگفتم

به روی چشم. ماجان قول میده دست آبجیِ امیرکیهان و ول نکنه و
تو بازار گُمش نکنه.یه کم سفارش منو به آبجیتون بکنید خیلی ام ممنون تر میشیم

اسماعیل بابایی دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 09:27 http://fala.blogsky.com

مفصّل!

من از "مفصّل "این نکته مجملی گفتم...


خیلی ممنون از حضور عزیزو
شریف شما

کیهان دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 08:47 http://mkihan.blogfa.com

درود بر خاخور جان خوش سلیقه و خوش ذوق و همچنین یه نمور خوش اشتهایمان.دلتنگتانیم اساسی
یه چی بگم؟خوب... راستش من هم به حاشیه های میز غذا بسیاربیشتر اهمیت می دم تا به اصل خوراک و شما در این زمینه کم نظیر هستی
حالتون بهتر شد؟خوبه خدا را شکر

درود بر شما و
جان تان سلامت و
دل تان خوش.مرسی از همه لطف و
محبت تون

لطف شما بسیارِ و....
بله:بیشتر ازیه نموره خوش اشتهام
راستش حلال زاده به داییش میره و
با این اوصاف ماها خیلی به دایی هامون رفتیم



خیلی خیلی ممنون از احوالپرسی تون.بله شکر خدا خیلی بهترم .ولی حوصله ی کارای معوقه رو ندارم.


خیلی ممنون از حضور عزیزو
شریف تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد