<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرحِ با شرح!

دیروز منزل آقاجان مهمان داشتیم.حاج آقا و

حاجیه خانم:با کلی سوغاتی، از زنجان تشریف آورده بودن.

ازمیان سوغاتی ها:

چند شیشه ترشیجات مختلف بود.

دلم خواست برم و

یک به یک در ترشی ها رو باز کنم و

ازعطربوش متوجه ی لپ کلام ترشی ها بشم....

منتهی مراتب:نای شش متر رفتن و

رسیدن به شیشه ها رو نداشتم...

به مامان گفتم:لطف کن و

در ترشی ها رو بردار...که عطرشون پخش هوا شه...

مامان هم لطف کردن و

دلتون نخواد:به به!چه عطربویی....

حاجیه خانم زحمت کشیده بودن و

ترشی ها رو با سرکه ی  سیب وانگور های باغ شون تهیه دیده بودن و

عطر شاهکاری داشت....

بله،ما سر مون بره ،قول مون نمیره و

با این حال نزارو

فشارِ ارتفاعِ پست مون،لب به ترشی ها نزدیم...

نشون ب اون نشون:یه قابلمه باقالی پختن ،همراه سُماق و

نمک وگلپرو:سرکه تناول کردن و

ما عطر خوش استشمام نمودیم....

حالا گفتم:یه توضیحی بنویسم،که نگین از چای گل پهلو،پست های رو به بالا،یهو بدون شرح ،همچین تصویر؟...

به قول عزیزی،

دِ تورا بوم برا *_*


پ،ن:

راستی؟بلاگفا هنو آزاد نشده؟ما که نمی تونیم به بلاگفا ورود کنیم/:

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان نرگس دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 11:16 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

وای من عاشق ترشی هستم.
امسال بیشتر از 7 مدل ترشی درست کردم.

نوووووش جون تون
مام عاشق این عشق ممنوعه ایم
دست شما درد نکنه و
به شیرینی وجود عزیزان:7مدل ترشی رو تناول کنیدو....

کاکتوس دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 09:14

به به
ایشالا زود خوب میشی


عزیزین❤
مرسی لز لطف و
محبتتون

مهرداد شنبه 2 آذر 1398 ساعت 23:27

تصاویر عالی بودن
واینکه ان‌شاءالله میزون بشین.

زور سپاس له گشت لطف و
محبتتان

ان شاءالله...
خیلی ممنون از همه لطف و
مرحمت شما

صبیره شنبه 2 آذر 1398 ساعت 18:32

سلاااام
به به چه عطر و بوییم داشتن

بانو حالتون خوبه؟؟ فشارتون میزونه؟؟


میدونین که امروز نت درست شده... الانم همه چی درسته حتما بلاگفام درست شده یا تا فردا درست میشه...

خیلی کار ریخته سرمکارام اینجوری عقب افتاد حالا باید فشرده کار کنم

خیلی دوستتون دارم عزیزم

سلاااااام
سلام به روی بهتر ازماهتون

آره والا،خیلی خوش عطربو بودددد
نوش جونه اونایی که تناول کردن

نه والا،نمی دونستم .یعنی اینستا و...شما هم درست شده؟پس چرا عروس اینا ...هنوز خمارن

عزیزماول سلامتی تون مهمهمراقب خودتون باشین و
یواش یواش به کارها تون برسین وگاه گداری از پشت میز بلند شین و
مجدد به کارتون برسینهرچه ام لازم دارین،خودم براتون میارم
منم خیلی دوستتون دارم،خیلییییییی
حالمم بهتر از دیروزو
پری روزه.خیلی ممنون از احوالپرسی تونبله،فشارم رسیده به هشت

چرا آزاده ...

ممنون که خبر دادین پس چرا؟ نمی تونم؟به بلاگفا ورود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد